Conferința Promotions 360 a ajuns la cea de-a patra ediție

Pe 13 -14 noiembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel se va desfasura cea de-a patra editie Promotions 360, cea mai importanta conferinta locala dedicata promotiilor si rolul acestora in relatia dintre brand si consumator.

1 (1)

Promotions 360 este un eveniment marca Evensys dedicat comunitatii de profesionisti din marketing, FMCG si retail si isi propune sa ofere multiple oportunitati de invatare si networking. Pe parcursul celor doua zile,participantii vor avea ocazia sa afle cele mai noi informatii despre inovatia in retail, comportamentul consumatorului roman, dar si despre strategiile si tacticile eficiente de realizare a promotiilor online si in-store.

Prima zi a evenimentului, 13 noiembrie, va reuni unii dintre cei mai buni vorbitori locali care vor aborda noi concepte si tehnici de atragere si fidelizare a consumatorilor. Participantii vor avea ocazia sa afle in premiera rezultatele a trei studii de piata, ce vor prezenta solutii actuale, idei despre mecanismele promotionale si principalele schimbari aparute in comportamentul consumatorilor romani in anul 2013.

Pe 14 noiembrie, participantii vor avea ocazia sa interactioneze si sa afle cele mai noi insight-uri de la Gabriele Euchner, invitatul international al evenimentului. Gabriele Euchner (Management Consultant&Trainer, Personal Coach, Autor, Speaker) are peste 10 ani de experienta in gestionarea brandurilor de renume si coordonarea departamentelor de marketing. Are peste 8 ani de experienta in calitate de fondator si trainer in cadrul Network Marketing, unde a instruit manageri de marketing la nivel mondial, in prezent este autoare a trei carti de management.

Printre vorbitorii confirmati se regasesc: Ana-Maria Paslaru, Customer Marketing Manager, Customer Development, Unilever; Alexandru Nicolaica, New Media & Market Intelligence Manager, L’Oreal Romania; Adrian Alexandrescu, Managing Director, Interactions; Maia Novolan, Managing Director, Syscom Digital; Roxana Ionescu, Partener, Nndkp; Emanuel Sanda, Managing Partner, Merlin Research; Maria Gheorghita, Account Manager, Ad Production; Diana Scaunasu, Client Service Manager Consumer Panel Services, GfK Romania; Laura Golet, Client Service Manager, 360Insights.

Pentru inscrierile pana la 18 octombrie participantii beneficiaza de un pret special, cu 30% mai mic pentru ambele zile ale evenimentului.

Mai multe informatii despre vorbitori si oferta sunt disponibile pe site-ul oficial al evenimentului www.promtions360.ro

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,841 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Conferința Promotions 360 a ajuns la cea de-a patra ediție
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Pe fondul unei scăderi a încrederii consumatorilor din România, una dintre cele mai mici din Centrul şi Estul Europei (CEE), 2013 a fost primul an când comerţul modern devansează comerţul tradiţional: 53% versus 47%, o creştere de 3% înregistrată în acest an, conform unui studiu GfK prezentat la evenimentul Promotions 360. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: