BERGENBIER s-a alăturat și in acest an inițiativei ExtravaCANza care îsi propune colectarea şi reciclarea dozelor din aluminiu, pe litoral

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company – una dintre cele mai importante companii producătoare de bere din România – s-a alăturat și in acest an inițiativei ExtravaCANza care își propune colectarea şi reciclarea dozelor din aluminiu, pe litoral.

Bergenbier

În primele două week-enduri ale campaniei au fost depuse în aparatul inteligent din Mamaia aproape 5.750 de doze (~ 73 kg), iar în schimbul colectării a 5 recipiente de aluminiu, participanţii s-au putut răcori, la alegere, cu o bere Bergenbier, Bergenbier Fără Alcool, Bergenbier Fresh Lemon sau Bergenbier Fresh Grapefruit fără alcool.

Turiştii pot depune dozele consumate, indiferent de formă, mărimea sau culoarea acestora în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, între orele 13.00-17.00, în automatul disponibil în staţiunea Mamaia, la Taverna Aventura.

În schimbul a cinci doze introduse în aparat, participanţii vor primi o doză de suc sau bere. În plus, aparatul inteligent va emite aleatoriu un bon câştigător, iar posesorul acestuia se va bucura de un voucher cu premii.

Bergenbier, partener în proiectul ExtravaCANza pentru al patrulea an consecutiv

“Unul dintre cele mai importante principii ale Bergenbier S.A. este să fie un partener de încredere al societății civile și să ofere consumatorilor sprijin constant, pentru un mediu sustenabil. Fiecare astfel de inițiativă pe care o susținem este un pas înainte către o folosire mai eficientă a resurselor naturale, pe tot lanțul producției de bere, minimizând astfel efectul asupra mediului înconjurător.

În acest fel suntem mai aproape de obiectivele globale din Our Beer Print 2025, prin care ne dorim să protejam mediul și comunitățile în care activăm”, a declarat Alexandra Barroso, Legal and Corporate Affairs Director, Bergenbier S.A.

Bergenbier S.A. este partener în proiectul ExtravaCANza pentru al patrulea an consecutiv. În 2021, proiectul se derulează în perioada 2 iulie – 22 august și este inițiat prin programul Every Can Counts dedicat colectării selective, în scopul de a încuraja reciclarea și în afara casei – la locul de muncă, în cadrul evenimentelor publice sau in vacanță. În anul 2020 au fost colectate și reciclate peste 23,000 de doze de aluminiu, ceea ce a permis păstrarea mai curată a plajelor și a încurajat, în acelasi timp, un comportament responsabil din partea turiștilor.

Bergenbier

Parte a grupului Molson Coors Beverage Company, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională.  Prin fiecare lucru pe care îl facem, încântăm băutorii de bere din România.

De aceea, Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Fiecare bere produsă lasă o urmă, iar aceasta ajută compania să creeze un viitor sustenabil. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu– compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *