Profi și Glovo își extind parteneriatul: peste 230 de magazine disponibile în aplicație, în 56 de orașe din România

Profi și Glovo anunță extinderea colaborării lor, ajungând la peste 230 de magazine active în aplicație, în 56 de orașe. Extinderea marchează o nouă etapă în parteneriatul dintre cele două companii, oferind acces rapid la produse alimentare și non-alimentare pentru milioane de utilizatori. Prin includerea noilor magazine, Profi continuă să activeze ca unul dintre partenerii principali ai Glovo în categoria de supermarket, oferind o rețea extinsă de locații cu livrare rapidă, adaptată nevoilor de zi cu zi ale consumatorilor.

GLOVO

Profi în Glovo – o experiență omnichannel completă

Prin secțiunea Supermarket din aplicația Glovo, utilizatorii pot comanda din sortimentul variat al magazinelor Profi, iar produsele sunt livrate direct la adresă în mai puțin de 60 de minute. Oferta magazinelor Profi include peste 5.000 de articole: fructe și legume, lactate, carne și mezeluri, băuturi, produse de brutărie, alimente de bază, produse pentru casă, articole de îngrijire personală, pentru adulți, copii și animalele de companie.

„Prin parteneriatul cu Glovo ne adresăm clienților care preferă achizițiile online. Acest parteneriat puternic se concentrează pe listarea pe aplicația Glovo a unui procent cât mai mare din produsele prezente în magazinele Profi. Le oferim clienților noștri o experiență de cumpărare excepțională pe care suntem mândri să o putem extinde prin intermediul parteneriatului cu Glovo, să aducem astfel  mai multe produse din magazinele noastre direct la ușa clienților.

Ne străduim să fim mereu în pas cu tehnologia și cu nevoile consumatorilor.”, afirmă Cătălin Pavel, Director departament digitalizare, Profi.

„Extinderea parteneriatului cu Profi reprezintă un pas firesc în consolidarea strategiei noastre multi-category. Cererea de produse din categoria de groceries este una dintre cele mai dinamice zone ale platformei, crescând anual cu 40%. Consumatorii apreciază că găsesc în platformă o sortimentație cât mai diversă, printre cele mai căutate categorii numărându-se produsele ready to eat, healthy & bio și articolele pentru copii.

Colaborarea cu Profi ne permite să răspundem mai bine nevoilor de zi cu zi ale clienților.”, a declarat Mihai Voicu, Head of Groceries, Glovo România.

Parteneriatul dintre Profi și Glovo se află pe o traiectorie de creștere, fiind o componentă importantă a strategiei de digitalizare a retailerului.

Prin această colaborare, cele două companii contribuie la dezvoltarea unui ecosistem omnichannel performant, care aduce cumpărăturile de zi cu zi mai aproape de consumatorii români, într-un mod rapid, accesibil și convenabil.

Glovo

Glovo este o platformă tech de top care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, precum și de la diverse magazine specializate. Lider în domeniul Quick Commerce – noua generație de comerț electronic – Glovo își propune să construiască cel mai mare marketplace online, oferind tuturor acces, în doar câteva minute, la orice au nevoie în orașul lor. Fondată în 2015 la Barcelona, compania operează în prezent în 22 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Profi

Prin numărul angajaților celor mai bine de 1.700 de magazine proprii și partenere din peste 890 de localități urbane și rurale, Profi, parte din grupul Ahold Delhaize, este în topul angajatorilor privați din România. PROFI SUPER, PROFI GO și PROFI LOCO, formatele de magazin ale rețelei, au o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,6 milioane de clienți care zilnic își fac aici cumpărăturile. Mai bine de 94% dintre aceste produse provin de la parteneri din România.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *