Din dorinţa de a le oferi clienţilor o experienţă cât mai plăcută la cumpărături, Compania Lidl România a iniţiat în această primăvară lucrările de modernizare a celor 107 foste magazine Plus, reţea achiziţionată în 2010. Cu toate că procesul de renovare şi rebrenduire se află încă în plină desfăşurare, Lidl România anunţă că, începând de azi, 20 iunie 2011, toate magazinele Plus funcţionează sub numele de Lidl.
Primitoare şi luminoase, cu spaţii de vânzare încăpătoare şi culoare largi, cu accese rutiere degajate şi cu parcări situate la nivelul solului, magazinele vin în întâmpinarea clienţilor Lidl cu noi sortimente şi produse de calitate superioară. Instruiţi şi pregătiţi pentru conceptul Lidl, angajaţii le stau mereu la dispoziţie clienţilor care sunt invitaţi sǎ urmărească transformarea magazinelor Lidl.
Lidl achiziţionează şi vinde produse şi servicii în întreaga Europă, cu scopul de a le oferi clienţilor de peste tot, aceleaşi articole de larg consum de cea mai înaltă calitate la preţuri favorabile. Preţurile avantajoase, obţinute datorită achiziţiilor în cantităţi mari, permit stabilirea unor preţuri finale mereu rentabile pentru client. Preţuri corecte pentru calitate maximă sunt ceea ce aduce Lidl cu sine în fiecare ţară. Peste 7 milioane de clienţi îşi fac zilnic cumpărăturile în magazinele Lidl din întreaga Europă.
Mii de tone de produse proaspete şi de cea mai înaltă calitate sunt livrate zilnic la Lidl. Fluxul optimizat al mărfurilor, numǎrul mare de camioane utilizate şi distanţele scurte de parcurs le asigură clienţilor prospeţimea fructelor şi legumelor, provenite din producţia internă sau din import. Oferta bogată de produse din carne proaspătă vine să întregească gama de articole livrate chiar şi de mai multe ori pe zi în magazinele Lidl.
Cheia acestui succes redutabil este una simplă: datoritǎ zonelor accesibile pentru clienţi şi infrastructurii moderne de desfacere, Lidl este mereu aproape de client. Mărcile de calitate de la Lidl provin de la cei mai renumiţi producători din întreaga Europă, aplicându-se cele mai exigente criterii în procesele de fabricare, selecţie şi control.
Magazinele Lidl sunt întotdeauna poziţionate cât mai aproape de clienţi, cu acces optim din arterele de circulaţie şi cu intrări şi ieşiri degajate. Fiecare magazin dispune de cca 100 de locuri de parcare spaţioase, situate la nivelul solului şi cât mai aproape de intrarea în magazin. În interiorul magazinelor, experienţa plăcută la cumpărături se datorează culoarelor largi, iar aranjarea clară şi ordonată a produselor în spaţiul generos de vânzare permite orientarea simplă şi firească.
Angajaţii Lidl sunt întotdeauna prietenoşi, iar rafturile sunt mereu pline datorită spaţiilor de depozitare încăpătoare, care asigură disponibilitatea permanentă a produselor din sortiment. Facilitatea de a plăti cu cardul, timpul scurt de aşteptare la casă sau garanţia de rambursare a banilor întregesc pachetul de servicii prin care Lidl încearcă să le ofere clienţilor.
După deschiderea a peste 600 de magazine în Germania, povestea succesului merge mai departe. La finele anilor `80, compania se extinde, urmând ca după căderea Zidului Berlinului să deschidă magazine şi în Germania de Est, unde în scurt timp Lidl ajunge lider de piaţă. Urmează Franţa şi Italia, Spania şi Marea Britanie, Belgia şi Portugalia, Olanda, Austria, Irlanda de Nord şi Grecia, Irlanda, Luxemburg, Polonia şi Finlanda, Cehia şi Suedia, Slovacia şi Ungaria, Danemarca, Croaţia, Slovenia, Malta şi Elveţia. Din toamna anului 2010, Lidl e prezent în Cipru şi Bulgaria, iar începând de acum, şi în România.
Astăzi, Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine de tip discount din Europa. Cu o activitate în peste 20 de ţări, cu peste 100 de centre logistice care asigură aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine şi cu peste 150.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare din lume.

Sa fie primiti! 😉 Suna occidental, vor fi priviti bine de cumparatori; totul e sa nu-si scape angajatii din mana pentru romanisme ieftine.
Să sperăm că nu 🙂
Daca se ridica la nivelul celor din germania, atunci nu e de comentat nimic, asteptam sa vedem si comment dupa…
Musai sunt ca cele de afara. Sortimentul e usor adaptat pietii romanesti. In rest…sunt mai nemti ca nemtii 😀