68 de magazine online sunt înscrise anul acesta în Competiția GPeC – singurul instrument de benchmark din România prin care sunt evaluate site-urile magazinelor online prin peste 200 de criterii, în scopul optimizării acestora pentru creșterea vânzărilor. Pe lângă avantajele participării în Competiție, GPeC împreună cu partenerii Competiției au pregătit o serie de extra beneficii constând în servicii gratuite și discount-uri semnificative oferite de parteneri exclusiv magazinelor online înscrise în Competiția GPeC 2021.
6 companii importante care activează în sectorul eCommerce din România s-au alăturat demersului GPeC:
● DWF (Agenție specializată SEO)
● Frisbo (Fulfillment pentru E-Commerce)
● Postis (Platformă de management integrat al proceselor de livrare)
● Poșta Panduri & Plăți.Online (Click & Collect și procesarea plăților online)
● Sameday (Curierat rapid local, național și internațional)
● VTEX (Platformă enterprise de comerț digital)
Servicii gratuite
Fiecare din cei 6 parteneri oferă servicii gratuite celor 68 de magazine online înscrise în Competiția GPeC cu scopul de a le ajuta să își dezvolte afacerea online și de a contribui, astfel, la creșterea sectorului e-commerce din România.
● DWF oferă un audit tehnic avansat de SEO care să ajute magazinele online să identifice și să prioritizeze remedierea celor mai importante 5 probleme de SEO;
● Frisbo oferă procesarea gratuită a primelor 100 de comenzi din primele 3 luni de colaborare precum și primul transport gratuit al mărfii în depozitele Frisbo din România sau Europa;
● Postis asigură utilizarea gratuită a platformei timp de 1 lună și 30% discount din tarifele Postis pentru primul an de contract;
● Poșta Panduri oferă gratuit în gestiune un Pachetomat pentru serviciile proprii Click & Collect, 10% discount pentru livrările în rețeaua de pachetomate Poșta Panduri, iar Plăți.Online asigură comisioane preferențiale la procesarea plăților online prin card și Open API PSD2;
● Sameday oferă 50 de expedieri gratuite la easybox în fiecare lună, în intervalul septembrie – noiembrie 2021.
● VTEX vine în sprijinul magazinelor online cu promovare prin publicarea unui interviu pe blogul VTEX, dar și cu networking în cadrul evenimentelor Omni Nights dedicate industriei e-commerce.
Competiția GPeC
Competiția Magazinelor Online GPeC se desfășoară în fiecare an în perioada aprilie – noiembrie și este deschisă tuturor magazinelor online care își doresc să fie evaluate de specialiști prin peste 200 de criterii pentru a-și optimiza prezența online și a vinde mai mult.
În fiecare an, 30 de experți în E-Commerce și Digital Marketing evaluează magazinele online prin peste 200 de criterii esențiale care vizează:
- User Experience (ușurința folosirii website-ului de către utilizatori atât pe Mobile, cât și pe Desktop) ;
- Aspecte Esențiale de Marketing Online (optimizarea zonelor de promoții din site, Cross-Sell, Up-Sell, Product Bundles, programe de loializare etc.);
- Funcționalitățile Website-ului (verificarea tuturor formularelor și a procesului de checkout);
- Search (funcționarea corectă a căutării interne conform bunelor practici internaționale);
- SEO (indexarea în motoarele de căutare);
- Security (protecția site-ului, a bazelor de date și a informațiilor sensibile despre utilizatori);
- E-Mail Marketing (calitatea campaniilor de Newsletter);
- Content & Social Media (calitatea conținutului propriu și prezența în Social Media);
- Calitatea Serviciilor (se evaluează prin comenzi de Mystery Shopping);
- Aspecte Juridice (respectarea legislației în vigoare și a bunelor practici)
68 de magazine online participă în Competiția GPeC 2021, atât startups precum și brand-uri cunoscute publicului larg cum ar fi: Cora, Cupio, Dacia, Farmaciile Dr. Max, Fiterman Pharma, Kafune, Lensa, Marionnaud, WatchShop etc.
Campania promoțională GPeC este dedicată exclusiv celor 68 de magazine participante în Competiția GPeC 2021.
Înscrierile magazinelor în Competiția GPeC s-au încheiat pentru anul acesta, iar magazinele cu cele mai bune punctaje în urma evaluării vor fi desemnate câștigătoare la Gala Premiilor eCommerce ediția a XVI-a din 1-2 Noiembrie 2021.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail