Institutul de Marketing organizează evenimentul E-commerce Grow in FMCG, cu Ana Maria Băjan, Marketing Director la Caroli Foods Group

Institutul de Marketing, unicul centru de training în marketing din România acreditat internațional, organizează miercuri, 9 februarie 2022, între orele 14:00 şi 16:00, evenimentul online E-commerce Grow in FMCG, o întâlnire de know-how susţinută pe platforma online Zoom de Ana Maria Băjan, Marketing Director la Caroli Foods Group (parte din Sigma Group). Evenimentul își propune să arate cum pot fi valorificate valorificate oportunităţile de creştere prin e-commerce și ce soluţii pot găsi jucătorii din industria FMCG care au nevoie să crească alături de retaileri şi parteneri din e-commerce şi nu pot vinde direct către consumator.

Participarea este gratuită pentru toţi cei care lucrează în industria FMCG, cu condiţia completării chestionarului de participare care le va permite să-şi compare performanţa actuală cu bunele practici din industrie și să identifice oportunități noi de a-și îmbunătăți rezultatele.

fmcg

Ana Maria Băjan propune o discuție relaxată, dar aplicată, cu profesionişti din companii şi categorii diferite care au implementat campanii pentru branduri din FMCG în mediul digital cu rezultate de double digit growth.

Temele care vor fi abordate în cadrul discuției sunt:

  • Care sunt trendurile generale și schimbările remarcate în comportamentul de cumpărare?
  • Cum arată cele mai relevante profile ale consumatorilor online?
  • Care sunt canalele, instrumentele și partenerii pe care vă puteți baza?
  • Cum depăşiţi barierele şi cum faceţi faţă provocărilor?
  • Cum planificaţi şi monitorizaţi campaniile de ecommerce?

În cadrul evenimentului, participanții vor putea accesa datele studiului „e-commerce shopping în FMCG”, realizat de Caroli Foods și Unlock, pentru un model îmbunătăţit de creştere a vânzărilor în e-commerce.

Agenda evenimentului E-commerce Grow in FMCG

1. 14:00: 14:10 – Insight-uri, strategii de planificare şi monitorizare de campanii în România. Date din cercetarea în desfăşurare (Prezentarea rezultatelor studiului cantitativ campanii de marketing în digital)

2. 14:10: 14:30 – Prezentarea rezultatelor studiu calitativ „e-commerce shopping in FMCG:

  • Understanding patterns of online shopping for food.
  • Understand triggers & barriers for food products (and specifically on cold-cuts)
  • Main decision criteria for shopping FOOD products
  • DIGITAL ONLINE PERSONA for FOOD products. Uncovering shopper segments
  • Current shopper experience when shopping for food/ cold-cuts more specifically

3. 14.30: 15.00 Studiu de caz. Exemple campanii.  Key learning points din campaniile digitale implementate pentru brand-ul Campofrio în 2021.

4. Concluzii. Q&A

Cei intereați de eveniment se pot înscrie la acest link. Participarea este gratuită pentru toţi cei care lucrează în industria FMCG, cu condiţia completării chestionarului de participare care le va permite să-şi compare performanţa actuală cu bunele practici din industrie și să identifice oportunități noi de a-și îmbunătăți rezultatele.

Cine este Ana Maria Băjan?

Ana Maria Băjan este Senior marketing Director cu peste 27 de ani de experiență în afaceri, în categorii și branduri cu pasiune și profitabilitate, în crearea unor strategii de succes pentru a oferi o creștere profitabilă, în identificarea inovației relevante pentru consumatorii români, creând planuri strategice de succes pentru consumatori având costuri eptimizate, gestionând bugete mari, inspirând oamenii, dezvoltând echipe performante prin crearea unor campanii de marketing câștigătoare.

Ana Maria Băjan a fost Marketing Director în multinaționale foarte mari precum Hilton international, Unilever South-Central Europe, iar acum conduce echipa de marketing a Caroli Foods Group (parte a Sigma Alimentos Group), conducând creșterea brandurilor Campofrio, Maestro și Sissi.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

exporetail2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *