După trei ani de investiții substanțiale în tehnologie și infrastructură pentru servicii, precum și în creșterea gamei de produse cu ajutorul comercianților din Marketplace, eMAG o numește pe Irina Pencea în rolul de General Manager eMAG România. Din noul rol, Irina Pencea se va concentra asupra traducerii acestor investiții în beneficii pentru clienți, care duc la creșterea adopției eMAG ca platformă universală de shopping.
„Această mutare vine din faptul că România, teritoriul unde avem și cea mai mare parte a business-ului, continuă să aibă un potențial mare de creștere a comerțului online, de aceea noi dorim să ne concentrăm și mai mult pe crearea de sinergii între investițiile pe care le-am făcut în ultimii ani în gama de produse, tehnologie, servicii și infrastructură, care să aducă beneficii mai mari clienților. După doi ani în care am avut roluri multiple, fiind atât CEO al Grupului, cât și General Manager pentru eMAG România, i-am propus Irinei acest rol datorită competenței în marketing și experienței în antreprenoriat, cu mandatul de a aduce mai mulți clienți care să cumpere mai des de la eMAG și să fie mai fericiți cu alegerea lor”, a declarat Tudor Manea, Grup CEO eMAG.
Din poziția de Grup CEO, Tudor Manea va continua să coordoneze dezvoltarea întregului grup de companii în regiune.
„După mulți ani de antreprenoriat în marketing, acum aproape un an m-am alăturat eMAG și echipei care a construit cel mai puternic business de ecommerce din regiune, pentru a contribui la consolidarea imaginii brandului. Astăzi, mă bucur să accept această nouă provocare de a defini și pune în practică, alături de echipă, noi modele de creștere în jurul nevoilor clientului, care a trecut prin multe transformări în ultimii ani – pandemie, război la granițe, inflație – și are mai mult discernământ în a alege soluția de shopping care să îi ofere atât o gamă largă de produse, cât și prețuri cât mai bune și servicii care să îi simplifice experiența de cumpărare. Este rolul nostru de lider al comerțului online în România să popularizăm soluția de shopping cu cel mai mare grad de adaptabilitate pentru orice context”, a spus Irina Pencea, noul General Manager eMAG România.
Irina Pencea are o pregătire academică în marketing și și-a început cariera în comunicare acum 24 de ani. De atunci, ca antreprenor, a pus bazele unora dintre agențiile independente de publicitate de succes din România și a contribuit la construcția mai multor branduri de succes din industrii precum banking şi ecommerce, telecom, retail sau energie.
Sub coordonarea sa, eMAG a lansat anul trecut o nouă viziune de brand pentru întreaga regiune în care este prezent (România, Ungaria, Bulgaria), prin care își propune să pună la dispoziția oamenilor instrumentele necesare pentru a facilita progresul la nivel individual, dar și al societății, exprimat prin sloganul de brand „Căutarea nu se oprește niciodată”.
eMAG
Companie românească fondată în anul 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc şi prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând cu succes modelul local în Bulgaria și Ungaria.
Cu o gamă tot mai mare de produse furnizate împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în 4 aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plăți ca Buy now, pay later sau Slice it.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail