Diamant

77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

91 de magazine online și-au exprimat intenția de participare în Competiția GPeC 2019 dintre care 77 au fost acceptate în concurs, respectând integral criteriile de preselecție și regulamentul evenimentului. Competiția Magazinelor Online GPeC provoacă, de 14 ani, magazinele online să asigure o experiență de cumpărare online facilă (User Friendly) și să ofere servicii de calitate consumatorilor prin evaluarea a peste 200 de criterii privind prezența lor online.

32 de specialiști + un robot în Juriul Competiției GPeC

Juriul Competiției GPeC este format din 32 de experți în E-Commerce și Marketing Online, dar și – în premieră – de robotul Richard dezvoltat de Aggranda care analizează criteriile de ordin tehnic și repetitive pe care ar trebui să le respecte magazinele online într-un timp mult mai scurt decât ar putea-o face un om.

Cele peste 200 de criterii de evaluare a magazinelor online pornesc de la ergonomia website-urilor/ Usability până la Optimizarea Ratei de Conversie, Marketing, SEO, Securitate, E-Mail Marketing, Social Media, Mobile Presence – pe scurt, întreaga interfață a magazinelor online cu utilizatorii.

„Criteriile de evaluare GPeC sunt considerate de către magazinele online și de către marile agenții din domeniu drept cel mai bun ghid de optimizare a prezenței web pentru orice e-commerce. Fiecare magazin online înscris în Competiția GPeC va fi evaluat prin prisma fiecăruia din cele 200+ criterii și va primi recomandări practice despre ce trebuie îmbunătățit la site-ul lui, în așa fel încât să crească rata de conversie și să vândă mai mult”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

GPeC 2019Juriul Competiției GPeC 2019 este format din: Gejza Nagy (Luigi’s Box), Horia Neagu (Napoleon.Digital), Andreea Moisa (Bean United), Eugen Potlog (UX Studio), Florinel Chiș (ARMO), Mihai Vînătoru (DWF), Mădălina Pangrate (Google România), Andrei Georgescu (White Image), Lucia Ciucă (Epyca Management), Dragoș Smeu (Mavericks), Irina Bucurenciu (123 Form Builder), Bogdan Aron (2Performant), Doina Vîlceanu (ContentSpeed), Dan Toma (Zitec), Răzvan Acsente (Vodafone), Marian Hurducaș (Necktie Agency), Anabela Luca (adLemonade), Bogdan Manolea (TRUSTED.ro), Cristian Iosub (Conversion), Adelina Oprea (Champaigns), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile), Cosmin Năstasă (Data Revolt Agency), Bianca Grip (GripAds), Cristian Ignat (Canopy), Adrian Pintilie (Extended), Roxana Olaru (CREADIV), Ovidiu Joița (iAgency), Cătălin Macovei (MoLoSo), Daniel Ene (MoLoSo), Cosmin Dărăban (GoMag), Miriam Cihodariu (Heimdal Security) și Florin Pețu (Admarks) + robotul Richard dezvoltat de Aggranda.

Consultanță avizată din partea Juriului GPeC 2019

Prima etapă de evaluare a magazinelor înscrise în Competiția GPeC s-a încheiat pe 11 iulie 2019, iar pe 18 iulie reprezentanții magazinelor online s-au întâlnit față în față cu Juriul GPeC, unde li s-au oferit recomandări de îmbunătățire a prezenței online, în urma auditului.

După întâlnirile din 18 iulie, magazinele online au la dispoziție două luni să aplice recomandările Juriului, urmând ca în perioada septembrie-octombrie să fie reevalute pentru a urmări progresul.

Potrivit lui Andrei Radu, “beneficiul major al Competiției GPeC este tocmai faptul că îți îmbunătățești prezența online în timp real, fiind mentorat de unii dintre cei mai buni specialiști din e-commerce și marketing online”.

În urma celor două runde de evaluare, magazinele online care obțin cele mai mari punctaje vor fi desemnate câștigătoare în cadrul celei de a XIV-a ediții anuale a Galei Premiilor eCommerce – festivitatea de decernare a premiilor în Comerțul Electronic Românesc, care se va desfășura pe 5 noiembrie 2019 la Teatrul Național București.

GPeC SUMMIT

GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România și CEE, conform recenziilor participanților – fiind cotat de către aceștia cu 4,9 puncte dintr-un maxim de 5. Acesta se desfășoară de două ori pe an, prima ediție având loc deja pe 27-28 Mai, la Teatrul Național București, iar a doua pe 4-5 noiembrie 2019, tot la Teatrul Național București.

Publicatia retail-FMCG.ro este partener media al evenimentului.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » 77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: