Gerovital este campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2019

Gerovital este campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2019, devansând Borsec în clasamentul realizat de Unlock Market Research, pentru revista Biz – BrandRo – Topul celor mai puternice 100 de branduri românești.

GerovitalPe locurile imediat următoare regăsim Dorna, Arctic, Dero, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia, eMAG, și Elmiplant.

Aflat la a zecea ediţie, studiul denotă coerență, cu un top 10 stabil, în care românii văd în continuare mărcile românești ca fiind autentice, de calitate și pe care te poți baza. În același timp, pentru prima dată în cei zece ani de analiză, consumatorii au menționat ca minusuri promovarea minimală și lipsă de dezvoltare optimă a conceptelor și serviciilor brandurilor românești.

Ne bucurăm să vedem apetența crescândă a românilor pentru branduri românești și suntem mândri că, prin proiectul BrandRo, contribuim an de an la promovarea performanței în brandingul autohton,” a declarat Marta Ușurelu, publisherul revistei Biz.

Studiul integral cu topul celor mai puternice branduri romanesti se regăsește în suplimentul editorial „100 cele mai puternice branduri românești”, realizat de revista Biz. 

50 lei (TVA inclus) pentru varianta electronică și 75 lei (TVA inclus) varianta fizică

Costul de achiziție este 50 lei (TVA inclus) pentru varianta electronică și 75 lei (TVA inclus) varianta fizică. Proiectul se poate comanda aici https://brandro.ro/.

Topul celor mai puternice 100 de branduri românești măsoară puterea mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari și comerciali. 

Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex și vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani. 

Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei. Importanţa unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) și toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, în total având 10 categorii de produse.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,988 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Gerovital este campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2019
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: