Investițiile în tehnologie și livrarea rapidă au adus vânzări de 13 ori mai mari pentru tazz by eMAG în 2020 

La un an de la rebrandingul platformei Eucemananc în tazz by eMAG, start-up-ul anunță rezultate puternice și planuri ambițioase pentru următorul an. După ce în 2020 s-a adaptat pentru a le oferi clienților acces la cumpărături în siguranță prin investiții în tehnologie și în îmbunătățirea procesului de livrare, platforma tazz by eMAG a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări ale aplicației mobile și peste 500.000 de clienți activi în fiecare lună, fiind cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink”.

tazz by emag

Vânzări cu valori de 13 ori mai mari față de cele din 2019

Investițiile și proiectele derulate pe parcursul anului trecut au condus la vânzări cu valori de 13 ori mai mari față de cele din 2019. Mâncarea și produsele de bază au înregistrat cele mai mari creșteri: produse de curățenie, articole sportive, cosmetice și alte produse de îngrijire personală. De la mâncare și băuturi sau tutun, până la flori sau teste rapide pentru depistarea Covid-19, românii pot găsi acum aproape orice pe tazz by eMAG.

Mulțumim clienților, restaurantelor și livratorilor pentru încrederea acordată unui business nou, local, într-un an atât de provocator pentru toată lumea. Dincolo de contextul pandemiei, pentru noi a fost un an în care am trecut printr-un rebranding, ne-am schimbat complet tehnologia, ne-am mărit echipa de șase ori și am lansat parteneriate foarte puternice care, într-un final, au generat vânzări de 13 ori mai mari decât în anul precedent. Pentru anul care urmează, ambițiile și investițiile sunt și mai mari: ne dorim să rămânem un partener de bază pentru industrie și să creștem alături de partenerii noștri,a spus Alin Șerban, CEO tazz by eMAG. 

Platforma, care a ajuns la un portofoliu de peste 6.000 de restaurante și magazine partenere, își propune să depășească pragul de 10.000 de parteneri în următorul an și să genereze un volum de vânzări de opt ori mai mare în 2021.

Pentru a îmbunătăți procesul de livrare, tazz by eMAG a introdus posibilitatea acordării de recenzii și recompense curierilor, care astfel sunt mai motivați să ofere o experiență din ce în ce mai bună clienților platformei. Planurile tazz by eMAG  pe noul an includ creșterea rețelei de livratori în toată țara, precum și dezvoltarea unei flote proprii de mașini și scutere electrice.

Investiții masive în tehnologie și echipă

Dintre cele peste 26 milioane lei pe care compania i-a investit anul trecut, cea mai mare parte a mers către îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul tehnologiei din spatele platformei, dar și către îmbunătățirea calității livrării. De asemenea, o parte importantă a acestor investiții a mers către digitalizarea micilor comercianți, care au avut parte de un acces mai facil pe platformă.

În următorul an, compania are în plan investiții direcționate în îmbunătățirea experienței de cumpărare prin intermediul inteligenței artificiale, livrarea din ce în ce mai rapidă și extinderea în noi orașe. Pentru a susține în continuare dezvoltarea platformei, tazz by eMAG va angaja anul acesta 100 de specialiști în IT.

În prezent, clienții se pot bucura de ofertele tazz by eMAG în 22 de orașe: în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov, Ploiești, Craiova, Arad, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Pitești, Galați, Brăila, Reșița, Botoșani, Târgu Mureș, Suceava și Roman.

Platforma  își propune să fie prezentă în toate orașele cu o populație de peste 100.000 de locuitori în următorii trei ani.

tazz by eMAG

tazz by eMAG oferă acces rapid la noi experiențe culinare și nu numai. De la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, în 60 de minute, compania este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. În acest moment, este cea mai descărcată aplicație de către români din categoria „Food & Drink”. Serviciile oferite de tazz by eMAG  sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *