Folosind tehnologia și rețelele logistice proprii, Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a livrat gratuit peste 2 milioane de mese în România prin platforma digitală Glovo Access. Cu scopul de a reduce risipa alimentară și de a sprijini comunitățile vulnerabile, platforma colaborează cu peste 20 de organizații din sectorul public, privat și non-profit, cel mai recent partener fiind Asociația Niciodată Singur, dedicată combaterii izolării sociale în rândul persoanelor vârstnice. Pentru anul acesta, compania își propune să livreze încă 1,2 milioane de mese la nivel național, continuând astfel eforturile de extindere a impactului social al programului.
În doar cinci ani de la lansare, Glovo Access a facilitat livrarea a peste 20 de milioane de mese la nivel global, dintre care peste 2,2 milioane în România. Programul conectează organizațiile sociale cu ecosistemul de utilizatori și parteneri Glovo, contribuind la reducerea risipei alimentare și la combaterea insecurității alimentare.
Comenzile din cadrul programului au fost livrate persoanelor și familiilor aflate în dificultate, persoanelor în vârstă sau cu dizabilități, beneficiari ai ONG-urilor, cantinelor sociale și direcțiilor de asistență socială partenere. Astfel, Glovo oferă sprijin direct comunităților vulnerabile din orașe precum: București, Brașov, Timișoara, Cluj, Oradea, Alba Iulia.
Noul partener Glovo Access
Cel mai nou partener care se alătură Glovo Access este Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, prezentă în viața a peste 600 de beneficiari vârstnici din București, Ploiești, Pitești, Brăila, Iași, Constanța, Cluj-Napoca, Brașov și Râmnicu Vâlcea.
„Cea mai valoroasă resursă a noastră este platforma – nu doar tehnologia în sine, ci conexiunea pe care o creează între clienți, magazine locale, restaurante și curieri. Este o infrastructură care poate genera o schimbare pozitivă, iar faptul că o putem pune în slujba binelui ne bucură și ne responsabilizează profund. Colaborarea cu Asociația Niciodată Singur ne permite să creștem impactul inițiativei noastre și să ajungem la un număr mai mare de beneficiari. Lunar, sprijinim diverse eforturi sociale ale organizațiilor care răspund nevoilor de bază ale beneficiarilor – de la livrări gratuite și donații de alimente sau mese calde, până la implicarea directă a echipei în proiecte. Găsim constant noi modalități de a fi aproape de comunitate.”, a declarat Sacha Michaud, Co-Fondator Glovo.
„Ne bucurăm să fim parteneri cu Glovo în demersul lor de a asigura seniorilor un acces mai ușor la servicii de livrare pentru alimente și mâncare. Cei peste 300 de voluntari văd săptămânal că seniorii se confruntă cu multe dificultăți în a ieși din casele lor, din cauza mobilității reduse și a condițiilor de sănătate. Tipul acesta de parteneriat ne ajută să fim mai încrezători în dorința companiilor ca Glovo de a nu-i lăsa în spate pe vârstnici și a le arăta că sunt în continuare văzuți în societate.” a declarat Bianca Gemănaru, Directoare de Programe la Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor.
Printre partenerii programului Glovo Access se numără și Banca Locală de Alimente Sector 6 și DGASPC Sector 6, cu peste 150.000 de mese sociale livrate în doar 9 luni de colaborare, precum și Kaufland România și Cantina Socială Kaufland, prin care au fost livrate peste 500.000 de mese. Recent, Glovo a inițiat o nouă colaborare cu Direcția Generală de Asistență Socială a Municipiului București (DGASMB), continuând misiunea de a sprijini cât mai multe persoane aflate în dificultate.
Asociația „Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor”
Fondată în 2015, asociația militează împotriva singurătății la vârsta a treia, oferind vizite săptămânale la domiciliu, sprijin material și evenimente comunitare pentru peste 600 de seniori în București, Ploiești, Brașov, Cluj, Iași, Brăila, Constanța, Pitești și Râmnicu Vâlcea. Prin noul parteneriat, programul va fi completat cu livrări de alimente prin Glovo pentru persoanele imobilizate la domiciliu sau persoanele care au mari probleme de sănătate.
Glovo
Glovo este o platformă tech de top care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, precum și de la diverse magazine specializate. Lider în domeniul Quick Commerce – noua generație de comerț electronic – Glovo își propune să construiască cel mai mare marketplace online, oferind tuturor acces, în doar câteva minute, la orice au nevoie în orașul lor. Fondată în 2015 la Barcelona, compania operează în prezent în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare




