A 14-a ediție Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, are loc la eMAG pe 8 noiembrie 2024. Pentru această zi, eMAG a pregătit peste 1,5 milioane de oferte împreună cu sellerii din Marketplace. Compania estimează pentru anul acesta vânzări de aproximativ 800 de milioane de lei, cu 69 de milioane de lei mai mult față de anul trecut.
Anul acesta, aproape 60% dintre consumatorii familiarizați cu Black Friday intenționează o achiziție cu ocazia evenimentului. Categoriile de produse pe care intenționează să le cumpere sunt televizoare (36%), electrocasnice mici (36%), haine (26%), telefoane mobile (26%) sau mașini de spălat (19%), potrivit unui studiu Kantar România*. Bugetul pe care consumatorii l-au planificat cu ocazia Black Friday a crescut și el de la an la an, ridicându-se, în medie, la 3.116 lei, cu 261 de lei mai mult decât în 2023, potrivit aceluiași studiu.
„Black Friday este un moment foarte bun de shopping și vedem că și în acest an interesul românilor față de eveniment este în creștere, atât la nivelul bugetului pe care îl planifică pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, cât și la nivelul intenției de cumpărare. Pentru asta, ne-am pregătit cu peste 1,5 milioane de oferte la cel mai bun preț din an, dar și dobândă zero la plata în rate atât pe termen scurt – 4 rate fără dobândă direct din contul eMAG pentru 2,5 milioane de români – pentru cei care achiziționează produse de uz curent, cât și pe termen lung – până la 40 rate cu dobândă zero prin cardurile de credit oferite de partenerii noștri – pentru cei care au așteptat momentul să cumpere un produs mai scump, de folosință îndelungată. Mai mult ca oricând, Black Friday este un eveniment pentru toți românii,” a spus Tudor Manea, CEO Grup eMAG.
Soluții de plată cu dobândă zero
De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienți eligibili beneficiază de soluții de plată în 4 rate fără dobândă sau până la 40 de rate cu dobândă zero cu cardurile de credit ale băncilor partenere.
De Black Friday, cumperi un abonament Genius la 69 de lei și primești mai mult de două ori valoarea lui în vouchere de cumpărături pe eMAG
Genius, abonamentul cu livrare gratuită și oferte speciale poate fi cumpărat de Black Friday la 69 de lei pentru primul an, față de 99 lei prețul întreg, iar clienții primesc și 150 de lei în vouchere a câte 25 de lei în eMAG și un voucher surpriză în Fashion Days. Cei care își reînnoiesc abonamentul primesc câte un voucher în valoare de 30 lei și în eMAG și în Fashion Days.
Investiții în inteligența artificială pentru clienți și antreprenorii din eMAG Marketplace
eMAG a investit în tehnologie și Inteligență Artificială ca parte a planului său de investiții de peste 900 de milioane de lei din acest an fiscal început în luna aprilie.
Cu ajutorul inteligenței artificiale, eMAG a lansat și căutarea cu poză direct în aplicație care permite identificarea imediată a produselor potrivite cu cel văzut, din gama de 25 milioane de oferte din toate categoriile.
La hub-ul logistic de la Joița, eMAG a investit într-o nouă mașină de coletare automată având o capacitate de coletare de 750 de colete pe oră, comparativ cu 70 de colete cât permitea coletarea manuală. De aceasta automatizare beneficiază și sellerii care folosesc Fulfilment by eMAG prin care eMAG oferă soluții de logistică și de depozitare care le permit acestora să livreze mai rapid, beneficiind de filtrul livrat de eMAG. Numărul sellerilor români din Fulfilment by eMAG a crescut în 2024 cu 50% și ei au livrat de două ori mai multe comenzi a doua zi față de ceilalți selleri români din platformă, ceea ce le-a adus astfel vânzări de 1,8 ori mai mari.
Livrarea comenzilor de Black Friday până pe 23 noiembrie
Cu ajutorul infrastructurii de lockere ajunsă la 6.400 de unități, cu 80% mai multe față de anul trecut, eMAG este pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 23 noiembrie.
Anul trecut de Black Friday, majoritatea comenzilor, adică 58,49%, au fost plasate la easybox.
Pe 8 noiembrie, de Black Friday clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse:
- 3 milioane de produse cosmetice
- 1,5 milioane de produse de îngrijire personală
- 1 milion de produse fashion
- 700.000 de produse pentru casă și bricolaj
- peste 500.000 de electrocasnice mici
- 500.000 de smartphone-uri și gadget-uri
- peste 100.000 de electrocasnice mari
- 300.000 de televizoare
- 100.000 de laptopuri și echipamente IT
Produse speciale
- Peste 7.000 de vouchere de avion cu reducere de până la 45%
- Până la 72% reducere la 40.000 nopți de cazare în România
- Peste 10 kg de aur
- 88 autoturisme (dintre care 38 hibride, 33 pe benzină, 12 electrice, 5 diesel)
- Peste 100 de tone de carne de porc și mezeluri
eMAG
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde.
Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail