30 de companii, printre care şi Mega Image, au primit trofeele Superbrands la Gala Superbrands România

Superbrands România, asociaţia reprezentată pe piața locală de agenția de comunicare strategică BDR Associates, a omagiat brandurile cu perfomanțe excepționale în anul 2017, în cadrul Galei de decernare a trofeelor pentru excelență în branding. Printre companiile care au primit trofeele Superbrands se numără şi Mega Image, Borsec, Bonduelle, Jidvei, Nivea.

superbrandsIntitulată simbolic “Brands Kingdom: 100 Years and Centuries Ahead”,  în onoarea sărbătoririi a 100 de ani de la Marea Unire, cea de-a opta ediție a galei a onorat cu trofee 30 dintre brandurile excepționale desemnate Superbrands ale României în 2017.

Au urcat pe scenă reprezentanții companiilor Ariston, Bonduelle, Borsec, Castrol, Catena, DHL, FAN Courier, Fashion Days, Garanti Bank, Gerovital, Head & Shoulders, Helpnet, Jidvei, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Karcher, Librăriile Humanitas, Medlife, Mega Image, Mobexpert, Nivea, Olympus, Orange, Provident, Radio Zu, Raiffeisen Bank și Visa, alături de lideri ai unor instituții precum Amcham, Artmark, Business  Review și Junior Achievement, aflați printre cei care au întrunit votul Consiliului de onoare pentru acordarea statutului de Superbrand, pe criterii consacrate precum calitate, integritate și încredere. Decernarea premiilor a avut loc în prezența lui Petro Diogo Vaz, CEO Superbrands Portugalia.

“Ne bucurăm să onorăm o comunitate de afaceri puternică și vizionară, guvernată de lideri excepționali, fie conducători de companii multinaționale, fie antreprenori de succes sau lideri în alte domenii ce susțin dezvoltarea afacerilor. Ne bucurăm să punem în lumină, în egală măsură, creativitatea și gândirea strategică a specialiștilor în marketing, branding sau în comunicare, mințile strălucitoare care dau viață absolută brandurilor, construind reputația, bunul cel mai de preț în afaceri și nu numai.

Contribuția brandurilor de afaceri la capitalul de imagine al țării noastre este uriaș. Pentru Superbrands este un privilegiu să construiască un podium înalt pentru lideri și pentru modele de urmat, valori imbatabile, care fac România să meargă înainte, indiferent de vremuri”, spune Cătălina Rousseau, President & CEO BDR Associates și Country Manager, Superbrands România.

„În ciuda provocărilor din ultimii ani, brandurile ce primesc statutul de Superbrand anul acesta evidenţiază faptul că românii sunt mai atenți la nivelul de calitate al vieții față de acum 10 ani. Atenția față de calitatea produselor, tranziția priorităților de la consumerism la well-being, respectul față de comunitate dovedit de branduri, responsabilitatea și sustenabilitatea acestora sunt valori de care ţin cont consumatorii atunci când desemnează brandurile ce primesc statutul de Superbrand în România.

Credem că tocmai în această relație foarte personală cu valorile și calitatea vieții, Superbrandurile câștigătoare ale anilor care urmează vor căuta resurse creative şi inspiraţie pentru dezvoltare”, declară Raluca Costache, Chief Executive & Managing Director Superbrands Programmes România.

Recunoaștere Onorifică acordată brandurilor centenare

Din respect pentru aniversarea istorică a unui veac de la Marea Unire au fost celebrate, sub sloganul simbolic “100 Years, Centuries Ahead”, branduri centenare puternice care au învins timpul și au făcut istorie, continuând să domine segmente de piață sau stiluri de viață.   Banca Națională a României, Borsec, Casa Capșa, CEC Bank, Pivnițele Rhein & CIE Azuga, Purcari, precum și Houbigant-Quelques Fleurs, un brand iubit și de către Regina Maria, au primit Diplome de Brand Centenar, înmânate de către Alteța sa Regală Principele Radu al României.

Organizaţia Superbrands operează în aproape  100 de ţări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 25 de ani, dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate de branding şi prin publicarea volumelor “Superbrands” care omagiază cultura reputațională a brandurilor, precum şi industria comunicării din fiecare ţară.

Superbrands România

Prezentă în România din 2005, prin agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, organizaţia Superbrands dezvoltă programe dedicate pieţei româneşti şi culturii de branding locale. Programele derulate până acum, care includ cinci ediţii Consumer Superbrands (2006, 2010, 2012, 2013, 2015) şi două ediţii Business Superbrands (2007 şi 2008), au oferit peste 250 de modele de succes în branding şi comunicare. Programele Superbrands în România au reunit, de-alungul timpului, în Consiliul de Onoare Superbrands peste 120 de specialişti şi profesionişti în management, marketing, comunicare, branding şi alte domenii.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *