Pentru a crește satisfacția clienților, companiile trebuie mai întâi să își motiveze angajații, să îi loializeze și să le crească performanțele. Noua provocare a industriei de customer care este selectarea angajaților potriviți care să satisfacă și să depășească așteptările clienților.
Conference Arena invită specialiștii de customer care la o nouă dezbatere centrată pe experiența clientului și pe recrutarea, pregătirea și fidelizarea angajaților din generația millennials, în cadrul Customer Care Conference & Expo.
Conferința, prima de profil din România, a ajuns astăzi la cea de-a 13-a ediție și este cea mai mare de acest tip din Europa de Est. Astfel, pe 17 și 18 martie sunt așteptați la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, peste 200 de specialiști în customer care din industrii precum: Retail, FMCG, Auto, BPO, Telecomunicații, Finanțe & Bănci, IT&C, etc.
Pe 18 martie, în cea de-a doua zi a Customer Care Conference & Expo, are loc Gala Contact Center Awards. În cadrul evenimentului vor fi premiați specialiști cu rezultate dovedite într-o industrie aflată în continuă dezvoltare.
Evenimentul, care creează mediul potrivit pentru dezbateri și networking, a atras în comunitatea Conference Arena pe parcursul edițiilor precedente, peste 1.500 de specialiști din 13 industrii, atât de pe plan local cât și internațional. Parteneri ai Customer Care Conference & Expo sunt: inConcert – Partener Platinum, Mediatel Data și Competence Call Center – Parteneri Silver, Intrarom și Genesys – Parteneri.
Speakeri care au confirmat deja prezența:
- Călin Hințea – Prof. Univ. dr. și decan al Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării din cadrul Universității Babes-Bolyai;
- Andrei Călin – Business Development Consultant – Contact Center Solutions, Intrarom;
- Apostolos Kemos – Sales Director for SE Europe & Israel, Genesys;
- Nansi Lungu – Lector Univ. dr. la catedra de Științe cognitive, Universitatea Titu Maiorescu și Behavior analyst la Bitdefender;
- Carmen Șerbănoiu – Sales Effectiveness Manager, Oracle Customer Support Sales, Oracle Romania.
A 13-a ediție a Customer Care Conference & Expo aduce în discuție pregătirea și dezvoltarea angajaților din contact center care se reflectă în satisfacția și loializarea clienților. Prezentările acestei ediții au în vedere subiecte precum:
- Impactul social media în procesele și strategiile de recrutare.
- Programele de training ca instrumente esențiale în loializarea angajaților.
- Creșterea satisfacției la locul de muncă prin feedback constructiv.
- Metode de recrutare inovativă într-un mediu de business conservator- metodologie, tehnologie, proces.
- Gestionearea unui mediu multicultural în contact center.
Mai multe detalii pe site-urile dedicate: www.conference-arena.com/customer-care-conference şi www.conference-arena.com/romanian-contact-center-awards.
Pentru înscrieri dați click aici sau contactați: laura.galos@conference-arena.com / registration@conference-arena.com.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.