În prima lună de vară, comenzile de înghețată plasate pe aplicația de food-delivery Tazz au înregistrat o creștere de 70% față de 2023. Iulie este luna record pentru comenzile de înghețată. Doar anul trecut s-a înregistrat o creștere de 120% în luna iulie față de restul lunilor din an.
“În fiecare vară, înghețata rămâne desertul preferat al sezonului. Cele mai multe comenzi sunt plasate spre finalul săptămânii, semn că oamenii asociază acest preparat cu momentele de relaxare din weekend. În iunie 2024, am înregistrat o creștere de 100% a comenzilor de înghețată față de aceeași perioadă a anului trecut. La nivel de trenduri, observăm o deschidere tot mai mare a consumatorilor către arome noi și neobișnuite, ceea ce aduce un plus de creativitate și în oferta disponibilă pe piață.” a declarat Cristina Sauciuc, Brand&Comms Manager Tazz.
Când comandă românii înghețată
Topul zilelor în care se comandă cea mai mare cantitate de înghețată este format din sâmbătă, duminică și luni, cu o creștere de peste 30% față de restul zilelor din săptămână. Dintre acestea, sâmbăta este ziua cu un număr de comenzi record, înregistrând o creștere de 25% față de celelalte zile.
Imediat după prânz, la ora 14, comenzile de înghețată încep să crească, înregistrând un apogeu în perioada cinei. Astfel, între orele 18 și 20 se înregistrează cea mai mare creștere, de peste 45% față de restul zilei.
Cea mai mare comandă de înghețată
Media cantității comandate de un utilizator pe Tazz se situează între 400 și 600 grame de înghețată, iar cea mai mare comandă înregistrată a avut o valoare de 995 de lei pentru 6 caserole. Înghețata la caserolă reprezintă peste 65% din comenzile pentru acest produs.
De la clasic la exotic: arome pentru toate gusturile
În topul celor mai comandate arome se situează ciocolata, fisticul și caramelul. Totuși, românii sunt deschiși și la testarea aromelor atipice, astfel că gelateriile au introdus în oferta lor și variante precum susan, lavandă sau chiar colivă.
Datele de mai sus au fost extrase din aplicația Tazz urmărind perioadele iunie-iulie 2023 și iunie 2024.
Tazz
Platforma locală de livrare rapidă Tazz are o ofertă diversificată, ce include cele mai bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și alte magazine variate. Tazz pune la dispoziția utilizatorilor beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă. Platforma românească de food delivery este prezentă în 29 de orașe din România.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail