Agenda preliminară și speakerii conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, dedicată soluțiilor pentru retail

Companiile METRO Cash & Carry România – franciza LaDoiPași, ESSA Group, Orange România, Nielsen, Kooperativa 2.0, Syscom Digital și GRAPHTEC vor avea reprezentanți – speakeri în cadrul Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, dedicată serviciilor, soluţiilor şi echipamentelor pentru retail, ce va avea loc în data de 10 octombrie 2019, în intervalul orar 10.00 – 14.00, în pavilion C1 din cadrul centrului expozițional ROMEXPO.

Rețeta de creștere a unui business în inima comunității, Storelink – auditarea proceselor in-store, What’s next in retail – BIG Data, Cum să asiguri succesul în noua eră a economiei bazate pe informații digitale, Cum folosești LinkedIn și Instagram pentru a-ți promova business-ul, Interacțiunea digitală cu clienții și Tactici Online2Retail și Mobilierul viitorului în retail sunt câteva dintre temele celei de-a doua ediții a conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, organizată de publicația retail-FMCG.ro, în parteneriat cu compania Euroexpo.

Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions se va desfășura în cadrul expoziției EXPO SHOP 2019, singurul eveniment dedicat serviciilor pentru retail din România, în perioada 9 – 11 octombrie 2019, în pavilion C1 din cadrul centrului expozițional ROMEXPO.

Înregistrare și costuri conferință

Începând cu 12 august, puteți profita de următoarele oferte speciale pentru achiziționarea biletelor:

– Discount de 5% pentru 2 bilete achiziționate de persoane de la aceeași companie
– Discount de 10% pentru 3 bilete achiziționate de persoane de la aceeași companie
– Discount de 15% pentru minimum 4 bilete achiziționate de persoane de la aceeași companie

Prețul întreg al unui bilet este de 79 de euro + TVA.

Înregistrare

Detalii legate de pachetele de sponsorizare și de participarea la Conferinţa EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, la adresa de e-mail: 

revista@retail-fmcg.ro sau la telefon: 0754.331.043

Speakeri EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019 (10 octombrie)

Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing METRO Cash & Carry România – franciza LaDoiPași

Cu peste 20 ani petrecuți în retail, dintre care 10 dedicați marketingului, Geanina Ghiculescu este în prezent Head of Retail Marketing în cadrul companiei METRO Cash & Carry România și coordonează brandurile LaDoiPași și METRO Distribuție.

Implicată direct în dezvoltarea modelului de franciză LaDoiPași, Geanina va discuta despre adaptarea comerțului tradițional la cerințele retailului modern, avantajele nișei de proximitate în contextul trade-ului de astăzi, dar și suportul pe care îl aduce modelul de business LaDoiPași micilor comercianți.

METRO Cash & Carry este liderul mondial pe piața cash&carry, deținând peste 750 de magazine în 25 de țări și o forță de muncă la nivel mondial de peste 100.000 de salariați.

METRO Cash & Carry a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare – cash&carry. Astăzi, reţeaua METRO Cash & Carry România numără 30 de centre de distribuţie, inclusiv 5 magazine METRO Punct, cu o suprafaţă totală de vânzare de aproximativ 190.000 de metri pătraţi.

Eugen Saulea, Director General ESSA Group

După o experiență de 6 ani în vânzări FMCG – ultimul job, înainte să-și lanseze propriul business a fost de Director National de Vânzări România și Moldova la Brau Union (Heineken, azi) – Eugen Saulea a devenit antreprenor, în anul 2004, punând bazele companiei care avea să devină ESSA Group.

Prezentă de 15 ani pe piața din România, ESSA Group este una dintre cele mai mari companii care își desfășoară activitatea în piața serviciilor în store din România și cuprinde 3 companii active încă din 2004: Pella Events (specializată în campanii de shopper marketing, activări outdoor, BTL), BIP Group (campanii de merchandising, management POSM, management logistic), ESSA People &Management (oferă forță de muncă specializată în sistem leasing).

Victor Bădescu, Senior Consultant Retailers NIELSEN Romania

Nielsen este o companie globală de măsurare și analiză de date care livrează cea mai completă imagine asupra consumatorilor și piețelor din întreagă lume. De peste 90 de ani Nielsen furnizează date și analize bazate pe rigoare științifică și inovație, dezvoltând continuu noi modalități de a răspunde celor mai importante întrebări cu care se confruntă industriile de media, publicitate, retail și FMCG.

Nielsen, o companie S&P 500, are operațiuni în peste 100 de țări care acoperă mai mult de 90% din populația întregii lumi.

Prezentă în România de 25 de ani, Nielsen a dezvoltat parteneriate cu toți retailerii internaționali și cu mulți din cei locali, datele colectate acoperind majoritatea vânzărilor de FMCG din România. Abordarea companiei îmbină datele proprii Nielsen cu alte surse de date pentru a ajută clienții să înțeleagă ce se întâmplă acum, ce urmează să se întâmple și cum pot acționa cel mai bine pe baza acestor informații.

Mihaela Cristescu, WiFi & Analytics Product Manager Orange România

Orange Business Services sprijină companiile din România prin soluții ITC integrate prin care își pot gestiona în mod sigur fluxurile de informații pe parcursul întregului lor Data Journey.

Alături de Mihaela veți afla despre rolul pe care îl joacă analiza seturilor mari de date în managementul afacerilor și cum deciziile bazate pe informații devin parte din instrumentarul oricărui retailer de succes.

Cu peste 15 ani de experiență în telecomunicații, Mihaela s-a concentrat în ultimii 5 ani pe dezvoltarea de soluții IoT și Big Data ca factori esențiali pentru transformarea digitală a afacerilor. În cadrul Orange Business Services, ea sprijină companiile din România să își optimizeze aplicațiile de business prin conversia seturilor mari de date în business intelligence și decizii bazate pe informații.

Orange este lider de piaţă în România cu 10.736.700 de clienţi. Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV.

Începând din luna iulie, divizia B2B din cadrul Orange România promovează oferta sa de servicii IT&C destinate companiilor mijlocii și mari și administrației publice sub brandul internațional Orange Business Services.

Cristian Florea, Social Media Manager Kooperativa 2.0

Urmărește trendurile din social media și este la curent cu tot ce se schimbă. Blogger din 2008 pe www.cristianflorea.ro și fondatorul proiectului www.casastiti.ro, care a câștigat locul 3 la Webstock Awards, categoria Utility.

Cristian a coordonat peste 200 de campanii online în cadrul agenției Kooperativa 2.0, este speaker și moderator la cele mai importante evenimente de social media din România și la cursurile organizate în cadrul agenției și a fost implicat, ca blogger, în peste 250 de campanii de promovare.

Kooperativa 2.0 este o agenție de digital marketing, înființată în 2012, nominalizată drept cea mai vizibilă Agenție Digitală în online în 2016 potrivit Zelist Industries și pe locul 3 în „Top 10 agenții care au lucrat cu bloggerii”, conform Digital Report 2017 realizat de Revista Biz.

Kooperativa 2.0 oferă servicii de influencer marketing (promovare prin intermediul influencerilor), promovare prin Google Ads (Adwords) și Facebook Ads, administrare a paginilor de Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube și cursuri de social media pentru companii.

Maia Novolan, Director General Syscom Digital

Maia Novolan este de 10 ani directorul general al agenției de marketing interactiv Syscom Digital și digital marketing strategist, fiind un veteran al marketingului interactiv cu peste 20 de ani dedicați proiectelor de interacțiune cu consumatorii și de brand engagement.

Prin intermediul agenției pe care o conduce, Maia se ocupă de managementul proiectelor de consumer interaction, experiential marketing și retail interactiv prin nouă divizie înființată în 2018.

În ultimul an, Maia a pariat pe retail interactiv, fiind chiar creatorul unora dintre rafturile interactive unice la nivel european, investind timp și resurse materiale în această nouă direcție pe care o consideră că fiind o nouă oportunitate de piață și de dezvoltare pentru compania pe care o conduce dar și o direcție de diferențiere a retailer-ilor, de creștere a vânzărilor și de ridicare a calității experienței de cumpărare.

Înființată în 2009, Syscom Digital, care anul acesta sarbatoreste 10 ani de activitate, este o agenție de marketing interactiv, ce derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și digital field marketing ata pentru mediul online cat si in offline cu precadere in retail.

Syscom Digital pariază anul acesta pe retail interactiv şi, cu suportul unui inventar tehnologic existent,  a know-how-ului si experientei dobandite in anii din urma, construieste de la zero o gama variata de device-uri si rafturi interactive unice, în premieră atat în România cat si in Europa, prin noua sa divizie Interactive Retail.

GRAPHTEC – Magda Bei, CEO

Lider transformațional și antreprenor inovativ cu o viziune și o expertiză în multe tipuri de afaceri de 25 de ani, Magda Bei, CEO al GRAPHTEC Design, a dezvoltat și coordonat diferite proiecte de inovație și creativitate, înscriind azi 45.000 de produse unice în 21 de ani de producție.

Privind ca o companie sustenabilă, alături de cei 140 de specialiști în domeniul producției customizate de mobilier comercial și semnalistică, compania GRAPHTEC este un integrator de software și tehnologie în mobilier de tip smart city, smart company, realizare marketing de produs cu un nou look and feel prin mobilier inovativ unicat și cu servicii “all in one” într-un singur producător ce susține întreaga producție “in house” în fabrica de la Constanța.

——————————————————————————————————————

Agenda preliminară EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019

– Rețeta de creștere a unui business în inima comunității – speaker Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing METRO Cash & Carry România, coordonatoare a brandurilor LaDoiPași și METRO Distribuție

Storelink – auditarea proceselor in-store – speaker Eugen Saulea, Director General ESSA Group

What’s next in retail – BIG Data – speaker Victor Bădescu, Senior Consultant Retailers NIELSEN Romania

– Retail transformation. How to thrive in the new era of data centric economy – Transformarea retailului (Cum să asiguri succesul în noua eră a economiei bazate pe informații digitale) – speaker Mihaela Cristescu, WiFi & Analytics Product Manager, Orange România

Online your business! – speaker George Iordache – Sales Manager Romania Softlines & BG/HU, eMAG Marketplace

Cum folosești LinkedIn și Instagram pentru a-ți promova business-ul – Cristian Florea, Social Media Manager Kooperativa 2.0

Interactive Retail – How to improve shopper product interaction and to drive customers from online to the retail stores (Interacțiunea digitală cu clienții și Tactici Online2Retail ) – speaker Maia Novolan, Director General Syscom Digital

Mobilierul viitorului în retail – Magda Bei, CEO GRAPHTEC Design

Blockchain în retail – Ștefan Gergely, Blockchain evangelist și antreprenor, partener udevoffice.com și fondator fondator Aurus

Înregistrare EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019

Detalii legate de pachetele de sponsorizare și de participarea la Conferinţa EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, la adresa de e-mail: 

revista@retail-fmcg.ro sau la telefon: 0754.331.043

Alti parteneri ai conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solution 2019:

ROPECO București

Compania ROPECO București, prezentă pe piața din România de peste 25 ani, este principalul furnizor local de soluții și echipamente în domeniul procesării de numerar. Printre direcțiile de business existente în portofoliu, compania dezvoltă şi promovează pe piaţa din România și soluţii self-service/self-checkout dedicate sectorului de retail și nu numai.

Fondată în 1993, compania româno-elvețiană ROPECO oferă soluții și echipamente, care înglobează o înaltă tehnologie testată cu succes la nivel mondial, unui portofoliu de peste 5.000 de clienți, la nivel național.

ROPECO este un distribuitor autorizat și dedicat pentru mai multe companii globale, specializate în producția unor terminale și echipamente de mare performanță pentru industria bancară, de retail, logistică, industria IT, de procesare de documente sau reciclare de materiale (Glory Global Solutions, Konica Minolta, Ingenico, HSM, Zebra, Honeywell, Cab, Wertheim, Kaso etc).

IT Genetics

IT Genetics, companie cu capital 100% românesc, este lider pe piața DC/POS, având peste 12 ani de experiență în optimizarea proceselor și a activității business-urilor. Fiind furnizor și integrator de soluții de business complete și customizabile pentru retail, HoReCa, transport și logistică, producție, farma, banking, educație și alte industrii, de la înființare și până în prezent IT Genetics are un rol important în informarea și educarea pieței, ajutând companiile să adopte și să adapteze tehnologia la specificul activității zilnice pentru îmbunătățirea fluxului de lucru.

De asemenea, în portofoliul IT Genetics se află peste 10.000 de echipamente hardware și consumabile necesare companiilor din diverse industrii.

Pentru performanță în vânzări, IT Genetics beneficiază de grade înalte de parteneriate cu producători renumiți internațional, Zebra, Honeywell, Brother, Star, Citizen, Datalogic și alții. Pentru a menține aceste parteneriate și a oferi consultanța potrivită clienților săi fideli, IT Genetics investește constant în modernizarea soluțiilor software furnizate și în completarea portofoliului cu produse nou lansate gândite pentru eficientizarea proceselor de business. Let us optimize you!

Detalii înregistrare EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019

Detalii legate de pachetele de sponsorizare și participare la Conferinţa EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, la adresa de e-mail: 

revista@retail-fmcg.ro sau la telefon: 0754.331.043

———————————————————————————————————————

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *