Froopt, magazin online de fructe și legume, a intrat în portofoliul de investiții NETOPIA Ventures

Froopt, magazin online de fructe și legume ecologice, a intrat în portofoliul NETOPIA Ventures, fond de investiții ce face parte din grupul de firme NETOPIA.  Misiunea NETOPIA Ventures este să sprijine antreprenorii care vor să își dezvolte propriile business-uri, prin finanțare, dar și sesiuni de mentorat.

froopt

Froopt a fost lansat în mai 2021 și a încheiat anul trecut, după șase luni de activitate, cu o cifră de afaceri de 140.000 de euro. Pentru anul în curs, compania estimează venituri în valoare de peste 500.000 de euro.

Obiectivul pe care Froopt și-l propune este să adune în jurul său mici fermieri români care produc responsabil și sustenabil și împreună cu aceștia să le ofere clienților care apelează la serviciile sale posibilitatea de a-și achiziționa produse alimentare sănătoase, din surse controlabile.

Prin flota proprie, compania pune la dispoziția clienților săi livrarea a doua zi de la efectuarea comenzii. Astfel, legumele, fructele, sau lactatele, sunt transportate în București și Ilfov cu vehicule ce au încorporat tehnologie pentru a controla temperatura din timpul transportului. Pentru livrarea în țară, Froopt folosește curieratul rapid, iar coletele sunt transportate în temperatură controlată pasiv.

Froopt oferă clienților săi una dintre cele mai mari game de legume și fructe bio vândute online. În prezent și-au extins gama cu noi produse complet ecologice, precum:  lactate, conserve de legume și fructe, sucuri naturale și produse de băcănie. Totodată, compania are în plan extinderea sortimentelor  și către produse din carne.

Coșul mediu de cumpărături

Potrivit datelor Froopt, coșul mediu de cumpărături este în valoare de circa 215 lei pe comandă. De asemenea, 44% dintre clienți comandă cu recurență de două sau trei ori în fiecare lună. Cei mai mulți dintre aceștia sunt familii tinere cu copii, care își doresc o alimentație sănătoasă și sunt preocupați de calitatea hranei pe care o consumă.

„Una dintre cele mai importante direcții strategice atunci când vorbim de activitatea Froopt este sustenabilitatea. Promovăm agricultura ecologică, benefică în primul rând pentru mediu și care contribuie la menținerea ecosistemului pământului. De asemenea, prin lanțul scurt de aprovizionare pe care îl oferă Froopt, micii fermieri cu care colaborăm pentru furnizarea produselor se pot dezvolta organic, alături de noi. Faptul că am intrat în portofoliul de investiții NETOPIA Ventures ne va facilita extinderea și creșterea business-ului, menținându-ne strategia de sustenabilitate, și implicit a colaboratorilor și furnizorilor noștri de fructe și legume”, a declarat Ioana Pantelimon, Froopt.

„Abordarea NETOPIA Ventures este una atipică acestei piețe. Spre deosebire de alte fonduri de investiții, pe noi ne interesează mai mult ideea și mai ales dorința de a construi. Așadar investim în proiecte în care credem, în startup-uri care arată că prin viziunea lor pot oferi o inovație, fie că este tehnologică sau pe masă. Froopt este o companie care pune accentul pe sustenabilitate, susține producătorii locali, iar prin spiritul antreprenorial oferă posibilitatea consumatorilor finali să aibă acces simplu și rapid la o hrană sănătoasă”, a declarat Felix Crișan, Co-founder NETOPIA Ventures.  

Companiile în care a investit NETOPIA Ventures

Printre companiile în care NETOPIA Ventures a investit până în prezent se numără: Milluu – o soluție complet digitală dedicată închirierii rezidențiale, ce conectează direct proprietarii de apartamente și chiriași, MOCAPP – platformă digitală pentru managementul campaniilor cu influenceri, SupplyBlockchain – soluție bazată pe blockchain, care permite urmărirea produselor de-a lungul lanțurilor de producție și distribuție, Soundfeed – o platformă de management al contractelor de licențiere de muzică, sau Oveit, cu al lor proiect Streams.live – un marketplace video pentru magazinele online.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

exporetail2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *