Grupul eMAG anunță venituri de 8,93 miliarde de lei în 2020, dintre care veniturile eMAG în România au reprezentat 5,42 miliarde de lei

Grupul eMAG anunță venituri de 8,93 miliarde de lei în 2020, dintre care veniturile eMAG în România au reprezentat 5,42 miliarde de lei. Operațiunile din Ungaria și Bulgaria au înregistrat o creștere importantă, de 87%, ajungând la 2,1 miliarde de lei.

eMAG

Rezultatele confirmă o primă etapă de dezvoltare accelerată a ecommerce și reflectă investițiile în tehnologie, infrastructura logistică, în dezvoltarea internațională și a eMAG Marketplace.

Anul 2020 a fost unul complicat, în care, la început ne-am adaptat din mers, investind în programe de work from home, dar și în siguranța angajaților din prima linie. Tot ecosistemul de ecommerce, format din furnizori, comercianți în Marketplace, curieri, tehnologie, cei 7.500 angajați eMAG, a servit foarte bine clienții în momentele grele ale pandemiei. Am ajutat autoritățile în lupta impotriva pandemiei cu materiale sanitare necesare, care nu se găseau la momentul respectiv, în valoare de 12,5 milioane de lei prin programul Donează pentru linia întâi. Nu în ultimul rând, am dezvoltat servicii pentru clienți, adaptate noului context. În continuare vom investi în creștere, cu focus pe dezvoltare internațională și comercianții din Marketplace, dar și în companii antreprenoriale românești care vor să se dezvolte internațional,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Dante International SA a înregistrat o cifră de afaceri de 6,72 miliarde de lei în anul 2020

Dante International SA, compania care cuprinde eMAG România, Fashion Days România şi realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi eMAG Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri de 6,72 miliarde de lei în anul 2020.

Odată cu intrarea într-o nouă etapă de dezvoltare, eMAG își propune să își consolideze prezența în regiune prin investiții de 3,2 miliarde de lei pentru a deveni un ecosistem regional de tehnologie. Investițiile vor susține crearea de infrastructură logistică prin extinderea rețelei easybox, dar și printr-un nou centru logistic, cu o suprafață 130.000 de metri pătrați,  care permite integrarea a 1.000 de selleri în programul Fulfilment by eMAG. Valoarea investiției în noul hub este de 90 de milioane de euro.

Pe plan internațional, în Ungaria, unde ținta este de vânzări de un miliard de euro în următorii patru ani, compania a deschis deja primele showroom-uri și a instalat 160 de unități easybox. În Bulgaria, compania a inaugurat primul showroom și se va concentra în continuare pe dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor sale către clienți.

eMAG marketplace a ajuns anul trecut la peste 36.000 de IMM-uri

eMAG Marketplace, unul dintre vectorii de creștere ai companiei, care se înscrie obiectivului de susținere a antreprenoriatului digital, a ajuns anul trecut la peste 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria și Ungaria, cu 80% mai mult față de anul anterior.

Grupul se află în plin proces de transformare a operațiunilor sale pentru a reduce emisiile de carbon. În 2020, a neutralizat prin compensare amprenta de carbon a operațiunilor sale, ajungând la net zero, și s-a angajat să reducă amprenta de carbon a produselor și serviciilor pe întregul lanț de aprovizionare la zero în următorii 10 ani.

Grupul are în portofoliu brandul eMAG, retailerul online de fashion Fashion Days, magazinul specializat în produse IT şi electronice PC Garage, compania românească de curierat rapid, local, național și internațional Sameday Delivery, atelierul de reparații Depanero, agenția de marketing online Conversion Marketing, platforma de livrări la domiciliu de mâncare și alte produse necesare casei tazz by eMAG și compania de software Zitec.

eMAG

Companie românească fondată în 2001, este un pionier al comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, compania  este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul premium Genius, prin care clienții beneficiază de livrare gratuită și rapidă, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

3 comentarii la „Grupul eMAG anunță venituri de 8,93 miliarde de lei în 2020, dintre care veniturile eMAG în România au reprezentat 5,42 miliarde de lei”

  1. Pingback: eMAG inaugurează primul showroom eMAG din Satu Mare, în centrul comercial Shopping City Satu Mare

  2. Pingback: eMAG lansează un nou serviciu: livrarea în aceeași zi, inclusiv sâmbătă și duminică

  3. Pingback: eMAG despre Piața de Gardening din România. eMAG Deco Story, un concept inspirațional de prezentare și vânzare a produselor de casă și grădină

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *