Auchan City – noua destinație de cumpărături a ieșenilor

Începând de astăzi, 31 mai, ieșenii au o nouă destinație de cumpărături datorită noului hypermarket Auchan.

Auchan City este un concept comercial nou, cu o gamă completă de produse alimentare și nealimentare, toate la prețuri accesibile. Magazinul pune la dispoziție clienților peste 1500 de produse marca proprie, cu cel mai bun raport calitate – preţ, peste 400 de produse alimentare şi nealimentare vândute vrac, precum și numeroase variante de condiţionare mică şi vânzarea la bucată.

Cu o suprafaţă netă de vânzare de 5.300 m2, Auchan City aduce la Iaşi o gamă foarte largă şi adaptată nevoilor clienţilor, cu peste 25.000 de produse alimentare şi nealimentare, de la pâine şi produse de brutărie, carne, peşte, mezeluri, fructe şi legume, produse lactate, băcănie şi alte produse alimentare şi până la produse pentru îngrijire personală şi frumuseţe, produse pentru curăţenia şi întreţinerea casei şi toate produsele nealimentare, consumabile şi accesorii de utilizare curentă.

Totodată, Hipermarketul Auchan City are propriile laboratoare de producţie chiar în magazin, pentru produsele de brutărie, patiserie, cofetărie şi carmangerie. La standul special de pescărie clienţii vor găsi o gamă foarte largă de produse proaspete şi de calitate, din România şi din întreaga lume. Zona de legume şi fructe, reunită sub denumirea “Piaţa Auchan” asigură zilnic toate produsele căutate de ieşeni, proaspete, de calitate şi ieftine. Oferta de produse româneşti reprezintă o prioritate pentru Auchan.

Deschiderea magazinului Auchan Iaşi înseamnă crearea a peste 250 de noi locuri de muncă la nivel local, precum şi specializarea tuturor angajaţilor, pe diferite meserii caracteristice unui hipermarket. Toţi angajaţii au fost formaţi in cadrul programelor de formare Auchan şi sunt pregătiţi să îşi întâmpine clienţii pentru cele mai bune servicii.

Sărbătorim astăzi un dublu eveniment: deschiderea celui de al 10-lea hipermarket Auchan din România şi lansarea primului Auchan City – noul concept de hipermarket de 5000 m2 predominant alimentar. În ciuda contextului economic dificil, Auchan continuă planul ambiţios de dezvoltare: ne propunem să ajungem la 15 hipermarketuri în 2015, în baza unui buget de investiţii de 150 mil Euro. Suntem o companie tânără, dar avem încredere în meseria noastră, în echipele noastre şi în dezvoltarea viitoare a României”, a declarat Patric Espasa, Director General Auchan România

Auchan România numără 4.300 de angajaţi, ceea ce plasează compania printre cei mai importanţi angajatori din România. În cadrul planului de dezvoltare, ambiţia Auchan România este de a ajunge la 15 unităţi în 2015, în baza unui plan de investiţii de 150 mil. euro. Următoarea deschidere este programată pentru 2012 este în Bucureşti (Giuleşti).

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Auchan City – noua destinație de cumpărături a ieșenilor
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: