WebWave, o platformă de e-commerce și landing page-uri creată special pentru brandurile profunde

În economia globală emergentă, comerțul electronic a cunoscut o popularitate tot mai mare, devenind o componentă vitală a unei strategii de afaceri viabile, dar și un catalizator solid al dezvoltării economice. Expansiunea constantă a domeniului de e-commerce se observă pretutindeni, ceea ce ar putea duce la o presiune asupra inflației actuale, din prisma faptului că este în creștere concurența, reducerea costurilor și modificarea comportamentelor de cumpărare și vânzare. Pentru vânzări online, nimic nu este mai potrivit decât o platformă de e-commerce care îți poate pune la dispoziție tot ce este necesar pentru a-ți atinge obiectivele de business.

Webwave

De la start-up-uri, întreprinderi mici și mijlocii, până la branduri uriașe, există un număr foarte mare de companii care au pus ideea de creare magazin online în practică, beneficiind acum de o prezență solidă în lumea digitală și de propriul magazin online unde își pot vinde produsele și serviciile puse la dispoziția consumatorilor de pretutindeni. Pentru că mai mult decât oricât, un magazin online îți asigură vizibilitate, transparență și posibilități infinite de a te extinde, de a te adresa unui număr mare de potențiali clienți și de a-ți crea un renume în domeniu. Înainte de a alege o platformă pentru prezența în online, este important să te documentezi serios.

Afluxul tot mai rapid de noi tehnologii implicate în experiențele de cumpărare și vânzare cu amănuntul a determinat atât consumatorii, cât și furnizorii de servicii și produse, să se aștepte la o experiență convenabilă de achiziție prin intermediul unei platforme de comerț electronic, care să se alinieze perfect așteptărilor pe care le au: siguranță, rapiditate, satisfacerea nevoilor și, în general, o experiență plăcută de cumpărare. În primul rând, pentru a-ți asigura o prezență solidă în mediul digital și vânzări online, ai nevoie de propriul magazin de comerț electronic. Pe baza acestuia, îți poți asigura o sursă constantă de venit și duce afacerea la nivelul dorit.

Există multe variabile care trebuie avute în vedere când vine vorba de creare magazin online și majoritatea se concretizează, în principal, în alegerea unei platforme e-commerce care nu doar să îți poată pună la dispoziție caracteristici tehnice de calitate, de funcționalitate, accesibilitate și rapiditate, ci și posibilitatea de a-ți edita magazinul după propriile așteptări, raportându-te în primul rând la nișa de activitate a afacerii tale. Posibilitatea de a utiliza un editor grafic avansat înseamnă capacitatea de a-ți conforma magazinul online necesitățile specifice ale afacerii tale, lucru care este foarte important în cazul anumitor nișe specifice de business.

WebWave este o platformă în care punctul forte, extrem de important, este utilizarea editorului grafic avansat, întrucât o experiență plăcută de cumpărare, navigare prin magazinul online, se traduce prin posibilitatea ca un client nu doar să facă achiziții, ci și să recomande, mai departe, altor potențiali clienți serviciile tale. Îți asiguri atât fluxul de vânzări online, cât și promovarea permanentă prin intermediul clienților. WebWave este o platformă specializată în branding, o variabilă esențială pentru a te diferenția de concurența de pe piață care este foarte mare. Pentru a te diferenția de concurență, impactul estetic pozitiv al unui magazin online este esențial.

De ce brandul este un punct forte în comerț, inclusiv și în cel electronic

În esență, brandul reprezintă „imaginea” unei afaceri, numele acesteia care totuși reușește să depășească încadrarea limitantă într-un domeniu. Brandingul trebuie abordat cu seriozitate de către o afacere și reprezintă procesul de creare a unei percepții puternice și pozitive, din partea publicului, asupra unei companii, cu tot ce presupune aceasta, produse și servicii. Un branding puternic, serios, depinde de mai multe variabile, cum ar fi logo-ul, designul prezenței în mediul online, misiunea și obiectivele de business, dar și păstrarea coerenței în comunicarea cu clienții, prin intermediul poveștilor, relațiilor, mesajelor de marketing și impactul vizual al site-ului.

Un branding serios poate avea un impact uriaș asupra rezultatelor financiare, când vine vorba de vânzări online, oferindu-ți un avantaj semnificativ față de competiție. În e-commerce, unde apar în fiecare zi companii noi (și, prin urmare, noi concurenți), un brand consacrat poate fi un atu neprețuit care îți aduce clienți și generează profit. Brand-ul este o modalitate de diferențiere foarte importantă, în special când vine vorba de anumite niște de produse: fashion, accesorii, în care aspectul vizual, impactul grafic, estetic, este vital pentru potențialii clienți. Procesul de creare magazin online presupune a lua în considerare, în primul rând, o strategie de branding.

A alege o platformă de e-commerce care să-ți poată pune la dispoziție toate caracteristicile ce sunt necesare pentru a livra o imagine completă, calitativă, a afacerii tale poate face o diferență semnificativă între tine și concurență. Spre exemplu https://webwave.ro/magazin-online, este o alegere inspirată când vine vorba de abordarea calculată, atentă, a unei strategii elaborate de branding propriu, întrucât îți poți crea ușor un brand puternic, ușor de identificat, bazat pe valori care rezonează cu cele ale unui public țintă. Îți vei asigura randamentul dorit de vânzări online, în primul rând datorită calității grafice a magazinului pe care dorești să îl lansezi.

Care sunt opțiunile de migrare a vânzărilor în mediul online

Comerțul electronic a crescut exponențial în ultimii ani, din considerente nu doar ale ușurinței de utilizare și gestionare, ci și ale randamentului financiar. Tehnologia platformelor de comerț electronic este în continuă dezvoltare. Vânzările din mediul online nu doar că asigură CRO mai mari, ci și potențialul de a extinde piața de desfacere a unei afaceri, cu un volum mai mare de comenzi, profitabilitate mai mare, investiții mai mici, crearea unui branding puternic și a unui renume. Utilizând o platformă potrivită, există potențialul de a crea un site modern, atrăgător, care îi va face pe clienți să petreacă mai mult timp pe site.

Prezența în mediul afacerilor online, concretizată prin deținerea unui magazin online, trebuie, în primul rând, calibrată în strictă dependență de resursele accesibile și potențialul pieței, motiv pentru care este vital ca, anterior, să se facă o documentație serioasă. Analiza concurenței, a produselor oferite, a pieței de desfacere sunt doar câteva dintre variabilele ce trebuie avute în vedere înainte de a treci la vânzări online. Deși există numeroase avantaje ale acestei tranziții, pot exista la fel de multe dezavantaje și piedici, în special în momentul în care nu se realizează o analiză amănunțită, profundă, a dinamicii pieței și strategiilor de marketing.

Landing-Page – un format simplu și eficient pentru vânzările online

Dacă te întrebi ce este un landing page, înseamnă că deja iei în considerare, măcar puțin, ideea de creare magazin online. Landing page-ul este, într-un fel, „o pagină de destinație” a unui site web utilizată pentru a atrage potențiali clienți. De obicei, ea conectează website-ul la strategii de marketing, cum ar fi anunțurile de tip pay-per-click, promoțiile din social media, link-urile din e-mail-uri, Google Ads și altele de acest gen. Ele reprezintă o resursă foarte bună pentru a atrage trafic organic, real și țintit, folosind cuvinte cheie care asigură o poziție superioară în rezultatele interogărilor pe motoarele de căutare, ceea stimulează procentul de vânzări online.

Scopul unui landing page este foarte focusat: a redirecționa un utilizator către pagina surprinsă în anunț sau o invitație de a descoperi un produs nou, o nouă colecție, de a accesa un tutorial sau alte resurse informaționale. Cea mai simplă formă a unui magazin online este landing page-ul, pentru că este un format ușor de accesat, cu impact imediat. Desigur, este important să fie ales un produs (sau mai multe, asemănătoare) pentru a direcționa traficul, adică potențialii clienți, exact către acestea, nu către pagina de pornire a website-ului, spre exemplu. Multe strategii de marketing, în esență, se mulțumesc doar cu redirecționarea clientului către pagina principală.

Magazin online – un format avansat al prezenței online

Acum, că știi ce este un landing page, o altă opțiune este un magazin online. Spre deosebire de cealaltă alternativă, un magazin online îți oferă posibilitatea de a-ți prezenta întreaga gamă de produse pe care le pui la dispoziția potențialilor clienți. Mai mult decât atât, un magazin online îți oferă și opțiunea de a-ți livra afacerea într-un mod specific, folosindu-te de funcționalitățile puse la dispoziție de o platformă e-commerce, astfel încât să-ți maximizezi fluxul de vânzări online. WebWave, spre exemplu, îți oferă funcții complexe pentru a-ți putea ajusta magazinul la necesitățile afacerii tale online, cu șabloane gratuite ce pot fi editate după bunul plac.

Datorită faptului că poți seta aspectul grafic extrem de ușor, indiferent dacă ai ales un șablon de bază, ai posibilitatea de a obține design-ul grafic dorit. Poți adăuga, șterge subpagini, edita lista de produse, modifica caracteristici privitoare la descrierile și imaginile conținute, fără a fi nevoie să ai cunoștințe de coding. Elementele pot fi setate exact cum îți dorești, iar platforma îți pune la dispoziție, de la bun început, optimizare tehnică pentru dispozitivele mobile, ajustându-se ușor la tipul de dispozitiv folosit atunci când website-ul este accesat. WebWave este o platformă care îți asigură tot ce este necesar pentru o prezență solidă în mediul online.

Este vital ca site-ul unui magazin online să dispună de posibilitatea de a deservi un volum îndeajuns de mare de trafic al utilizatorilor. Optimizarea tehnică a vitezei reprezintă o variabilă importantă pentru asigurarea fluxului de clienți: aceștia doresc ca experiența navigării să fie rapidă și sigură. În perioadele în care fluxul de clienți este mult mai mare, cum ar fi atunci când există promoții, în perioada anumitor sărbători, pot apărea probleme tehnice cu un website. WebWave oferă soluții gratuite de hosting care asigură volumul necesar de trafic și spațiu de stocare suficient, pentru ca magazinul să funcționeze în permanență fără probleme tehnice.

Noile solicitări față de site-uri

Când vine vorba de vânzări online, convertion rate optimization (CRO), deci rata de conversie, reprezintă o statistică ce trebuie avută întotdeauna în vedere. Așadar, nu este îndeajuns să ai în vedere doar ideea de creare magazin online, ci și dinamica evolutivă a acestuia. Un website ce funcționează optim implică mai mult decât parametri tehnici simpli, cum ar fi optimizare SEO, găzduire, o platformă cu funcționalități complexe. Site-ul trebuie să fie, în primul rând, eficient din punct de vedere financiar, iar pentru a te asigura de acest lucru trebuie să pui accent pe CR, adică pe rata de conversie și, în special, optimizarea acesteia și obținerea rezultatelor dorite.

Optimizarea ratei de conversie (CRO) reprezintă o practică de creștere a procentului de clienți, sau utilizatori, care efectuează o acțiune dorită pe un website. Acțiunile dorite pot include, spre exemplu, cumpărarea unui produs, apăsarea butonului „Adaugă în coș”, a da click pe un link, participarea la un anumit sondaj. Cu alte cuvinte, se pune accent pe procentul de conversie, pe statistici și medii. Totuși, această abordare pur matematică presupune un dezavantaj, pentru că, în același timp, este foarte important să fie oferită atenție și persoanelor din spatele rezultatelor obținute, pentru a putea implementa strategii mai eficiente sau chiar schimbarea platformei.

Astfel, este foarte important când vine vorba de procesul de creare magazin online, să abordezi deja scenarii de consum ale clienților: trebuie înțeles serios ce i-ar putea determina pe aceștia să cumpere un anumit produs, ce i-ar convinge și, bineînțeles, ce i-ar opri din a achiziționa un serviciu sau produs. Astfel, le poți oferi cea mai bună experiență de shopping posibilă, iar asta îi va face mult mai predispuși să cumperi, crescând astfel rata de conversie și îmbunătățind-o. A te concentra pe acțiunea finală – conversia – este importantă însă se întâmplă multe lucruri înainte de acest pas ideal. Convertion rate optimization depinde de foarte mulți factori.

În această ordine de idei, unul dintre cele mai importante aspecte esențiale ale conversiei, care poate maximiza randamentul, îl reprezintă design-ul curat, practic și estetic al unui magazin online, pentru că asigură o experiență satisfăcătoare pentru potențialul client. Acesta va fi atras de cum arată site-ul, cum sunt organizate, categorisite și prezentate produsele, cât de repede se încarcă și care este gama din care poate alege. De obicei, o experiență satisfăcătoare de navigare asigură și o rată de conversie (CR) mult mai bună. Experiența directă dintre interfața, design-ul unui magazin online și potențialul client joacă un rol vital în deciziile de cumpărare luate.

WebWave, o platformă de e-commerce și landing page-uri creată special pentru brandurile profunde

Ai nevoie de o platformă de ecommerce de încredere și ușor de folosit? Nimic mai simplu: citește aici despre Webwave!


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *