DIGITAL SIGNAGE, prima expoziție din sud-estul Europei dedicată display-urilor digitale și tehnologiilor interactive (26 – 29 septembrie)

DIGITAL SIGNAGE, prima expoziție din sud-estul Europei dedicată display-urilor digitale și tehnologiilor interactive, va avea loc în București între 26 – 29 septembrie, în Pavilionul Central din Romexpo.

DIGITAL SIGNAGEÎn cadrul expoziției vor participa lideri din domeniul digital signage, dar și multe companii importante de pe piața locală, devenind cadrul perfect de interacțiune pentru mediul de afaceri sud-est european.

Participanții expoziției DIGITAL SIGNAGE vor avea acces la o gamă largă de echipamente, sisteme de afișaj digital, aplicații, touchscreen-uri, display-uri large format, display-uri interactive, ecrane LED, sisteme de prindere și expunere, precum și o multime de gadgeturi conexe prezentate de LG Electronics Romania, Philips, Epson, MGT Educational, Pro Dance Show, NoBrand, Caralux și alți mari producători și distribuitori.

Timp de patru zile, DIGITAL SIGNAGE se va transforma într-o adevarată arenă a display-urilor digitale, tehnologiilor și soluțiilor inovatoare, însuflețită de prezența vizitatorilor profesioniști atent targetați și a factorilor de decizie din industriile-cheie.

DIGITAL SIGNAGE – Conferinţa

De asemenea, pe 27 septembrie, în sala Multimedia din Centrul expozițional Romexpo-București se va desfășura Conferința Digital Signage, începând cu ora 13:00.

În cadrul conferinței, participanții vor afla ce fac retailerii în această zonă pentru a atrage cât mai mulți clienți activi, ce LED-uri și solutii digitale de iluminat comercial există la ora actuală pe piața românească, care sunt tendințele și necesitățile zonei de business și cum arată restaurantul viitorului.

Conferința Digital Signage va prezenta ce înseamnă conceptele Smart City și Smart Retail pentru piața din România și cât de importantă este tehnologia digitală pentru reușita unui eveniment de amploare.

Pentru a participa la Conferință, este nevoie de înregistrarea pe site-ul evenimentului, www.printsign.ro/digitalsignage, și completarea unui formular de înregistrare, care generează un cod unic. Codul unic trebuie declarat la Punctul de înregistrare din Pavilionul A pentru a putea intra în posesia ecusonului personalizat.

Revista retail-FMCG.ro, cea mai citită publicaţie B2B din mediul online, din România, este partener media al evenimentului DIGITAL SIGNAGE.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *