eMAG deschide primul showroom din afara României, la Budapesta

eMAG face un pas important în diversificarea canalelor de vânzare în străinătate și inaugurează primul showroom din afara României, în Ungaria.

eMAG

eMAG Ungaria țintește vânzări de 300 de milioane de euro până la finalul anului 2020 și vânzări de un miliard de euro în cinci ani, fapt ce o poziționează drept cea mai mare companie românească din Ungaria și una dintre cele mai importante companii de ecommerce din Europa Centrală și de Est, capabilă să concureze cu retailerii offline și online globali.

Investițiile susținute din ultimii ani în dezvoltare și tehnologie dezvoltată acasă ne-au permis să replicăm tot mai bine și în afara României inițiativele care au dovedit că sunt benefice pentru economie și pentru clienții noștri. Inspirați de rezultatele de acasă, plănuim ca până la finalul anului să deschidem încă trei showroom-uri în Ungaria. Acesta este unul dintre cele mai importante proiecte dezvoltate până acum de echipele eMAG Ungaria și Extreme Digital, după fuziunea de anul trecut, cu sprijinul colegilor din România”, a declarat Tudor Manea, Vicepreședinte eMAG România, Bulgaria și Ungaria.

Primul showroom din Ungaria

Amplasat în centrul orașului Budapesta, primul showroom eMAG din afara României oferă clienților acces la cele mai noi produse din categoria electro-IT precum telefoane mobile, tablete, televizoare, electrocasnice mici, dar și produse pentru îngrijire personală, jucării și accesorii. Mai mult, clienții vor putea să ridice din showroom comenzile plasate online.

100 de easyshop-uri

Pentru a diversifica opțiunile de ridicare personală a comenzilor, eMAG Ungaria va inaugura 100 de easybox-uri până la următorul Black Friday, dintre care 50 vor fi funcționale până în luna septembrie.

În martie 2019, eMAG Ungaria și Extreme Digital au anunțat fuziunea care, susținută de investiții în dezvoltarea de tehnologie în România, a condus la consolidarea poziției de lider a eMAG în regiune.

Echipa din Ungaria numără în prezent 500 de angajați, iar până la finalul anului urmează să ajungă la 550.

eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 18 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu un click”, cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank, serviciul de comandă instant.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *