L’Oréal România intră pe piața e-commerce cu primul magazin online propriu

L’Oréal România intră pe piața e-commerce cu primul magazin online propriu Kiehl’s, www.kiehls.ro care reprezintă un pas important în strategia companiei de a se extinde pe piața de retail online, unde aceasta a intrat în urmă cu cinci ani alături de e-retaileri parteneri.

L’Oréal„Apropierea de consumatori în magazinele noastre proprii ne-a permis să le înțelegem și mai bine comportamentul și nevoile. În primul rând, au nevoie de produse care să le fie corect recomandate și care să aibă rezultate. În al doilea rând, au nevoie și de acces cât mai facil și constant la acestea. Brandul Kiehl’s răspunde acestor nevoi prin serviciile, consultațiile și posibilitățile de testare oferite clienților în magazinele proprii. Prin lansarea www.kiehls.ro încercăm să aducem experiența din offline în online.

Comerțul online reprezintă o oportunitate excelentă pentru a permite consumatorilor români accesul la produse eficiente și de calitate, indiferent de zona de unde provin. Totodată, dezvoltarea în zona de e-commerce ne permite să creștem în mod sustenabil rețeaua de magazine proprii și să aducem experiența brandului cât mai aproape de consumatorii noștri”, a declarat Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Produse de Lux a L’Oréal România.

În România, 30% din populația urbană își face cumpărăturile online, iar comerțul electronic reprezintă 5,6% din totalul pieței de retail. În ceea ce privește produsele cosmetice, 7,9% dintre acestea se vând online. În ultimii doi ani, piața de e-commerce din România a avut cea mai mare creștere din Europa Centrală și de Est, iar produsele de frumusețe și modă sunt a treia cea mai achiziționată categorie în online.

Digitalul și frumusețea merg mână în mână, iar comerțul electronic este unul dintre pilonii strategici pentru dezvoltarea companiei. Mai mult, digitalizarea și rețelele sociale au un impact puternic asupra pieței cosmeticelor. Practic, ne transformă business-ul în fiecare zi și ne permit să ne înțelegem mai bine consumatorii, să creăm produse și servicii adaptate nevoilor lor și să interacționăm mai ușor cu aceștia. Pentru L’Oréal, accelerarea digitală înseamnă crearea unui ecosistem prin care să răspundem cerințelor consumatorilor, mai ales în ceea ce ține de factori precum timpul, disponibilitatea, manevrabilitatea și serviciile complementare care sporesc efectul și îmbunătățesc experiența de utilizare a produsului cosmetic. Iar e-commerce este, desigur, firul roșu al acestui ecosistem”, a declarat Anca Ștefan, Digital and Consumer Intelligence Manager al L’Oréal România.

Lansarea www.kiehls.ro reprezintă un pas important pentru L’Oréal România și vine în completarea strategiei de expansiune a retail-ului propriu. Compania a intrat pe piața magazinelor mono-brand în 2015, prin deschiderea primului magazin Kiehl’s în AFI Palace Cotroceni din București. În prezent, brandul Kiehl’s deține șase magazine proprii în București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara. L’Oréal România operează, în total, 11 magazine proprii sub brandurile Kiehl’s și NYX Professional Make-Up.

L’Oréal România

Parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, L’Oréal România are o istorie de 21 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail, branded retail și comerț electronic.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,825 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » L’Oréal România intră pe piața e-commerce cu primul magazin online propriu

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: