Herbamare

Tendințe și prognoze pe piața produselor alimentare congelate din România

Piața produselor alimentare congelate a crescut în 2014 cu 3% și a înregistrat un indice CAGR de 3% în termeni valorici. În 2014, liderii de creștere la această categorie de produse au fost produsele congelate din carne roșie (vită, porc şau miel), pasăre și cartofii congelaţi.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,972 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Esențial » Tendințe și prognoze pe piața produselor alimentare congelate din România

Spune-ți părerea

  1. […] Tendințe și prognoze pe piața produselor alimentare congelate din România […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: