Câteva premiere și un nou brand la evenimentul Cluj Business Days din 9-10 iulie

Sub un nou concept de design şi de brand, Business Days anunţă organizarea celei de-a 15-a ediţii, care va avea loc la Cluj, în perioada 9-10 Iulie, în incinta Grand Hotel Italia. Evenimentul va avea, ca de obicei, un program complex de acţiuni, ce va include câteva premiere importante pentru mediul antreprenorial, dintre care pasul esenţial este internaţionalizarea evenimentului.

Tichete de acces cu discount de 15% pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro.

macheta de presa BD A4 landscape-cj14„Proiectele Business Days intră într-o nouă etapă. Ne pregătim pentru trecerea la faza de dezvoltare internaţională. Credem că în cei patru ani şi jumătate am crescut, ne-am dezvoltat, ne-am maturizat şi am reuşit să înţelegem foarte bine mediul de business din ţara noastră”, declară Laszlo Pacso, fondator şi coordonator proiecte Business Days.

“Anul acesta am început să dezvoltăm relaţiile cu ambasadele, consulatele şi camerele de comerţ bilaterale, pentru a încuraja atragerea de investitori şi pentru a dezvolta schimburile economice cu ţara noastră. Primele proiecte implementate pe platforma Business Days, în cadrul evenimentelor Business Days, sunt serile de business networking internaţionale, create în special pentru a facilita interacţiunea între companiile interesate de a genera afaceri în România şi oameni de afaceri din ţara noastră. Primele astfel de seri vor fi organizate în cadrul Cluj Business Days, cu sprijinul Consulatului Ungariei, Ambasadei Austriei, Consulatului Olandei, Camerei de Comerţ şi Industrie România-Israel, Clubului de afaceri German şi alte organizaţii bilaterale de oameni de afaceri prezente în ţara noastră”, mai spune Laszo Pacso.

Odată cu această nouă etapă, s-a simţit nevoia unui brand nou, care să comunice în mod simplu şi puternic ceea ce este Business Days: o platforma unică în mediul de afaceri din ţară noastră, din care nu-ţi permiţi să nu faci parte într-un fel sau altul atunci când eşti un om de afaceri şi îţi pasă de viitorul organizaţiei din care faci parte sau de viitorul economic al României.

În cadrul evenimentului, va fi lansat Acceleratorul de vânzări, un proiect ce are rolul de a-i ajuta pe tinerii talentaţi în arta vânzărilor să îşi dezvolte abilităţile.

Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată http://businessdays.ro/Evenimente/Cluj-2014/Înscriere. Tipurile de acces de tipul BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.

revista retail-FMCG.ro, partener media permanent al evenimentelor Business Days, oferă cititorilor săi o reducere de 15% la ticketele de acces pentru evenimentul Cluj Business Days. Codul de înregistrare, pentru a beneficia de discout-ul de 15%, este RFMCG15.

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi care au un cuvânt de spus în lumea afacerilor, precum Wouter Reijers, Giorgio Fabbri, Orlando Szasz, Paul J.R. Renaud, Marius Ghenea, Felix Pătrăşcanu, Dragoş Anastasiu, Cristian Nacu, Sergiu Neguţ, Florentin Banu, Dan Berteanu, Amalia Sterescu, Dragoş Bucurenci, Adrian Cioroianu, Voicu Oprean, Dan Pitic, Simona Baciu şi mulţi alţii.

Cluj Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociaţia Dezvoltatorilor de Soluţii de Comunicare Online) şi Newfield Consulting. ADeSCO este o organizaţie non-profit al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă şi durabilă în România.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Un comentariu la „Câteva premiere și un nou brand la evenimentul Cluj Business Days din 9-10 iulie”

  1. Pingback: Sinteza săptămânii 23 iunie - 27 iunie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *