Grupul Carrefour în România în parteneriat cu societatea Angst au lansat oficial azi, 13 octombrie 2011, franciza Carrefour în România, printr-un prim magazin de proximitate, sub sigla Carrefour Express.
Acest parteneriat este o premieră în retailul românesc ce combină tradiţia Angst cu experienţa şi inovaţia Carrefour şi reprezintă un nou pas în strategia multiformat a Grupului Carrefour: dezvoltarea pe formatul de proximitate – Carrefour Express.
Angst este furnizorul Carrefour de multă vreme şi are produse de foarte bună calitate, deja bine cunoscute în România, iar în acelaşi timp are şi o reţea proprie de magazine. Angst este un brand recunoscut şi foarte apreciat de consumatori.
Carrefour vine în acest parteneriat cu experienţa, puterea de negociere, forţa de comunicare, managementul categoriilor şi o marcă iubită de români. Aceste două forţe împreună – Carrefour şi Angst ilustrează foarte bine proverbul românesc: „Unde-s doi, puterea creşte!”
Carrefour dezvoltă astfel în România trei formate de magazin: hipermarket Carrefour (23), supermarket Carrefour Market (39) şi 1 magazin de proximitate Carrefour Express. Primul magazin sub sigla Carrefour Express este Carrefour Express Angst Domenii, deschis ieri, 12 octombrie 2012, în B-dul Ion Mihalache, nr. 128 C, în Piaţa Domenii, sector 1, Bucureşti.
Noul magazin Carrefour Express Angst Domenii are o suprafaţă de vânzare de 390 mp, aproximativ 4.000 de produse la vânzare, dintre care 700 de articole Carrefour şi are 40 de angajaţi.
„Carrefour Angst Domenii este primul magazin en detail, cu preponderenţă alimentar, în franciză şi suntem mândri să fim primii care o fac, aşa cum am fost şi în 2001, primii care au propus hipermarketul în România. Carrefour intră astfel pe segmentul de franciză în România şi în acelaşi timp îşi consolidează poziţia în Bucureşti. Într-o perioadă dificilă, în 2011, Carrefour a reluat expansiunea şi se lansează şi pe segmentul de franciză, demonstrând o mare încredere în această ţară. Cu atât mai mult în această perioadă, Carrefour vrea să fie alături de consumatorii români, cu o ofertă comercială perfect adaptată nevoilor lor.” – François Melchior de Polignac, Director Carrefour România
„Cel mai important este sa fim corecţi cu noi dar şi cu clienţii noştri. Acest principiu va ramane şi pe viitor pentru toate liniile de bussines. Pe piaţa românească brandul Angst este echivalent cu calitate şi siguranţă. Când am început, acum 20 de ani, am vrut să fim numarul 1 în calitate şi credem că am reuşit acest lucru!” – Sorin Minea, Preşedinte Angst
Galerie foto:
