Comitetul etic Votat Produsul Anului a validat finaliștii ediției 2018

Specialiști din marketing, media și comunicare s-au întâlnit joi, 29 martie, în Comitetul Etic al competiției Votat Produsul Anului®, pentru validarea categoriilor și produselor înscrise în ediția 2018.

produsulÎn cadrul întâlnirii, membrii Comitetului Etic au validat un număr de 29 categorii din ariile de FMCG, suplimente alimentare, electrocasnice, bricolaj și banking.

Din Comitetul Etic au facut parte: Ana Păun – Director Programe InfoCons – Asociația pentru Protecția Consumatorilor, Cezar Baciu – News Curator – Rappel des titres, Cristina Dragna Turnagiu – Senior Beauty Editor – Lips Magazine, Ina Dumitrache – Director Executiv – RFI Romania, Florin Alexe – Marketing Manager National FM, Loredana Sandulescu – Editor BIZ, Andreea Timofte – editor weinvent.ro, Teodora Migdalovici – Ambasador Cannes Lions România.

Produsele înscrise și validate în cadrul întâlnirii Comitetului Etic au fost declarate finaliste și vor intra în studiul de piață realizat de compania de cercetare Exact Business Solutions. Cercetarea va fi realizată pe un eșantion de minim 8,000 de consumatori români, ce va avea loc în perioada 2 – 30 Aprilie 2018, iar câștigătorii vor fi anunțați în data de 23 mai în cadrul Galei Votat Produsul Anului.

În cadrul studiului realizat de Exact Business Solutions, consumatorii vor evalua produsele din perspectiva atractivității, inovației și satisfacției. Produsele desemnate câștigătoare de către consumatori primesc ștampila “Votat Produsul Anului®” și dreptul de a folosi acest titlu pe ambalaj și în toate materialele de comunicare, pe perioada următoarelor 12 luni din momentul anunțării lor oficiale.

Am fost implicată la fiecare ediție și în 2018 am fost impresionată de diversitatea categoriilor și a brandurilor implicate în competiție. Sunt foarte curioasă care sunt opțiunile consumatorilor români,” a spus Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions în România.

Produsele și serviciile înscrise anul acesta în Competiția Produsul Anului au fost într-un număr semnificativ mai mare comparativ cu cel din edițiile anterioare. În România ritmul inovațiilor prezente pe piața este unul dinamic, în pas cu nevoile consumatorilor. Interesul producătorilor pentru validarea acestor inovații de către consumatorii români, prin intermediul competitței Produsul Anului, confirmă eficacitatea acestui instrument de marketing”, a declarat Florin Alexe, Marketing Manager National FM.

“Votat Produsul Anului®” este un concept internațional care premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de țări.

“Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovația” este un timbru roșu, extrem de vizibil printre produsele și serviciile din retail și nu numai. Este un timbru pe care îl pot purta doar produsele noi, ce au fost votate de către consumatori.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Comitetul etic Votat Produsul Anului a validat finaliștii ediției 2018
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: