În prima vară de după pandemie, pe eMAG s-au înregistrat cu 11 milioane mai multe vizite față de vara lui 2021

În vara lui 2022, românii au călătorit nestingheriți în țară sau peste granițe, dar au continuat să își păstreze obiceiurile de shopping dobândite în ultimii doi ani și să beneficieze de serviciile pe care comerțul online le pune la dispoziție. Astfel, în perioada iunie-august 2022, pe eMAG s-au înregistrat cu 11 milioane mai multe vizite, în creștere cu 10% față de vara anului trecut.

emag

Clienții eMAG au cheltuit în această vară mai mult pentru achiziția articolelor destinate deplasărilor sau timpului petrecut în natură. În această perioadă, clienții eMAG au comandat cu 30% mai multe articole din categoria auto, cu 20% mai multe articole de voiaj și cu 21% mai mult pentru achiziția de articole destinate practicării ciclismului. Totodată, creșteri notabile, de 28%, s-au înregistrat în perioada iunie-august 2022 și la articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru copii față de aceeași perioadă a anului trecut.

La începutul verii, eMAG a extins serviciul Genius în patru aplicații de ecommerce – eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful –  dar prețul a rămas același, de 99 de lei pe an, adică 8,25 de lei pe lună. Potrivit datelor eMAG, costul abonamentului valabil un an a fost amortizat în prima lună de către utilizatorii noi, care au reușit să economisească 110 lei. Clienții noi care beneficiază de abonamentul Genius în patru aplicații realizează, în medie, în prima lună, 1,8 comenzi în eMAG, trei comenzi în Tazz, 1,8 în Fashion Days și 2,4 în Freshful.

Statistici despre comenzi

76% dintre comenzile realizate de clienții Genius au fost plasate de pe telefonul mobil, cu 12% mai mult comparativ cu vara anului trecut, iar 72% dintre comenzi sunt livrate la easybox, în creștere cu 17%, reflectând creșterea timpului petrecut în afara casei. De altfel rețeaua easybox dezvoltată de Sameday a ajuns la peste 3.332 de unități, iar unul din doi clienți eMAG aleg această modalitate de livrare simplă și rapidă.

Oamenii au nevoie de soluții cât mai personalizate, care să corespundă nevoilor lor din orice moment, iar comerțul online a arătat că are această capacitate de a se adapta în funcție de context, venind în întâmpinarea lor cu servicii simple și accesibile, care să le faciliteze accesul la un stil de viață cât mai bun.  Pentru a-i susține, am crescut numărul promoțiilor pe care le oferim constant clienților pentru o gamă de produse extrem de largă, mai mare decât a unui întreg hipermarket: un eveniment de shopping pe care îl organizăm in fiecare luna include peste 100.000 de oferte cu discount, iar noi avem câteva astfel de evenimente în fiecare lună, pe lângă multitudinea de oferte zilnice”, a spus Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.

Top cele mai vândute categorii în vara lui 2022

  • Auto
  • Produse de îngrijire și machiaj
  • Birotică și papetărie
  • Hrană și produse pentru animale
  • Telefoane și accesorii
  • Haine și încălțăminte pentru copii
  • Aparate foto-video
  • Produse de igienă
  • Tehnologie smart
  • Biciclete și echipament pentru ciclism
  • Articole voiaj
  • Produse de curățenie
  • Console de gaming
  • Tablete

eMAG  

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. În plus, clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită și alte beneficii sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

exporetail2022
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *