Valoarea totală a volumelor tranzacționate online de Black Friday a ajuns la 349 de milioane, cu 78% mai mult decât anul trecut. O analiză PayU

Black Friday 2020, desfășurat pe data de 13 noiembrie 2020, s-a încheiat. Iată care sunt datele finale înregistrate pentru comercianții PayU, cel mai mare procesator de plăți online local, care au organizat ediția de anul acesta, comparativ cu datele realizate de aceștia în anul 2019.

PayU

Cât s-a cumpărat online de Black Friday în România?

Valoarea totală a volumelor tranzacționate online a ajuns la 349 de milioane, cu 78% mai mult decât anul trecut:

> Numărul de tranzacții online a ajuns la 539.000 de tranzacții – aproape dublu față de anul precedent cu rate de creștere de 95%.
> Minutul de aur rămâne 07:44 cu 4.792 de tranzacții, cu 124% mai mult decât anul precedent
> Valoarea medie a cosului de cumpărături este 647 lei, în scădere cu 8%, iar a celui în rate este de 1.028 lei, în urcare cu 2% și mai mare cu 60% decât coșul mediu de cumpărături

Cum cumpără românii de Black Friday:

Tranzacțiile cu plată într-un singur click au crescut cu 117% față de anul precedent, iar ponderea lor se apropie de 50% din totalul tranzacțiilor realizate cu cardul.

Plata în rate: românii au cumpărat online în rate în valoare de 90 de milioane de lei, cu 15% mai mult decât aceeași perioadă a anului trecut.

Elena Gheorghe, Country Manager PayU România:

„Cifrele comunicate în ultimele luni cu privire la adopția plății online cu cardul în cazul comenzilor online s-au menținut și în cadrul celui mai important eveniment de shopping al anului. Vorbim de o dublare a numărului total de tranzacții în comparație cu anul trecut.

Usurința, comoditatea și siguranța cu care se poate finaliza o tranzacție cu plată online este confirmată și de creșterea cu 117% a tranzacțiilor plătite cu un singur click, acestea atingând pragul de 50% din totalul tranzacțiilor realizate în această ediție. Minutul de aur a luat un avant impresionat, de peste 124% și ne apropiem de pragul de 5.000 de tranzacții pe minut”.

Principalele categorii de produse cumpărate de români, în ordinea vânzărilor:

> IT&C
> Home & Deco inclusiv decorațiuni de Crăciun
> Fashion
> Parfumuri & Beauty
> Cărți și jocuri
> Jucării

Faptul că se menține pe primul loc categoria IT&C nu este o surpriză. Trendul de creștere a categoriilor Home & Deco și Fashion confirmă migrarea cumpărăturilor din magazinul fizic în mediul online având în vedere că oamenii lucrează mai mult de acasă, au timp pentru mai multe proiecte ce țin de casă, și doresc un confort sporit. Cifrele interesante vin de la categoriile Parfumuri&Beauty și Cărți și Jocuri, care au înregistrat creșteri considerabile și putem spune că asistăm la o schimbare a comportamentului de cumpărare cel mai probabil corelată cu contextual actual.„, declară Elena Gheorghe, Country Manager PayU România.

Black Friday în România rămâne un eveniment de interes și pentru posesorii de carduri emise în alte țări

> O creștere de 124% față de anul precedent, cu o pondere de 10% din total tranzacții
> Top 3 țări: Marea Britanie: peste 80% din totalul tranzacțiilor cross-border. Pe locurile 2 și 3 se situează Ucraina și Statele Unite ale Americii

PayU

PayU este principalul furnizor de servicii de plată online pe 18 piețe emergente, dedicat creării unui proces de plată rapid, simplu și eficient pentru comercianți și cumpărători. Dedicat dezvoltării oamenilor prin intermediul serviciilor financiare și creării unei lumi fără frontiere financiare în care toată lumea poate prospera, PayU este unul dintre cei mai mari investitori din zona fintech, cu investiții în valoare totală de peste 1 miliard de dolari până în prezent.

În România, PayU lucrează cu parteneri precum: Altex.ro, Allianztiriac.ro, eMAG.ro, Eventim.ro, Fashiondays.ro, Elefant.ro, Flanco.ro, NNdirect.ro, olx.ro, PCgarage.ro, tazz.ro, Telekom.ro, Vodafone.ro și alții.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *