A mai rămas mai puțin de o lună până la închiderea înscrierilor în ediția 2025 a competiției Votat Produsul Anului

Înscrierile pentru Votat Produsul Anului 2025, competiția de referință pentru produse inovatoare, recunoscută la nivel internațional, se apropie de final. În premieră, două noi competiții completează ecosistemul premiilor de excelență în preferințele consumatorilor: Votat Brandul Anului și Votat Magazinul Anului®, aducând o nouă dimensiune în evaluarea și recunoașterea brandurilor și retailerilor din România.

votat produsul anului

Votat Produsul Anului® este un simbol al inovației și al preferințelor consumatorilor, care reunește produse din diverse industrii, de la bunuri de larg consum la sectorul bancar, asigurări, pharma și multe altele. În această competiție, logo-ul roșu Votat Produsul Anului® devine emblema produselor de top, oferindu-le un avantaj competitiv pe piață.

Produsele înscrise trebuie să fie lansate după 1 martie 2023, iar câștigătorii vor beneficia de dreptul de a folosi logo-ul de certificare pentru un an, începând cu luna mai 2025,” a declarat Mihaela Păduraru, Country Manager Votat Produsul Anului® România.

Noutatea acestui an constă în extinderea competiției sub umbrela conceptului deja consacrat, cu lansarea a două noi categorii de premii: Votat Brandul Anului® și Votat Magazinul Anului®. Aceste noi competiții păstrează filosofia și metodologia riguroasă a Votat Produsul Anului®, și oferă oportunități unice de recunoaștere pentru brandurile și magazinele care inovează și care se aliniază preferințelor consumatorilor.

Ne dorim ca prin aceste inițiative să construim un ecosistem complet de recomandări, conectând consumatorii cu brandurile, distribuitorii și produsele lor preferate,” a adăugat Mihaela Păduraru.

Înscrierile sunt deschise până la data de 15 februarie 2025, iar cei interesați pot găsi mai multe detalii și formularele de înscriere pe website-ul oficial: www.produsulanului.com

Votat Produsul Anului

Votat Produsul Anului® este o competiție internațională, lansată în Franța în 1987, și activează în prezent în peste 40 de țări. În România, marca este reprezentată de POY Bucharest SRL și își propune să susțină inovația, oferind consumatorilor posibilitatea de a alege și recomanda cele mai bune produse și branduri.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *