Retailerii din România cu cea mai mare prezență în Social Media

Apariția marilor retaileri în România a avut un impact social foarte mare.

Cât de prezente sunt însă cele mai importante magazinele tip hipermarket, supermarket, discount şi cash&carry pe rețelele sociale și care au cel mai mare succes?

Magazine de tip cash&carry

Selgros, retailer de tip Cash&Carry, deține o pagină de Facebook cu aproximativ 14 000 de fani. Pe rețeaua profesională Linkedin are în jur de 230 de followeri iar pe Twitter  23 followers.

Retailerul Metro, are o pagină de Facebook, cu 400 de like-uri, dar fără nici un fel de activitate în această zonă. 

Magazine de tip hypermarket

Cora are de aproximativ 33 000 de fani pe Facebook și aproximativ 90 de followers pe Twitter. Totodată, are și un canal de youtube. De asemenea, a creat primul forum online al unui hypermarket din România, Cora Forum.

Hypermarketul Auchan este deocamdată prezent în mediul online românesc doar prin prisma site-ului, unde clienții au posibilitatea să se aboneze la newsletterul săptămânal în care sunt prezentate promoțiile perioadei respective.

Real are, de asemenea, doar opțiunea de abonare la newsletter, fiind prezent pe Facebook doar datorită unui proiect al său, Bucătar real,-,  o competiție creativă dedicată tuturor bloggerilor din România. Pagina are în jur de 330 de like-uri.

Carrefour are o pagină de Facebook unde au dat like aproape 18 000 de persoane, însă contul de Twitter este mai puțin cunoscut, având doar 45 de followeri.

Kaufland oferă posibilitatea clienților de a fi la curent cu noile promoții doar prin intermediul unui newsletter trimis săptămânal. Abonarea se poate face pe site-ul Kaufland România.

Billa are peste 11 000 de fani pe Facebook, aceasta fiind și singura rețea de social media unde este prezentă.

Magazine de tip supermarket

Supermaketul  Mega Image  este prezent pe rețelele sociale cu o pagină de Facebook care are peste 79 000 fani.

Profi are în jur de 4400 de fani pe contul de Facebook și aproximativ 60 de followers pe Twitter. Totodată, are și un canal pe YouTube.

Magazine de tip discount

Liderul pe rețelele sociale, în special pe Facebook, este de departe Lidl, discounterul german. Lidl are peste 550 000 de like-uri la pagina de Facebook și se află totodată pe locul doi în topul paginilor cu cei mai mulți fani din România. Față de magazinele din zona de retail menționale până acum, unde conturile de Twitter sunt inexistente sau nesemnificative pentru moment, numărul de 280 de followers pe Twitter este, de asemenea, demn de luat în seamă.

Așadar, deschiderea retailerilor de tip hipermarket, supermarket, discount şi cash&carry spre sociale media se află încă la început, însă faptul că aceștia au realizat importanța mediului online și beneficiile Social Media este o acțiune care merită observată și apreciată.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,836 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retailerii din România cu cea mai mare prezență în Social Media

Spune-ți părerea

  1. […] Retailerii din România cu cea mai mare prezență în Social Media.  Lidl are peste 550 000 de like-uri la pagina de Facebook și se află totodată pe locul doi în topul paginilor cu cei mai mulți fani din România. Trimite: Etichete:linkuri, online Articole similare […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: