Până în 23 iulie, antreprenorii își pot înscrie poveștile în competiţia METRO Starurile Comunităţii, un program iniţiat de către retailerul METRO Cash & Carry ce şi-a propus identificarea și recunoașterea antreprenorilor care susțin comunitățile locale.
Întreprinzătorii cu proiecte sociale, umanitare, culturale, educaționale sau de mediu se mai pot înscrie pentru câștigarea unuia dintre premiile competiției, până în 23 iulie. Prin recunoașterea devotamentului față de comunitate și a spiritului antreprenorial, METRO își propune să încurajeze și să susțină antreprenorii care se implică activ în dezvoltarea comunității din care fac parte.
Până la această dată, în competiţia METRO Starurile Comunităţii s-au înscris 37 de proiecte din domeniile: ecologie, sănătate, social, educaţie, artistic şi cel legat de tradiţii, iar înregistrările vor continua până la data 23 iulie. Aşadar, încă 9 zile de înscrieri în compeţiţie, o competiţie unde orice antreprenor care contribuie comunităţii din care face parte are şanse s-o câştige.
Toate proiectele intrate în concurs pâna la această dată se pot vedea şi vota de către public AICI.
METRO Starurile Comunităţii, pe scurt (INFOGRAPHIC):
Cum se pot înscrie proiectele
Întreprinzătorii care susţin astfel de proiecte şi actiuni sociale, umanitare, ecologice, culturale sau educaţionale se pot înscrie în competiție până la data de 23 iulie 2015 în secțiunea dedicată –www.metro.ro/starurile-comunitatii.
Povestea, elementul central al înscrierii în competiţie, este recomandat să conţină:
– cât mai multe detalii despre munca depusă pentru comunitate
– oamenii care au ajutat şi au sprijinit iniţiativa
– fotografii şi videclipuri ale comunităţii şi oamenilor implicaţi
– o mică de notă de mulţumire pentru toţi
Regulamentul Competitiei Starurile Comunitatii 2015 (informaţii suplimentare se pot obţine la adresa de e-mail: competitie.star@metro.ro).
Publicul larg își poate susține proiectul preferat până la data de 23 iulie, când cele mai votate 10 proiecte vor intra în faza de validare și vizite pe teren. Proiectele validate vor ajunge apoi în finala METRO – Starurile Comunității și vor fi supuse evaluării unui juriu format din experți în zone cheie pentru competiție, precum antreprenoriat, comerț, zona neguvernamentală și media specializată.
Premii
Finaliștii vor câștiga premii în valoare totală de 70.000 de lei, în funcție de punctajul oferit de juriu, pe baza criteriilor din Regulamentul Competitiei Starurile Comunitatii 2015. Astfel, premiul I constă în 30.000 de lei, premiul II – 20.000 de lei și premiul III – 15.000 de lei. În plus, ceilalți șapte finaliști vor fi recompensați cu vouchere de cumpărături în magazinele METRO Cash & Carry România, în valoare totală de 5.000 de lei.
METRO – Starurile Comunității face parte din strategia companiei de responsabilitate socială și este în linie cu noua poziționare – YOU&METRO – care însumează eforturile companiei de a deveni cei mai buni parteneri ai întreprinzătorilor independenți.
Inițiativa a pornit în 2014, cu ocazia aniversării a 50 de ani de METRO Cash & Carry la nivel internațional. Competiția a fost implementată în 17 țări, unde echipele METRO s-au implicat în identificarea și recunoașterea antreprenorilor care au înscris, în total, 1.400 de proiecte de susținere a comunităților locale. Participanții ediției din 2014 s-au bucurat de sprijinul publicului larg, poveștile înscrise însumând peste 1.2 milioane de voturi.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
