Cu mai puțin de două săptămâni înainte de începerea anului școlar, clienții au căutat pe site-ul eMAG de trei ori mai mult rechizite și ghiozdane față de lunile anterioare, tendință care se estimează că va continua și în prima săptămână de școală. Deși inflația crescută și prețul facturilor la electricitate pun presiune pe bugetele familiilor, părinții nu își reduc sumele pe care le alocă pentru reîntoarcerea copiilor în bănci, potrivit datelor eMAG.
În medie, o familie va aloca anul acesta aproximativ 520 de lei pentru un ghiozdan complet echipat, care să includă toate cele necesare primei zi de școală, conform estimărilor eMAG. Astfel pentru un ghiozdan sunt dispuși să cheltuie, in medie, 160 de lei, pentru un penar în jur de 60 de lei, pentru caiete tot 60 de lei, pentru instrumente de scris 140 de lei, iar pentru articole de desen 50 de lei și pentru alte accesorii de tipul rezerve, truse de geometrie sau plastilină încă 50 de lei.
Cele mai cătutate produse
Pe lângă rechizite și ghiozdane, cele mai căutate produse necesare începutului de an școlar, în această perioadă, sunt birourile, scaunele de birou, laptopurile și telefoanele, dar și hainele. Pentru birouri și scaune de birou, o familie urmează să aloce, în medie, aproximativ 700 de lei în această toamnă, conform estimărilor eMAG.
Nici garderoba copiilor nu este neglijată, astfel că, în această perioadă, vânzările au crescut cu peste 70%. Mai bine de jumătate din cheltuieli au fost alocate pentru încălțăminte, urmată de treninguri și pantaloni. În medie, o familie aloca în jur de 270 de lei pentru haine și încălțăminte la început de an școlar.
„Revenirea în băncile școlii reprezintă un moment important și, chiar dacă anul școlar începe mai devreme, vedem că pregătirile sunt în toi, iar clienții sunt dispuși să aloce bugete similare anilor trecuți. Pe eMAG clienții au la dispoziție o varietate foarte mare de produse și oferte promoționale pentru toate buzunarele, care să îi ajute să ofere copiilor un start bun în noul an școlar. În plus, pentru a reduce presiunea pe bugetele familiilor abia venite din concediu, clienții au posibilitatea să plătească eșalonat prin intermediul soluțiilor de plată de tipul Buy Now Pay Later (Cumperi acum și plătești mai târziu) sau Slice it (Plătești în 4 tranșe)”, a spus Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.
eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. În plus, clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită și alte beneficii sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail