Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, aniversează 2 ani de la deschiderea primului centru Glovo Express și continuă extinderea rețelei cu o nouă unitate inaugurată în Constanța. Compania ajunge astfel la 12 locații de acest tip, disponibile și în București, Brașov, Iași, Cluj-Napoca și Timișoara.
Supermarketurile Glovo Express sunt spații comerciale special gândite pentru cumpărături de proximitate, oferind produse de larg consum și nu numai, cu livrare ultra-rapidă, sub 30 de minute, având oferta de produse listată exclusiv virtual, în aplicație. Unitățile sunt poziționate strategic pentru a asigura o acoperire optimă a zonei din orașele în care sunt amplasate, iar utilizatorii au și posibilitatea de pick-up. Noul Glovo Express din Constanța are o suprafață de 300 mp și funcționează zilnic în intervalul orar 08:00 – 02:00.
Prin Glovo Express, constănțenii au acces la o gamă de peste 3000 de produse, precum legume, fructe, alimente de bază, lactate, carne și mezeluri, produse de panificație, produse congelate, băuturi alcoolice și non-alcoolice, dulciuri, dar și produse de îngrijire personală și curățenie.
Apa, bananele și snack-ul Franui, cele mai comandate produse din Glovo Express
În topul celor mai comandate produse din Glovo Express se numără apa, bananele și snack-ul dulce Franui, brandul argentinian de dulciuri lansat pe piața locală în premieră prin aplicație, ce constă în zmeură învelită în două rânduri de ciocolată.
În cei doi ani de la lansarea Glovo Express în România, cea mai rapidă comandă a fost livrată în doar 11 minute și a fost formată din 30 de produse, din 8 categorii.
În ceea ce privește cea mai mare comandă, aceasta a fost plasată în București și a conținut 94 de produse în valoare de circa 3500 lei. De altfel, cele mai multe comenzi prin Glovo Express au fost înregistrate în București, în locațiile din Mihai Bravu, Griviței și Aviației, urmate de Glovo Express din Cluj-Napoca și Iași.
Pentru aprovizionarea celor 12 supermarketuri Express din România compania colaborează cu peste 90 de furnizori, atât locali, cât și internaționali. În România operează peste 10% din unitățile Glovo Express deschise la nivel global. Glovo are aproximativ 100 de centre de acest tip în 15 țări: România, Spania, Italia, Portugalia, Ucraina, Georgia, Kenya, Maroc, Serbia, Croația, Bulgaria, Coasta de Fildeș, Kazahstan, Muntenegru și Nigeria.
Glovo
Compania este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea companiei este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
