Auchan România devine GREEN Partner al EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, a treia ediție a târgului profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, ce va avea loc în perioada 25 – 26 septembrie 2024, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București. În cadrul expoziției, Auchan va prezenta sistemul inovator Retail Media Auchan. Expoziția B2B adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie.
Dacă te încadrezi într-un profil de profesionist în achiziții indirecte din retail (orice tip de retail), eCommerce, industria FMCG, HoReCa, Food Service, înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-diy.com/vizitatori
Mai multe detalii la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Auchan România
La EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, retailerul Auchan România va prezenta sistemul inovator Retail Media Auchan, un instrument eficient pus la dispoziția companiilor și brandurilor din industria FMCG și dedicat comunicării de impact și activării clienților, pe suporturi fizice și digitale.
Auchan va prezenta sistemul, serviciile, avantajele, clienții actuali și va oferi pachete speciale de discount, în cadrul acestui eveniment.
Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 28 de hipermarketuri și 7 supermarketuri Auchan, 5 hipermarketuri Atac Hiper Discount, magazinul intelligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, două magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro.
Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.
Oferta expozițională finală pentru EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech
Parteneri TECH:
- HUAWEI
- POS Media Romania Shopper Activation Agency
Lidl România – Every Day Partner
Parteneri GREEN:
- Mercedes-Benz Vans România
- Auchan România
- Gun Media
- Update Advertising
- Kooperativa 2.0 (CloudCart)
- SoftOne
Expozanți:
- Imsol
- SCALE EXPERT
- Loadhog (UK)
- myPOS, EPSON
- CPI Security
- PrinTec
- Label Print
- Glove Retail
- Shopping Basket
- eLeader
- Intelligent Systems
- XYXLE (Elveția)
- Handlekraft România
- MerchantPro
- Sigma Group
- Günther Tore
Alți parteneri
- GÉPBÉR-Színpad – Visual Partner
- Managis Bio – Snack Partner
- Aqua Carpatica – Refreshment Partner
- Carlsberg – Beer Partner
- Produse Moldovenești – Wine Partner
- Nespresso – Coffee Partner
- Siviero Maria – Partener de Răcorire
Media Models este Hostess Partner-ul permanent al evenimentului.
Cine sunt vizitatorii EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech?
EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech ramâne un eveniment B2B închis, în sensul în care vizitatorii sunt doar profesioniști din retail, eCommerce, industria FMCG, Food Service, HoReCa etc, care participă în cele două zile de expoziție doar pe bază de invitație din partea organizatorilor, din partea partenerilor și expozanților sau se înregistrează pe platforma dedicată, dar trebuie să se încadreze în urmatorul profil:
- technical buyeri
- directori IT
- directori de achiziții indirecte
- directori de dezvoltare
- supply chain manageri
- directori de marketing
- purchasing manageri
- owneri de business
- top managers
- alți manageri care decid achiziția
Dacă te încadrezi în profilul de mai sus, înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-diy.com/vizitatori
B2B Meetings, o oportunitate de business în plus la EXPO RETAIL 2024
O altă caracteristică aparte a expoziției o reprezintă B2B Meetings, platforma online care promovează furnizorii de tehnologie și echipamente și programează întâlniri de business între aceștia și buyerii din retail, eCommerce și industria FMCG.
Astfel, pe parcursul celor două zile, în cadrul evenimentului EXPO RETAIL 2024, vor avea loc și întâlniri de business, programate anterior prin intermediul platformei B2B Meetings, care se vor desfășura face-to-face într-o zonă special amenajată din cadrul expoziției.
Înregistrează-te în platforma B2B Meetings
Doar partenerii EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech au întâlniri de business incluse, acestea fiind programate în cele două zile de eveniment: 25 și 26 septembrie 2024.
EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech
EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech este un eveniment expozițional organizat de retail-FMCG.ro, cea mai citită publicație B2B din mediul online, din România, de pe nișa de retail & eCommerce & FMCG & Food Service, parte din Retail FMCG Media, din care mai fac parte publicațiile de business BricoRetail.ro și ElectroRetail.ro.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail