De la 1 ianuarie 2022, Ursus Breweries va achiziționa energie electrică 100% din surse regenerabile provenind în cea mai mare parte din activele de producție deținute de ENGIE Romania în țară.
Contractul de furnizare a energiei electrice din surse regenerabile ale ENGIE Romania va acoperi întreaga nevoie de consum pentru cele patru fabrici de bere ale Ursus Breweries din Brașov, Buzău, Cluj-Napoca și Timișoara.
Energia electrică furnizată de ENGIE Romania provine 100% din activele de producție de energie verde, ENGIE Romania având astăzi o capacitate instalată de circa 113 MW în parcuri eoliene și solare localizate în Galați, Brăila, Harghita și Teleorman.
Colaborare pe termen lung
Acordul dintre cele două companii deschide calea unei colaborări pe termen lung. Ambele părți vor continua să caute în viitorul apropiat și alte soluții care să susțină și mai puternic dezvoltarea sustenabilă a activității Ursus Breweries.
„Sunt foarte bucuros că fabricile noastre de bere vor trece la energie electrică 100% regenerabilă în 2022. Acest contract inițial reprezintă o piatră de hotar foarte importantă în călătoria noastră de sustenabilitate, iar dorința noastră este să extindem acest parteneriat în următorii ani. Acest prim pas pe care îl facem împreună ne va ajuta să ne reducem amprenta de CO2 în anul viitor și ne va permite să ne conducem afacerea în armonie cu natura, având o contribuție puternică la obiectivele de protecție a mediului stabilite de Asahi Europe and International, grupul din care facem parte”, a declarat Paul Barnett, Președintele Ursus Breweries.
“Suntem mândri că putem oferi soluții menite să reducă amprenta de carbon a activităților Ursus Breweries. Suntem încrezători că prezența noastră pe întreg lanțul energiei regenerabile de la producție până la furnizare, constituie baza unui parteneriat mai solid pe termen lung, parteneriat pe care îl discutăm în prezent pentru definitivare”, a declarat Nicolas Richard, Executive Vice President, Head of Marketing&Sales, ENGIE Romania.
Reducerea emisiilor de CO2
Se preconizează că, în doar 6 luni, Ursus Breweries va reduce emisiile de CO2 cu aproape 4000 de tone, echivalentul producţiei de dioxid de carbon a peste 1.700 de autovehicule pentru aceeași perioadă.
Aceasta este o nouă acțiune întreprinsă de Ursus Breweries ca parte a strategiei de sustenabilitate a companiei, care stabilește modul în care privește viitorul și cuprinde șase piloni: amprenta neutră de carbon, reducerea consumului de apă, sustenabilitatea resurselor și materiilor prime, circularitatea ambalajelor, incluziunea și bunăstarea angajaților și a consumatorilor, precum şi alegerile responsabile legate de consumul de alcool. Mai multe informații despre eforturile de sustenabilitate ale Ursus Breweries pot fi consultate la adresa: https://ursus-breweries.ro/en/dezvoltare-durabila
ENGIE Romania, în acord cu strategia Grupului ENGIE, își propune să contribuie la decarbonizarea activităților clienților săi prin oferirea de soluții concrete pentru reducerea amprentei de carbon. În acest sens, compania contribuie la ambiția Grupului de a accelera investițiile în segmentul energiilor regenerabile și de a atinge obiectivul ce vizează o capacitate anuală suplimentară de circa 4GW/an în perioada 2022-2025.
Ursus Breweries
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Brandurile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry, Viper Hard Seltzer, St. Stefanus, alături de brandul de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries are 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție la Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail