Glovo dezvoltă opțiunile de promovare pentru branduri prin rețeaua de retail media

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, anunță extinderea serviciilor oferite prin Glovo Brands Ads, propria soluție de retail media concepută special pentru a oferi departamentelor de marketing diferite tipuri de instrumente de promovare online & offline ce urmăresc creșterea vânzărilor în aplicație, fidelizarea utilizatorilor sau extinderea audienței. Pe lângă soluțiile deja existente, Glovo amplifică serviciile oferind brandurilor posibilitatea de a segmenta și mai adânc audiența și adaugă noi posibilități de afișare a bannerelor în aplicație.

glovo

Cu scopul de a susține obiectivele de business ale companiilor partenere, Glovo oferă o gamă extinsă de servicii de promovare online și offline, peste 50 de branduri din industria de FMCG și companii de servicii accesând astfel de instrumente în ultimul an.  Potrivit companiei, printre cele mai solicitate servicii se numără bannerele Branded și Shoppable pentru awareness și InStore Boosted search și CartUpsell pentru conversie.

Totodată, printre cele mai accesate servicii de promovare din acest an s-au numărat căutările sponsorizate, bannerele post-order, ideale pentru campaniile de awareness și care înregistrează un CTR peste media pieței, Glovo Connect – soluția dezvoltată de Glovo prin care se pot ținti audiențe custom-made, bannerele afișate în categoria de Qcommerce, instrumentul cu cea mai mare vizibilitate în această categorie, dar și serviciile de sampling. Brandurile din România care au apelat cel mai des la aceste opțiuni activează în FMCG.

Credem cu tărie – și ne confirmă și rezultatele obținute până acum, că Glovo Ads reușește să ajute brandurile în demersurile de a-și crește notorietatea, prezența în e-commerce și, implicit, business-ul, oferindu-le expunere într-un marketplace care are o bază de utilizatori foarte activi, tineri, cu putere de cumpărare peste medie”, a declarat Ivan Laketa, Head of Brand Ads Romania & Moldova Glovo.

Noutăți pentru advertiseri

Recent, cu ocazia organizării unei noi ediții a Brands & Media Day, un eveniment special creat pentru a prezenta brandurilor și agențiilor de media  partenere oportunitățile de promovare disponibile în platforma Glovo, reprezentanții platformei au anunțat și o serie de noutăți pentru advertiseri, printre care se numără:

  • More data: raportare îmbunătățită în sistem self-service și instrumente de măsurare conforme cu standardele industriei
  • Noi plasări de bannere cu vizibilitate sporită

În cadrul evenimentului Brands & Media Day ce a avut loc la sediul companiei din București, au luat parte peste 35 de reprezentanți ai unora dintre cele mai importante branduri din România, agenții de media, precum și parteneri care au prezentat studii de caz ale campaniilor de succes realizate alături de Glovo.

„Un eveniment nu se termină decât atunci când toți oamenii se opresc din a vorbi despre el, iar noi încă vorbim despre Glovo Brands & Media Day. Ne-am bucurat să participăm, să discutăm despre colaborarea cu Glovo pentru ING Back to School și așteptăm cu nerăbdare și alte colaborări în stilul inovativ al Glovo”, a precizat Daria Adriana Mateescu, Account Manager dentsu România.

Echipa dedicată serviciilor de Brand Ads a furnizat atât date specifice la nivel global, cât și pentru piața locală, a prezentat obiectivele și planurile companiei pentru viitor, precum și noile instrumente tehnologice de promovare disponibile pentru branduri.

Glovo

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii  care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *