Gala de decernare a premiilor Votat Produsul Anului a celebrat inovația, performanța și angajamentul brandurilor față de consumatorii români

Pe 5 iunie, la Victoriei Ballroom din București, a avut loc Gala de decernare a premiilor Votat Produsul Anului, evenimentul care a reunit reprezentanti ai industriei de FMCG, banking, pharma, retail si a celebrat inovația, performanța și angajamentul brandurilor față de consumatorii români.

votat produsul anului

Gala a marcat oficial finalul ediției 2025 a competițiilor desfășurate sub umbrela Votat Produsul Anului, moment în care 22 de produse, branduri și retaileri au fost premiați pentru inovație, relevanță și valoare adusă consumatorilor români.

Anul acesta, ediția a fost una de referință, aducând împreună:

  • a 16-a ediție a competiției emblematice „Votat Produsul Anului®”,
  • a 3-a ediție a „Votat Produsul Anului – Marcă Proprie Distribuitor”,
  • lansarea noilor competiții „Votat Brandul Anului” și „Votat Magazinul Anului”.

Câștigătorii au fost desemnați de către consumatori, printr-un proces de evaluare complex, realizat de compania Treetz SPRL, și validat metodologic de Deloitte. Ediția 2025 a adus și o inovație în procesul de măsurare: utilizarea aplicației mobile Treetz, care a permis evaluarea satisfacției pe baza experienței reale de consum.

Produsele și brandurile desemnate câștigătoare beneficiază de dreptul de a utiliza eticheta competiției în care au fost premiate, în toate materialele de comunicare, pe o perioadă de 12 luni, reprezentând un simbol puternic de încredere pentru consumatori și un diferențiator în mediul de retail tot mai competitiv.

„Gala de anul acesta a fost mai mult decât o ceremonie de decernare a premiilor — a fost o adevărată sărbătoare a curajului, a viziunii și a efortului depuse de brandurile și retailerii care cred în inovație autentică. Ne bucurăm că, în ciuda provocărilor economice, există companii care aleg să investească în experiențe memorabile pentru consumatori. Evenimentul de pe 5 iunie a arătat încă o dată cât de valoroasă este conectarea autentică dintre branduri și consumatori — aceștia fiind, de fapt, cei care validează relevanța și succesul business-urilor.”, a declarat Mihaela Păduraru, Country Manager Votat Produsul Anului® România.

“Ne bucurăm să primim premiile Votat Produsul Anului 2025 pentru gamele Persil Deep Clean și Bref Power Aktiv, deoarece acestea reprezintă o confirmare a încrederii pe care consumatorii o au în produsele noastre. Inovația stă la baza ambelor branduri și investim constant pentru a dezvolta formule care oferă performanță, sustenabilitate și care raspund nevoilor actuale ale consumatorilor”, a declarat Carmen Odoroagă-Barbu, Senior Brand Manager Persil & Bref.

“Suntem mândri că am fost desemnați Magazinul Anului 2025, este o distincție care ne onorează, și ne bucurăm pentru premiile obținute de produsele noastre marcă proprie.

De 19 ani facem lucrurile cu convingere și cu mult suflet, generând valoare pentru români, iar  secretul reușitelor stă în spiritul echipelor noastre, al fiecărui om care își aduce contribuția în Auchan. Plasăm clientul întotdeauna în centrul tuturor activităților noastre, misiunea noastră fiind aceea de a îndeplini așteptările acestuia, printr-o gamă de produse atent selecționată, prețuri mici și o experiență de cumpărare modernă.

În magazinele noastre, clienții pot găsi gusturile autentice românești pe tot parcursul anului, peste 90% dintre produsele de la raft provenind de la companii din România, și am dezvoltat peste 90 de filiere locale în parteneriat cu producători locali, cu scopul de a oferi produse românești de cea mai bună calitate. Mulțumim echipelor noastre pentru dedicare, implicare și munca depusă, partenerilor noștri și consumatorilor care ne-au acordat încrederea lor!”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Corporate Affairs & Retail Media – Auchan Retail România.

Votat Produsul Anului

Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în aproape 40 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a șaisprezecea ediţie şi este reprezentată de către compania POY Bucharest SRL.

Studiul de piaţă din 2025 a fost realizat online, pe 23 de categorii, de Treetz SPRL, membră Esomar, având certificare Deloitte pe metodologie, pe un eșantion total de 6445 respondenți din mediul urban, cu varste peste 18 ani, reprezentativ la nivel urban. Într-o categorie nu a fost desemnat câștigător. Studiul a avut loc în perioada 24 martie – 31 Mai 2025.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *