eMAG lansează Baby Shop, un nou shop-in-shop cu peste 100.000 de produse de puericultură

eMAG lansează Baby Shop, un nou shop-in-shop care simplifică modul în care părinții pot găsi și comanda produse necesare primilor ani de viață ai copiilor. Clienții vor descoperi mai ușor tot ce au nevoie pentru că au la dispoziție peste 100.000 de produse de puericultură, din care mai mult de jumătate beneficiază de livrare gratuită și rapidă prin Genius.

emag

Produsele din categoriile reunite în Baby Shop se numără printre cele mai căutate și comandate articole de pe eMAG, iar topul vânzărilor este condus de pachetele de scutece, hrana pentru cei mici, cărucioarele și articolele necesare transportului în siguranță. În 2023, peste 500.000 de clienți eMAG au cumpărat patru milioane de astfel de produse, din care 1,6 milioane au fost pachete de scutece pentru copii. Părinții apreciază atât oferta variată, dar și faptul că pot face cumpărături atunci când au un răgaz, fără să fie constrânși de programul magazinelor. Iar acest moment este seara, 63% din comenzile din aceste categorii de produse fiind făcute în intervalul orar 20:00 – 23:00.

Părinții tineri au nevoie întotdeauna de soluții care îi pot degreva de corvoada cumpărăturilor, mai ales în primii ani de viață ai copiilor când au nevoie să aloce timpul prețios pentru îngrijirea micuților și a lor deopotrivă. Ne-am bucurat să vedem că județele care conduc la nivel național topul natalității sunt și cele din care provin cele mai multe comenzi pentru produsele pe care le-am inclus în noul Baby Shop. Pentru a simplifica și mai mult experiența de shopping, am grupat produsele în funcție de diferite nevoi, vârstă, dar și evenimente importante din primii ani de viață. Astfel, părinții pot economisi timp prețios, făcând cumpărăturile din confortul propriului cămin și atunci când le este cel mai convenabil”, a declarat Iulia Bulumete, Demand & CX director eMAG.

Orașele cu cele mai multe comenzi din categoria produselor de puerciultură

Datele Institutului Național de Statistică arată că aproape 70% dintre părinții care au adus pe lume copii anul trecut au între 25 și 39 de ani, categoriile de vârstă care dețin și cea mai mare pondere în utilizarea comerțului online din România. Iar cele mai multe comenzi plasate pe eMAG din categoria produselor de puericultură au provenit din București-Ilfov, Cluj, Timiș, Iași și Constanța, care conduc topul natalității, potrivit acelorași statistici.

Cu ocazia lansării Baby Shop, clienții vor găsi, în perioada 20-26 mai, oferte care îi vor ajuta să economisească și bani la bugetul familiei. În plus, pentru mai mult de jumătate dintre produse clienții Genius beneficiază de livrare la easybox în aceeași zi în București, pentru comenzile plasate până la ora 12:30, sau livrare a doua zi prin curier sau în lockere la nivel național, pentru comenzile făcute până seara târziu.

Acesta este al 10-lea shop-in-shop lansat de eMAG în ultimele 9 luni. Clienții eMAG pot să găsească simplu și rapid cele mai potrivite produse și oferte pentru nevoile lor și în celelalte magazine dedicate – Hair & Make-up Shop, Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers & Shoes Shop, Toys Shop, Christmas Shop, Pet Shop și Garden Shop.

emag

eMAG

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde.

Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o varietate de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *