Evenimentul Romanian Youth Focus 2012 a ajuns la final

Romanian Youth Focus 2012, evenimentul dedicat tinerilor și brandurilor ale căror portofolii include produse și servicii dedicate acestora, a ajuns la final. Conferința s-a desfășurat pe parcursul a 2 zile, între 13 și 14 decembrie, la Hotel InterContinental și au fost prezenți 24 de speakeri și 100 de participanți.

Prima parte a evenimentului a conturat un portret al tinerilor români din perspectiva datelor obţinute din mai multe studii cantitative şi calitative.

Prezentările care au avut la bază date colectate din rapoarte de cercetare au fost confirmate şi de speakeri cu background în publishing şi agenţii de media şi publicitate, care au tras concluzii din propriile interacţiuni avute cu publicul tânăr.

În urma evenimentului, s-a ajuns la concluzia că tinerii reprezintă un public neomogen, caracterizat de lipsa de răbdare și de atenție, dornic să afle despre multe lucruri dar fără să ajungă la un nivel de profunzime, mereu conectat și mereu pe fugă, avid după bunuri materiale dar lipsit de bani. Ei sunt totodată cel mai dezirabil public țintă al brandurilor, din perspectiva posiblității de a-i loializa pe termen lung, dar și cel mai dificil de abordat și convins.

OFERTĂ SPECIALĂ: 30 % reducere la Abonamentul Premium – 12 luni, între 17 decembrie şi 24 decembrie 2012!

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,824 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Evenimentul Romanian Youth Focus 2012 a ajuns la final
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: