Concluzii după expoziția IPACK -IMA 2022, Milano – Italia (3 – 6 mai 2022)

În perioada 3-6 mai 2022, la Fiera Milano, a avut loc evenimentul IPACK -IMA 2022, târgul internațional de , organizat de Ipack Ima Srl, un joint venture între UCIMA (Asociația Producătorilor Italieni de Mașini de Ambalare) și Fiera Milano, compania italiană care organizează târguri și expoziții încă din 1920. Următoarea ediție a expoziției va avea loc în perioada 27-30 mai 2025. Publicația retail-FMCG.ro a fost unicul partener pentru România al evenimentului IPACK-IMA 2022. Iată principalele cifre și concluzii ale evenimentului:

ipack-ima

IPACK-IMA 2022 a oferit o gamă completă de soluții și materiale de procesare și ambalare pentru producătorii din industria alimentară și pentru retailerii alimentari. IPACK-IMA a fost un important loc de întâlnire face-to-face pentru profesioniștii din industria de procesare și ambalare, ce promite să aducă în prim-plan insight-uri și viitoare tendințe de consum la nivelul întregii industrii.

Ipack-Ima 2022, în cifre:

  • peste 1.160 de expozanți din 27 de țări
  • 350 de buyeri invitați din 46 de țări
  • 8 pavilioane pentru fiecare sector de business
  • 5 zone speciale
  • un total de 53.000 mp
  • peste 25 de evenimente
  • sustenabilitatea și inovația au fost cele mai importante subiecte

IPACK-IMA în imagini

Cifra de afaceri aferentă industriei de ambalare a produselor alimentare la nivel mondial se ridică la o valoare de 15,3 miliarde de euro, cu o creștere medie anuală estimată de 2,1% până în 2025, în timp ce piața mondială de prelucrare a produselor alimentare va crește în medie cu 5,1% pe an până la 2025.

În aceeași perioadă, industria italiană de profil va juca un rol de lider, cu o creștere preconizată de 4% în medie pe an pentru ambalarea produselor alimentare și 2,8% în medie pe an pentru procesarea produselor alimentare, potrivit unui studiu efectuat de Ipack Ima Business Monitor, în colaborare cu MECS.

Expozanții

Toți jucătorii importanți din industrie au participat la expoziția IPACK-IMA, printre care: Bizerba, Cama, Coesia, Goglio, ICA, ILPRA, Ima, Gruppo Fabbri, Mettler Toledo, ROBOQBO și multe alte companii specializate pe acest segment.

Expozanții IPACK-IMA, care se adresează în principal producătorilor de Paste, Morărit și Panificație, Dulciuri, Cofetărie, Gustări sau de produse Fresh & Convenience, au oferit cele mai bune tehnologii de procesare, transformare, soluții de ambalare și materiale într-o strategie revigorată și integrată a lanțului de aprovizionare, care include automatizarea, distribuția și managementul lanțului de aprovizionare.

Un accent special a fost pus pe materiale de ambalare primare, secundare și terțiare, care au fost bine reprezentate în cadrul târgului de peste 200 de companii care operează în acest segment. IPACK-Mat, o marcă IPACK-IMA, a făcut ușor de identificat aceste companii, aflate într-o zonă specială, situată strategic în Sala 5, ce au oferit ambalaje și soluții inteligente sau ecologice.

Problema ambalajului este contestată în mod constant atunci când vorbim de siguranța și conservarea produselor, cărora IPACK-IMA, în cooperare cu Institutul Italian de Ambalare, i-a dedicat o zonă specială, denumită IPACK-IMA Lab, ce a cuprins analize ale laboratoarelor de cercetare, institutelor de certificare și centrelor specializate în standardele de conformitate FCM.

Inovația din fabrică a fost la IPACK-IMA Digital un proiect dezvoltat în colaborare cu MindSphere World și dezvoltat să accelereze tranziția digitală din fabrici. Itinerariul tematic a oferit demo-uri ghidate standurilor expozanților pentru a descoperi potențialul industriei IoT de a monitoriza toate valorile relevante la nivel de procesare și ambalare. În plus, au fost organziate workshop-uri unde Coca-Cola, Baxter Biopharma și De Cecco au explorat tema producției inteligente.

Programul dedicat buyerilor

Buyerii participanți la IPACK-IMA au putut accesa un program dedicat, prin intermediul Platformei MyMatching, concepută pentru a ajuta Buyerii care au participat la târg să-și extindă afacerea, selectând cei mai interesanți Expozanti cu care se pot întâlni, potrivit intereselor lor.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *