EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, a treia ediție a târgului profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, ce va avea loc în perioada 25 – 26 septembrie 2024, la Universitatea Politehnica din București, anunță noi parteneri și expozanți pentru ediția din acest an. Expoziția B2B adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie.
Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Astfel, SoftOne (re) devine partener GREEN, iar EPSON, CPI Security și Printec sunt noi expozanți pentru ediția din acest an.
De asemenea, GÉPBÉR-Színpad revine ca Visual Partner al evenimentului, Managis Bio revine ca Snack Partner, Aqua Carpatica revine ca Refreshment Partner, iar Carlsberg LUMA revine ca Beer Partner al evenimentului.
Aceste companii se alătură celorlalte care au confirmat deja prezența la ediția din acest an:
- Gun Media, Update Advertising și Kooperativa 2.0 (CloudCart) – parteneri GREEN
- Imsol, Scale Expert, Loadhog (UK) și myPOS – expozanți
Media Models este Hostess Partner-ul permanent al evenimentului.
SoftOne – Partener GREEN
SoftOne România face parte din Grupul SOFTONE, unul dintre cele mai vaste ecosisteme tehnologice din Grecia și Europa de Sud-Est, cu un portofoliu format din 10 branduri (SoftOne, UNISOFT, PROSVASIS, Regate, IMPACT, AppSoft, Global Sustain, Twinsoft, Sunsoft și cosmoONE) și peste 550 de angajați.
Companiile din grupul SOFTONE se axează pe dezvoltarea soluțiilor business software și a serviciilor cloud inovatoare, a aplicațiilor de mobilitate a afacerii, a soluțiilor de retail, facturare electronica și de achiziții, câștigând numeroase premii și distincții pentru rolul pe care l-au avut în susținerea procesului de transformare digitală al companiilor.
Aplicațiile și soluțiile dezvoltate în cadrul Grupului SOFTONE sunt utilizate de peste 75.000 de companii din Grecia și din piețele internaționale (România, Cipru, Bulgaria), fiind implementate de o amplă rețea de parteneri formată din peste 600 de companii.
Expozanți:
Epson
Epson este un lider global în soluțiile de imprimare POS, dețînând in acest segment un portofoliu de produse cu performanțe excepționale. Printre beneficiile oferite de soluțiile POS Epson se numără vitează de printare, flexibilitatea și mobilitatea, fiind o opțiune eficientă pentru business-uri.
Epson și-a construit o reputație pentru sprijinirea companiilor cu soluții inovatoare și cu adevărat adecvate scopului, care să răspundă nevoilor acestora. Printre cele mai recente soluții, ce vor fi prezentate la EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, se numără imprimantele pentru printarea etichetelor color autoadezive.
Printec
Printec România face parte din Printec Grup, cel mai mare furnizor de soluții pentru automatizarea tranzacțiilor din Sud-Estul Europei și un important dezvoltator și furnizor de soluții IT&C.
Cu o experiență de peste 20 de ani și o echipă de peste 180 de profesioniști, Printec România dispune de cea mai vastă rețea de service specializată din România, cu 28 de centre de servicii amplasate în marile orașe ale țării,
Portofoliul de soluții și servicii Printec România este aliniat la cerințele clienților noștri și susține misiunea companiei, de a fi în pas cu dinamica mediului de business și industria plătilor.Printec România și-a crescut în mod constant baza de clienți, ajungând în prezent să lucreze cu cei mai importanți jucători din domeniul financiar-bancar, obtinând în anul 2022 o cifră de afaceri de peste 22 milioane de EURO, având o cotă de peste 50% din piața românească de ATM-uri și EFTPOSuri.
Soluțiile Printec România acoperă cinci arii importante: e-payments, monitoring & analytics, security & compliance, digital transformation and self-services channels. Principalii parteneri sunt furnizori de renume precum NCR, VeriFone, FICO-TONBELLER, Inetco.
În cifre:
- Printec România este lider, cu o cotă de peste 50% din piața de profil ATM/MFM & EFT POS;
- Deservește un portofoliu de peste 7,000 de ATM/MFM
- Deservește un portofoliu de peste 50.000 terminale EFT POS
- Echipă tehnică de peste 80 ingineri de teren și peste 20 ingineri SW
CPI Security
CPI Security, furnizorul de soluții de securitate electronică, acoperă un spectru larg de servicii, începând cu simpla detecție de efracție și continuând cu sistemele de control acces (fizic și logic), apoi sisteme de pontaj și ticketing și nu în ultimul rând detecție perimetrală, aplicații foarte potrivite și pentru zonele comerciale: magazine, mall-uri.
În cadrul târgului EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, printre altele, vom pune în aplicare și câteva demonstrații de televiziune cu circuit închis. Avem în structura companiei și servicii de însoțire persoane, pază evenimente, însoțire și transport fine art, și nu în ultimul rând, servicii de recepție.
GÉPBÉR-Színpad – Visual Partner
Compania GÉPBÉR-Színpad furnizează soluții complete cu Ecrane Led Full Color și Displayuri LCD și tehnică de scenă cu peste 20 de ani de experiență.
Ecranele sunt deservite de un soft special pentru gestionarea conținutului digital, cu posibilitatea de acces de la distanță.
Domeniile de activitate cuprind un spectru foarte larg: centre comerciale, activitatea de marketing indoor outdoor pentru arenă și stadioane, tabelă de scor multifuncțională, teatre, alte evenimente.
AQUA Carpatica – Refreshment Partner
Descoperă gustul purității AQUA Carpatica!
AQUA Carpatica provine din tărâmul legendar al apelor minerale românești, dar și al rezervațiilor naturale care sunt o barieră de protecție naturală împotriva poluării. Izvoarele noastre au calități extraordinare, un gust unic și corespund tuturor cerințelor și standardelor pentru o apă minerală naturală de înaltă calitate. AQUA Carpatica, un singur brand, mai multe izvoare excepționale:
- Apă oligominerală (plată), cu un conținut scăzut de sodiu și de nitrați, alcalină (pH ideal), echilibru perfect de minerale;
- Apă minerală naturală carbogazoasă la sursă și îmbogățită cu dioxid de carbon, magneziană și calcică, puternic mineralizată, nitrați sub limita de detecție și microbiologic pură.
Carlsberg LUMA – Beer Partner
Inovația definește Carlsberg și face parte din strategia de a revoluționa constant piața berii prin produse unice, adaptate cerințelor consumatorilor și mereu surprinzătoare.
Astfel, la începutul verii 2022, a fost lansată Carlsberg LUMA, o bere blondă fabricată printr-o metodă inovatoare, Dry Hopping, care presupune adăugarea hameiurilor în berea proaspătă prin infuzare la rece, după procesul de fermentare, efectul fiind accentuarea aromelor de hamei în berea finală.
Cele trei tipuri de hamei folosite au proprietăți unice, cărora li se datorează notele fine de citrice, aroma distinctă și gustul desăvârșit, oferind consumatorilor experiențe senzoriale revoluționare.
În 2023, Carlsberg LUMA a fost “Votat Produsul Anului®” pentru inovaţie în categoria bere de către consumatori, în una dintre cele mai mari competiții din lume a bunurilor de larg consum, activă în 47 de țări. Produsele participante au fost evaluate din perspectiva inovației, atractivității și intenției de cumpărare. Conceptul “Votat Produsul Anului®” evidențiază și premiază inovația, criteriile de selecție a produselor participante la competiție fiind extrem de stricte.
Iubitorii berii de calitate se pot bucura de noi experiențe senzoriale prin intermediul Carlsberg LUMA, o bere care este rezultatul a 175 de ani de cercetare, planificare și evoluție continuă.
Se servește rece și se savurează din plin!
Managis Bio
Compania clujeană Managis, importatorul și distribuitorul național de produse alimentare și cosmetice ecologice, este unul dintre cei mai importanți jucatori din piața produselor bio/ ecologice din România cu o largă ofertă de produse bio, alimente pentru adulţi şi copii, alimente dietetice bio fără aditivi şi produse bio fără gluten.
Portofoliul de produse Managis include brandurile: Mogli, Naturata – certificate DEMETER – Germania; Turtle, Generous, Kasana, Blooom, Nuts & Berries – Belgia; Natures Finest, Nutrisslim – Slovenia.
Conceptul Managis Bio are un mesaj simplu, dar eficient prin intermediul căruia compania își propune să aducă produsele ecologice mai aproape de consumatorii care doresc să adopte un stil de viaţă sănătos, cu viziunea de a inspira familiile și copiii să se reconecteze cu natura și cu energia sănătoasă, aducând doar produse de calitate, certificate ecologic și mai ales gustoase.
Produsele Managis sunt disponibile:
– pe canalele online: eMAG, Sezamo si Grupul Tei
– pe canalele fizice, în reţelele de magazine: Mega Image, dm drogerie markt, în reţelele de magazine specializate ale grupului Tei – Bebetei, Farmaciile Tei, HyperFarmaciile Dr Max, Republica Bio, Farmaciile Remedium Farm Cluj, Elmafarm Cluj, Naturland, reteaua de magazine Diana Market, Lifestyle Yuga.
Produsele companiei Managis sunt disponibile, de asemenea, în propriul magazin online www.managisbio.ro, pentru consumatori și în platforma B2B www.distributie.managisbio.ro, pentru clienții tip companii.
De ce să fii expozant EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech?
- este singurul târg profesional din România unde poți să-ți prezinți soluțiile tehnologice, echipamentele și serviciile exclusiv în fața managerilor de achiziții din retail, eCommerce și industria FMCG
- este o expoziție B2B care pune față în față, foarte pragmatic, cererea cu oferta
- beneficiezi doar de vizitatori profesioniști în achiziții din retail, eCommerce, industria FMCG, Food Service, HoReCa
- beneficiezi de awareness pentru compania ta
- expoziția reprezintă o excelentă oportunitate pentru new business dar și pentru awareness, branding sau întreținerea și imbunătățirea relației cu actualii clienți
- participi, astfel, la cel mai mare hub de business din România de pe nișa de tehnologie, echipamente și servicii dedicată retailului, eCommerce-ului și industriei FMCG
Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti
Devino Partener EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech
Poți fi unul dintre partenerii EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, cu beneficii precum:
- un stand expozițional inclus – diferit din punct de vedere suprafață, în funcție de pachetul de partener
- expunere in publicația retail-FMCG.ro, cea mai citită publicație în mediul online din România, de pe nișa de retail & FMCG și în publicațiile grupului Retail FMCG Media din care mai fac parte BricoRetail.ro și ElectroRetail.ro
- expunere în publicațiile partenerilor media, înainte și după eveniment
- expunere în Social Media înainte și în timpul evenimentului
- expunere pe platforma dedicată evenimentului www.expo-retail.com (cu logo + link catre website)
- expunere pe parcursul evenimentului în materialele video care rulează în interiorul expoziției
- întâlniri programate prin platforma B2B Meetings incluse
- articole dedicate în publicația retail-FMCG.ro
- campanii de promovare în publicația retail-FMCG.ro (articole, inserții în newsletter, poziționări pe prima pagină a publicației etc)
- newslettere dedicate retail-FMCG.ro
- afișare bannere în publicația retail-FMCG.ro
Pachete de partener disponibile: GREEN Partner, TECH Partner și SMART Partner
Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Cine sunt vizitatorii EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech?
EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech ramâne un eveniment B2B închis, în sensul în care vizitatorii sunt doar profesioniști din retail, eCommerce, industria FMCG, Food Service, HoReCa, sectorul de bricolaj etc, care participă în cele două zile de expoziție doar pe bază de invitație din partea organizatorilor, din partea partenerilor și expozanților sau se înregistrează pe platforma dedicată, dar trebuie să se încadreze în urmatorul profil:
- technical buyeri
- directori IT
- directori de achiziții
- directori de dezvoltare
- supply chain manageri
- directori de marketing
- purchasing manageri
- owneri de business
- top managers
- alți manageri care decid achiziția
Dacă te încadrezi în profilul de mai sus, înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-diy.com/vizitatori
B2B Meetings, o oportunitate de business în plus la EXPO RETAIL 2024
O altă caracteristică aparte a expoziției o reprezintă B2B Meetings, platforma online care promovează furnizorii de tehnologie și echipamente și programează întâlniri de business între aceștia și buyerii din retail, eCommerce și industria FMCG.
Astfel, pe parcursul celor două zile, în cadrul evenimentului EXPO RETAIL 2024, vor avea loc și întâlniri de business, programate anterior prin intermediul platformei B2B Meetings, care se vor desfășura face-to-face într-o zonă special amenajată din cadrul expoziției.
Înregistrează-te în platforma B2B Meetings
Doar partenerii EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech au întâlniri de business incluse, acestea fiind programate în cele două zile de eveniment: 25 și 26 septembrie 2024.
Cum a fost la ediția EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech
Față de ediția din 2022, EXPO RETAIL 2023 – Smart Green & Tech a avut disponibilă o ofertă mult mai diversificată de tehnologii, echipamente, soluții și servicii pentru retail, eCommerce și industria FMCG și pentru companii, în general, ediția din acest an aducând cu 25% mai mulți expozanți față de ediția precedentă.
Peste 350 de participanți au trecut pragul expoziției EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech, în cele două zile de eveniment, dintre care 150 de persoane din partea celor 40 de parteneri și expozanți și peste 200 de vizitatori – buyeri/ directori de achiziție, owneri de business sau alți manageri care decid achiziția din companii de retail, centre comerciale, eCommerce, companii din FMCG, DIY etc.
EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech
EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech este un eveniment expozițional organizat de retail-FMCG.ro, cea mai citită publicație B2B din mediul online, din România, de pe nișa de retail & eCommerce & FMCG & Food Service, parte din Retail FMCG Media, din care mai fac parte publicațiile de business BricoRetail.ro și ElectroRetail.ro.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail