Un an de Glovo Express în România. 12 unități deschise, în cinci orașe din România

La un an de la lansarea Glovo Express, Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, a deschis 12 Micro Fulfillment Centers (MFC) ce operează sub brandul Glovo Express, în cinci orașe din țară: București, Brașov, Iași, Cluj-Napoca și Timișoara. Pentru anul în curs, compania are în plan extinderea gamei de produse cu 20%, asigurând în acest fel o sortimentație care să vină în întâmpinarea nevoilor clienților Glovo Express.

glovo

Supermarketurile Glovo Express sunt spații comerciale special gândite pentru cumpărături de proximitate, oferind produse de larg consum și nu numai, prin servicii de livrare ultra-rapidă, sub 30 de minute, zilnic, având oferta de produse listată exclusiv virtual, în aplicația Glovo. Unitățile sunt poziționate strategic pentru a asigura o acoperire optimă a zonei din orașele în care sunt amplasate, iar utilizatorii au posibilitatea de pick-up.

De la deschiderea primei unități Express, utilizatorii au avut acces la o gamă de peste 2.500 de produse cu livrare rapidă, precum: legume, fructe, produse congelate, de băcănie, de brutărie, băuturi alcoolice și non-alcoolice, dulciuri, lactate, dar și produse dedicate îngrijirii bebelușilor și pentru animalele de companie. Cele mai comandate tipuri de produse din unitățile Express sunt băuturile, produsele de tip snacks-uri, fructele și legumele, înghețata și produsele lactate.

Cea mai mare comandă din Glovo Express a constat în 94 de produse în valoare de circa 3500 lei (peste 700 de euro), iar comanda cu cel mai rapid timp de livrare – 11 minute – a fost formată din 30 de produse, din 8 categorii.

Program Glovo Express

Programul de funcționare al Glovo Express este de luni până duminică, în intervalul orar 09:00 – 02:00, iar compania are în plan să asigure funcționarea non-stop a serviciului pentru o parte dintre unități.

„Un an de Glovo Express în România este pentru noi un moment cheie, iar faptul că am reușit să deschidem 12 unități în 5 orașe reprezintă un lucru extrem de important, mai ales că impactul acestui serviciu este de un real interes pentru clienții noștri. Quick-Commerce reprezintă viitorul comerțului și continuăm să depunem toate eforturile pentru a extinde oferta de servicii Glovo, astfel încât tot mai multe produse din diverse categorii să poată ajunge într-un timp scurt la cât mai mulți clienți.”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.

Din dorința de a veni în ajutorul curierilor care se luptă cu temperaturi extrem de ridicate în această perioadă a anului, compania a instalat puncte de hidratare pentru aceștia în toate unitățile Express din țară.

Pentru aprovizionarea celor 12 supermarketuri Glovo Express din România compania colaborează cu peste 65 de furnizori. În România operează peste 10% din unitățile Express deschise la nivel global. Compania are aproximativ 100 de centre Express în 14 țări în care compania este prezentă. Dintre țările în care sunt deschise unități de tip MFC, menționăm: Spania, Italia, România, Portugalia, Ucraina, Georgia, Kenya, Maroc, Serbia, Croația, Coasta de Fildeș, Kazahstan, Muntenegru și Nigeria.

Glovo

Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot cumpăra, colecta și trimite oricând orice produs în orașul lor.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *