Mega Image anunţă pe propriul site – www.mega-image.ro – că a lansat noul site Mega Image, în versiune beta, iar noutatea cea mai interesantă este că, odată cu noul design al site-ului, retailerul îşi lansează, încă neoficial, şi propriul magazin online, denumit „Supermarketul online”.
Cei care accesează noul site sunt invitaţi să-şi creeze un cont pe noul supermarket online Mega Image, unde prima comandă va avea transportul gratuit. De asemenea, pentru că site-ul, şi implicit noul magazin online, se află într-o perioadă beta, retailerul îşi invită clienţii să le trimită sugestiile.
Ce se va întâmpla cu parteneriatul Mega Image – eMAG.ro?
În august 2014, debuta parteneriatul dintre retailerul clasic Mega Image şi eMAG.ro, cel mai mare retailer online din România şi din regiune, un serviciul ce presupune atât comenzi online cu livrare la domiciliu – oriunde în ţară – cât şi în sistem Drive, adică cu ridicare din magazine.
Cu alte cuvinte, retailerul Mega Image îi lipsea o platformă online pentru produsele sale, iar retailerului eMAG.ro îi lipseau produsele pentru a crea un supermarket online.
După părerea noastră, acest parteneriat a fost cea mai bună strategie de dezvoltare pentru ambii retaileri, fiecare dintre acestia având câte o excelenţă în afaceri ce putea fi pusă în valoare cel mai bine doar împreună, tocmai prin această colaborare.
Black Friday la Flanco – în perioada 27 octombrie – 19 noiembrie – reduceri de până la 80% în cele 123 de magazine din toată țara și online, pe www.flanco.ro
Mega Image, unul dintre cei mai importanţi retaileri din România, parte dintr-un puternic grup internaţional de retail, cu o expertiză foarte bună în zona de buying, a beneficiat de expertiza arhi cunoscută a eMAG.ro în zona de e-commerce şi în toate procesele legate de vânzările online: platformă online, procesare comenzi, logistică, livrări, monitorizare, costumer service etc.
La fel de mult a profitat şi eMAG.ro de acest parteneriat, în sensul că a fost foarte aproape de tot ce înseamnă procese de achiziţii, sortimentaţie, category management etc. Pe zona de produse alimentare, pentru că pe alte categorii eMAG.ro are departamentul de achiziţii foarte dezvoltat şi bine pus la punct.
Astfel, după aceşti 3 ani şi câteva luni de parteneriat, o mişcare de acest gen prin care fiecare îşi va vedea de drumul său era iminentă, iar acest parteneriat a fost doar un pas intermediar către platforme independente.
Care vor fi următorii paşi pe mai departe, pentru ambii retaileri, rămâne de văzut, cert este că platforma www.emag.ro/supermarket, cea care stă la baza parteneriatului Mega Image – eMAG.ro, este încă funţională.
În România, pe lângă mai vechii jucători din zona de e-commerce – retaileri clasici care au ataşat un magazin online – precum Carrefour, cora, Metro şi Mega Image (prin parteneriatul cu eMAG.ro), şi Auchan şi Selgros vor accesa zona de comerţ electronic, Auchan chiar până la finalul acestui an.
Mega Image
Reţeaua Mega Image cuprinde în prezent 563 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go şi Gusturi Românești.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
O colaborare interesanta, ma bucur sa vad ca si-au deschis si magazin online, care chiar este dragut realizat!