Târgul profesional EXPO PET 2024 – Food & Accessories (26 – 27 iunie 2024) anunță noi parteneri și expozanți

EXPO PET 2024 – Food & Accessories, prima expoziție B2B cu produse din categoriile hrană și accesorii pentru animale de companie din România, ce va avea loc în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București, prezintă noi parteneri și expozanți. EXPO PET 2024 – Food & Accessories va avea loc în paralel cu EXPO DIY 2024 – Smart Green Home, cel mai mare târg profesional din România și din regiune dedicat sectoarelor DIY, Home Improvement & Garden, organizat de publicația BricoRetail.ro. 

Expoziția EXPO PET 2024 adună într-un singur loc producători, furnizori, distribuitori, comercianți și alți profesioniști din această industrie, oferindu-le un cadru pentru a-și prezenta produsele și serviciile, a dezvolta relații comerciale și a discuta despre tendințele și inovațiile din domeniu.

Rezervă un stand

Pachete de partener disponibile: GREEN Partner, HAPPY Partner și PLAY Partener

Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-petfood.com sau tel. 0720120456

EXPO PET 2024

Astfel, Agenția Poloneză de Investiții și Comerț (The Polish Investment and Trade Agency), care va avea un pavilion cu 6 – 8 companii/ producători din Polonia, Gama&Gama și Pamas Trading sunt expozanți noi ai târgului EXPO PET 2024 – Food & Accessories.

Aceste companii se alătură companiilor Kormotech LLC – partener HAPPY, Temad, Petvet Shop by SERVICII PUBLICE, Greenpoint Trade și CityVet Pet & Farm – expozanti, care au confirmat deja prezența la prima ediție EXPO PET 2024 – Food & Accessories.

Agenția Poloneză de Investiții și Comerț (The Polish Investment and Trade Agency)

www.paih.gov.pl

EXPO PET 2024Agenția Poloneză de Investiții și Comerț (PAIH) va avea în cadrul târgului EXPO DIY 2024 – Smart Green Home un pavilion cu 12 expozanți din Polonia, pe care îi vom anunța într-o etapă viitoare de comunicare menționând nume, website, profil și descriere.

Misiunea agenției guvernamentale PAIH este:

  • promovarea Poloniei și a economiei poloneze prin creșterea gradului de awareness a mărcilor poloneze pe piețele internaționale
  • promovarea produselor și a serviciilor poloneze, precum și a tehnologiei informaționale inovatoare.
  • sprijinirea antreprenorilor polonezi în expansiunea pe piețele din străinătate și în găsirea de parteneri de afaceri prin birourile sale comerciale din întreaga lume.

Biroul Comercial PAIH din București oferă suport pentru contactele de afaceri dintre producătorii polonezi și companiile românești interesate să găsească surse de încredere pentru diverse tipuri de produse si servicii.

În ultimii ani, piața poloneză cu produse pentru animale de companie, în special în producția de hrană pentru pisici și câini, a câștigat recunoaștere internațională. Mărcile poloneze oferă produse de înaltă calitate, bogate în nutrienți, stimulând o creștere dinamică a exporturilor.

Companiile acordă prioritate standardelor de calitate superioară, cu arome și ingrediente unice care atrag clienții globali. Sectorul polonez de export de hrană pentru animale de companie se aliniază cu tendințele în materie de sănătate a animalelor și de sustenabilitate, câștigând recunoaștere pe piața globală.

Primirea pozitivă din partea proprietarilor de animale de companie din întreaga lume contribuie la succesul exporturilor și îmbunătățește imaginea industriei de petfood poloneze.

Gama&Gama

www.gama-gama.ro

EXPO PET 2024Activitatea companiei GAMA & GAMA a început în anul 1994, ca o afacere de familie. După aproape 30 de ani, a reușit să păstreze în continuare trăsăturile unei familii, să respecte tradiția, dar în același timp să rămână actuali.

Compania deține propria moară de porumb cu o capacitate de măcinare de 50.000 de tone pe an, unde se produc atât mălai grișat, cât și furajer.

Cel mai important segment în care activează cu statut de producător este hrană uscată pentru animalele de companie, pentru care anul trecut s-a achiziționat o linie de ultimă generație pentru producție și împachetare, cu o capacitate de 180.000 de tone pe an.

În portofoliu se mai regăsesc și băuturi energizante, hrană umedă pentru animale de companie la conservă și tip salam.

Thank’Q

Thank’Q este un brand de hrană uscată pentru animalele de companie, lansat pe piață în 2013 cu produse destinate câinilor. Prima gama lansată sub umbrela acestui brand a fost gama Standard de 10 kg. În 2022, s-a lansat și gama Thank’Q Plus, tot pentru câini, produse cu un plus de proteină, orez și morcovi.

În 2023, Thank’Q Plus a intrat și în categoria hrană uscată pentru pisici. La raft se regăsesc produse destinate pisicilor adulte sau piscilor adulte și sterilizate, cu arome special concepute pentru ele – pui și legume sau pește și legume, la 2 kg sau 10 kg.

Pamas Trading

www.pamastrading.ro

EXPO PET 2024Pamas Trading este o companie cu peste 23 de ani de experiență și în continuă dezvoltare în domeniul Pet/Vet și cu o echipă ambițioasă, formată în mare parte din medicini veterinari.

Obiectul principal de activitate: importul și distribuția produselor medicinal veterinare, hrană și accesorii pentru animale de companie.

În portofoliul nostru am selectat produse cu filosofie și concept avangardist în nutriția carnivorelor, cum ar fi cele Grain Free și Low Grain, care susțîn un indice glicemic scăzut cu rol important în prevenția diabetului zaharat, obezității și diferitelor probleme de sănătate, urmare a unei nutritii necorespunzătoare.

Produsele comercializate se bucură pe plan intern și internațional de un feedback excelent, înregistrând creșteri majore în cotele de piață. Ne bucură faptul că putem oferi consumatorilor din România o nutriție corectă susținută științific și diferită de produsele existente pe piața noastră.

Brand-uri: Afp, Araton, Benty Sandy Ultra Care, Biove, Bio PetActive, BonaCibo, Bow Wow, Dog Food, Cât Food, Cât Town, Cherie, Crockex Welness, Golashpharma, Inaba, Isegrim, JTPharma, KittyMax, Krka, LaMito, Leopet, Macahl Animal Health, Meglium, Menforsan, Mon Petit Ami, Nature’s Protection, Nature’s Protection Superior Care, Naturo, Pawise, Pet’s Dessert, PetWay, Primordial, Rupp, Taste of the Wild, VanCat, ZooSmart.

Taste of the Wild – Cel mai înalt standard atunci când vine vorba de nutriția canină. Taste of the Wild este conceput după modelul natural de hrănire al lupilor, strămoșii direcți ai câinelui domestic.

Taste of the Wild Brand Dog Food și Cat Food oferă o dietă dictată de trăsăturile genetice ale animalului tău de companie. Oferă aceeași dietă variată și echilibrată a ingredientelor din carne, pe care animalul tău de companie le-ar putea găsi vânând direct în natură.

Nature’s Protection Superior Care – Formulă inovatoare, ajută la eliminarea lăcrimării excesive, care pătează blana din jurul ochilor câinelui și provoacă iritații.

Selectarea echilibrului adecvat al aminoacizilor, clarifică compoziția lacrimilor și a salivei, ajutând la prevenirea petelor maronii/roșii ce apar din cauza lacrimilor și a salivei.

Cine sunt expozanții și partenerii EXPO PET 2024 – Food & Accessories

Expozanții pot fi producători/ importatori/ reprezentanțe ale unor branbduri globale/ furnizori de hrană, accesorii și echipamente pentru animale de companie, produse de îngrijire și igienă, produse pentru sănătate și bunăstare pentru:

  • câini
  • pisici
  • rozătoare
  • păsări
  • acvaristică
  • alte animale de companie

sau furnizori de servicii veterinare și de îngrijire.

Rezervă un stand aici: www.expo-petfood.com/expozanti

De ce să fii partener EXPO PET 2024 – Food & Accessories

Poți fi unul dintre partenerii EXPO PET – Food & Accssories, cu beneficii precum:

  • un stand expozițional
  • expunere retail-FMCG.ro, cea mai citită publicație B2B din mediul online din România de pe nișa de retail & FMCG & eCommerce și în publicațiile grupului Retail FMCG Media din care mai fac parte BricoRetail.ro și ElectroRetail.ro
  • expunere în publicațiile partenerilor media, înainte și după eveniment
  • expunere în Social Media înainte și în timpul evenimentului
  • expunere pe platforma dedicată evenimentului
  • expunere pe parcursul evenimentului în materialele video care rulează în interiorul expoziției
  • articole dedicate în publicația retail-FMCG.ro
  • campanii de promovare în publicația retail-FMCG.ro (articole, inserții în newsletter, poziționări pe prima pagină a publicației etc)
  • newslettere dedicate retail-FMCG.ro
  • afișare bannere în publicația retail-FMCG.ro

Pachete de partener disponibile: GREEN Partner, HAPPY Partner și PLAY Partener

Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-petfood.com sau tel. 0720120456

Concept EXPO PET 2024 – Food & Accessories. Vizitatori

EXPO PET – Food & Accessories este o expoziție dedicată profesioniștilor din această nișă și este un eveniment B2B închis, în sensul în care vizitatorii participă (gratuit) doar la invitația organizatorilor și a partenerilor sau se înregistrează pe platforma dedicată, dar li se confirmă particparea doar dacă se încadrează într-un profil de profesioniști în achiziții precum:

  • buyeri/ category managers din retailul specializat pet food & accesorii
  • buyeri din retailul alimentar de la categoriile de pet food
  • buyerii din retailul de bricolaj de la categoriile de pet food
  • buyerii din alte tipuri de retail care au categorii de pet food
  • buyerii din magazinele online specializate pet food și accesorii
  • buyerii din magazinele online generaliste care au categorii de pet food
  • directori de achiziție din companii de distribuție
  • manageri și cadre medicale din farmacii și clinici veterinare
  • owneri de business (comercianți independenți, magazine online etc)
  • alți profesioniștii din domeniul veterinar

Dacă te încadrezi în acest profil, înregistrează-te aici: www.expo-petfood.com/vizitatori

EXPO PET 2024 – Food & Accessories

EXPO PET – Food & Accessories face parte din seria de târguri profesionale anuale cu concepte unice, organizate de Retail FMCG MediaEXPO DIY – Smart Green Home – prin publicația BricoRetail.ro și EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech – prin publicația retail-FMCG.ro.

Retail FMCG Media

Retail FMCG Media este grupul editorial care coordonează 3 publicații B2B cu nișă de retail și organizează 3 târguri profesionale cu un concept unic în peisajul evenimentelor expoziționale B2B din România.

Publicații B2B:

  • retail-FMCG.ro – cea mai citită publicație B2B din mediul online din România de pe nișa de retail & FMCG
  • BricoRetail.ro – singura publicație B2B din România care adună toate categoriile de produse materiale de construcții, amenajari interioare, DIY, instalații, grădină și alte produse pentru casă
  • ElectroRetail.ro – publicația B2B dedicată retailului IT & C, tehnologiei și sectorului eCommerce

Împreună, cele 3 publicații au o comunitate de:

  • peste 10.000 de abonați la newsletter
  • peste 25.000 de followers pe LinkedIn. Doar pagina retail-FMCG.ro are aproape 21.000 de followers:
  • peste 15.000 de followers/ likes pe Facebook, Instagram și Twitter

În plus, Retail FMCG Media organizează târgurile profesionale:

  • EXPO DIY – Smart Green Home – în 2024 va avea loc a 3-a ediție. Evenimentul expozițional a strâns în două ediții peste 150 de expozanți și parteneri și peste 700 de vizitatori profesioniști din nișă de materiale de construcții, amenagari interioare, DIY, instalații, grădina și alte produse pentru casă
  • EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech – în 2024 va avea loc a 3-a ediție. Evenimentul expozițional a strâns în două ediții peste 70 de expozanți și parteneri și peste 500 de vizitatori profesioniști din retail, eCommerce, industria FMCG, HoReCa etc.
  • EXPO PET 2024 – Food & Accessories – primul târg profesional din România cu produse din categoriile hrană și accesorii pentru animale de companie, a cărei primă ediție va avea loc în paralel și în același loc (dar într-o arie dedicată) cu EXPO DIY 2024 – Smart Green Home, târg aflat la a 3-a ediție, în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București.

Pentru cele 3 târguri expoziționale, Retail FMCG Media a creat și platformele digitale B2B Meetings – www.b2bmeetings.retail-fmcg.rowww.b2bmeetings.bricoretail.ro și în curând și cea dedicată EXPO PET – Food & Accessories – care au rolul de a programa întâlniri de business face-to-face între furnizorii de produse/ servicii și retaileri/ jucători de eCommerce, pe durata celor două zile de desfășurare a expozițiilor, dar si întâlniri de business online, pe parcursul întregului an.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *