LifeBox, liderul pieței de healthy food delivery din România, se extinde pentru prima dată în afara țării, în Ungaria

LifeBox, liderul pieței de healthy food delivery din România, se extinde pentru prima dată în afara țării, compania activând începând din această lună și în Budapesta, Ungaria, sub brandul FrissBox. Cei trei fondatori ai companiei, Radu Bălăceanu, Florin Scarlat și Lukasz Kuzniar, estimează o investiție de aprox. 300.000 euro în acest an pentru extinderea operațiunilor din Budapesta și anticipează că FrissBox va atinge o cifră de afaceri de 5 milioane de euro până la sfârșitul anului 2023.

LifeBox

FrissBox va beneficia de o echipă locală de delivery, pentru livrarea comenzilor la domiciliu. De altfel, în prezent se află în dezvoltare și un departament de Customer Care în Ungaria.

FrissBox pune la dispoziția clienților din Budapesta aceeași gamă de meniuri din portofoliul LifeBox, urmând ca, pe parcurs, acestea să fie adaptate conform specificului local, cu sprijinul a doi specialiști: Chef Dani Sass, o cunoscută personalitate maghiară în domeniul culinar, și Veronika Volher, membru în cadrul Institutului de Sănătate Publică din Ungaria, specializată în nutriție preventivă, sportivă și probleme de obezitate.

De ce Ungaria?

„Ne plac lucrurile outside the box, așa că ne-am gândit: de ce nu outside the borders. Decizia și dorința noastră de a lansa conceptul LifeBox peste granițe au existat de ceva timp. Primii pași în acest sens urma să îi facem anul trecut, însă, având în vedere contextul pandemic, am hotărât să amânăm lansarea pentru acest an, lucru care s-a și concretizat.

Am ales Budapesta pentru că vedem un real potențial în piața din Ungaria, unde conceptul de alimentație sănătoasă este la fel de îndrăgit ca în România și prin această extindere sperăm să ajutăm cât mai mulți oameni să își atingă obiectivele, indiferent că este vorba de slăbit sau menținerea unui stil de viață sănătos”, au declarat cofondatorii LifeBox.

Noua denumire de FrissBox a fost adaptată contextului local, friss traducându-se proaspăt în limba română, însă conceptul de business va rămâne același. De asemenea, întreaga parte de design, comunicare și arhetip de brand va fi coordonată în continuare de către echipa LifeBox din București.

Meniurile FrissBox sunt deja disponibile pentru pre-comandă prin site-ul www.frissbox.hu, iar primele livrări vor fi realizate începând cu data de 21 iunie 2021.

LifeBox

Pornind de la un comportament alimentar corect, LifeBox oferă meniuri gustoase și sănătoase, personalizate în funcție de stilul de viață al fiecărui utilizator și calibrate corect din punct de vedere kilocaloric. Echipa LifeBox are la bază 3 membri fondatori și doi specialiști în bucătărie și nutriție. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi 5 tipuri de meniuri, ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în București & Ilfov, Cluj & Florești, Oradea, dar și în afara țării, în Budapesta.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *