România a înregistrat cea mai mare creștere a retailului din UE, în luna octombrie

Volumul retailului (comerţul cu amănuntul) din România a crescut cu 12,1% în octombrie, comparativ cu perioada similară din 2014, cel mai semnificativ avans înregistrat în Uniunea Europeană, arată datele Oficiului European de Statistică (Eurostat).

Shopping-groceryÎn UE, retailul a crescut cu 3,1% în octombrie, iar în zona euro avansul a fost de 2,5%. Vânzările de combustibil auto au înregistrat un avans de 4%, vânzările de produse non-alimentare au urcat cu 4,2%, în timp ce vânzările de alimente, băuturi şi ţigări s-au majorat cu 1,5%.

Credit foto: Shutterstock

Cele mai mari creşteri au fost raportate în România (12,1%), Lituania (6,6%) şi Estonia (6,5%), iar scăderi s-au înregistrat în Luxemburg (minus 8,5%), Bulgaria (minus 1,3%), Belgia (minus 0,7%) şi Finlanda (minus 0,3%).

Au apărut deja primele semne că Moşul are gânduri mari anul acesta

În octombrie, comparativ cu luna precedentă, retailul s-a menţinut stabil în UE şi a scăzut cu 0,1% în zona euro. Vânzările de combustibil auto au urcat cu 0,3%, vânzările de produse non-alimentare au crescut cu 0,2%, în timp ce vânzările de alimente, băuturi şi ţigări au scăzut cu 0,5%.

Cele mai mari creşteri au fost înregistrate în Polonia (2,1%), Estonia (2%) şi Letonia (1,4%), Portugalia (1%), Danemarca (0,8%), Luxemburg şi România (ambele cu 0,7%), iar cel mai semnificativ declin în Slovenia (minus 2,1%), Irlanda, Austria şi Marea Britanie (toate cu minus 0,7%).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » România a înregistrat cea mai mare creștere a retailului din UE, în luna octombrie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] România a înregistrat cea mai mare creștere a retailului din UE, în luna octombrie […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: