Glovo și Spotify, parteneriat pentru a oferi serviciul Spotify Premium utilizatorilor Glovo

Glovo, una dintre cele mai importante aplicații multi-categorie din lume, a anunțat o nouă colaborare cu Spotify, cel mai popular serviciu de streaming audio, pentru a oferi serviciul Spotify Premium utilizatorilor actuali și noi Glovo Prime.

glovo

Două luni de utilizare a Spotify Premium

În cadrul acestui parteneriat, utilizatorilor eligibili Glovo li se va oferi o perioadă gratuită de două luni de utilizare a Spotify Premium. În plus, utilizatorii care se înscriu la Glovo Prime pentru prima dată vor fi eligibili să se bucure de un abonament gratuit Spotify Premium de patru luni. Oferta va fi disponibilă pentru toți utilizatorii Glovo Prime care nu au fost încă abonați Spotify Premium.

Utilizatorii vor fi contactați prin e-mail pentru a primi mai multe informații despre cum să valorifice oferta, cu un link către pagina Spotify, unde cei care sunt eligibili se pot înscrie pentru perioada de încercare gratuită. Dacă utilizatorul este eligibil, va debloca perioada de probă gratuită.

Glovo Prime este programul de abonament destinat clienților Glovo, care le permite acestora să plaseze comenzi cu livrări gratuite nelimitate, beneficiind de promoții exclusive pentru produsele alimentare, de la restaurantele și supermarketurile din aplicație. Colaborarea dintre Glovo și Spotify sporește beneficiile pentru noii membri Glovo Prime, care în timpul perioadei de încercare Spotify Premium (se aplică condițiile)* vor putea să asculte, fără reclame, catalogul de muzică Spotify de peste 100 de milioane de melodii. Pe Spotify, utilizatorii se pot bucura, de asemenea, de 5 milioane de titluri de podcast și de 375.000 de cărți audio.

Glovo

Glovo este o aplicație inovatoare multi-categorie, care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine de vânzare cu amănuntul. Viziunea companiei este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, ​​operează în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Spotify

Platforma Spotify a revoluționat pentru totdeauna ascultarea muzicii când a fost lansată în 2008. Astăzi, mai mulți ascultători decât oricând pot descoperi, gestiona și se pot bucura de peste 100 de milioane de melodii, peste 5 milioane de titluri de podcasturi și 375.000 de cărți audio pe Spotify. Suntem cel mai popular serviciu de streaming audio din lume, cu peste 602 milioane de utilizatori, inclusiv 236 milioane de abonați pe 184 de piețe.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *