dm drogerie markt aniversează 4 ani de la intrarea pe piaţa din România

dm drogerie markt lansează programul „Lumea avantajelor dm” cu ocazia aniversării a 4 ani de la intrarea pe piaţa din România, un program adresat clienţilor săi.

Începând cu 22.11.2011 în magazinele dm la nivel naţional sunt disponibile carnetele de colectare puncte prin intermediul cărora orice client poate beneficia de avantajele.

„Este o plăcere să putem răsplăti fidelitatea clienţilor şi partenerilor noştri prin intermediul acestui program. Lumea Avantajelor este încă un pas făcut de dm în dialogul direct cu clienţii noştri”, declară Mag. Milan RADIN M.B.A., director general dm drogerie markt România.

Holding-ul dm drogerie markt GmbH, având în prezent peste 2.200 de filiale, a încheiat anul fiscal 2010/2011 cu o cifră de afaceri de 6,172 miliarde euro.
Partea austriacă (Austria, Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia, Serbia, Bosnia-Herţegovina, România, Bulgaria) a înregistrat la 30 septembrie 2011 o creştere a cifrei de afaceri de peste 7,23%.

dm drogerie markt este prezent acum cu 256 magazine în Ungaria, 200 în Cehia, 106 în Slovacia, 64 în Slovenia, 137 în Croaţia, 37 în Serbia, 40 în Bosnia-Herţegovina, 33 în Bulgaria şi 43 în România.

20111122-090746.jpg

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,852 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » dm drogerie markt aniversează 4 ani de la intrarea pe piaţa din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: