EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, a treia ediție a târgului profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, ce va avea loc în perioada 25 – 26 septembrie 2024, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, anunță noi parteneri și expozanți pentru ediția din acest an. Expoziția B2B adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie.
Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Astfel, Lidl România devine Every Day Partner, iar Nespresso devine Coffee Partner pentru ediția din acest an. De asemenea, companiile XYXLE (Elveția), Handlekraft România și MerchantPro sunt noi expozanți ai evenimentului.
Aceste companii se alătură celorlalte companii care au confirmat deja prezența la ediția din acest an:
- POS Media Romania Shopper Activation Agency – partener TECH
- Gun Media, Update Advertising, Kooperativa 2.0 (CloudCart) și SoftOne – parteneri GREEN
- Imsol, Scale Expert, Loadhog (UK), myPOS, EPSON, CPI Security, Printec, Label Print, Glove Retail, Shopping Basket, eLeader și Intelligent Systems – expozanți
- GÉPBÉR-Színpad – Visual Partner
- Managis Bio – Snack Partner
- Aqua Carpatica – Refreshment Partner
- Carlsberg – Beer Partner
- Produse Moldovenești – Wine Partner.
Media Models este Hostess Partner-ul permanent al evenimentului.
Lidl România – Every Day Partner
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.350 de magazine și peste 225 de centre logistice și depozite în 31 de țări.
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.
În prezent, Lidl are aproximativ 375.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.
Lidl România este partener al expoziției EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech și va fi prezent cu gama de produse, marcă proprie, Cămara Noastră.
Cămara Noastră a prins viață din dorința de a sărbători și perpetua gustul autentic românesc. Și pentru că dragostea și respectul pentru gustul autentic românesc nu puteau fi aduse la viață decât folosind cele mai înalte standarde de calitate, retailerul a creat parteneriate cu cei mai buni furnizori autohtoni.
Doar așa Lidl a reușit să umple rafturile Cămara Noastră cu o mulțime de produse tradiționale, create după rețete din toate zonele țării, prin tehnologii moderne ce îmbină perfect meșteșugul cu inovația.
Nespresso – Coffee Partner
Nespresso este un promotor și un punct de referință pentru cafeaua porționată de cea mai bună calitate.
Promitem consumatorilor un rezultat desăvârșit în fiecare ceașcă și facem acest lucru selectând cele mai rare boabe de cafea, cultivându-le cu grijă și fiind tot timpul creativi, pentru a transforma o rutină zilnică într-o experiență unică.
Lucrăm cu peste 150.000 de fermieri din 18 țări prin intermediul programului AAA Sustainable Quality™ pentru a introduce practici de sustenabilitate în ferme. În 2022, am obținut certificarea B Corp™ – alăturându-ne unei mișcări internaționale de 7.900 de companii care îndeplinesc standardele înalte B Corp de responsabilitate socială, de mediu și transparență.
Nespresso operează în 93 de țări și are peste 14.000 de angajați. În 2023, compania a operat o rețea de retail globală de aproximativ 791 de boutique-uri.
XYXLE – expozant
Xyxle este un sistem de gestionare a informațiilor despre produse (PIM) pentru comerțul multicanal. Este o sursă unică de adevăr care ajută la gestionarea și distribuirea conținutului la scară largă.
Platforma este intuitivă și simplifică gestionarea informațiilor despre produse, permițând afacerilor să implementeze o strategie PX și practici PXM care cresc productivitatea și eficiența.
Xyxle oferă soluții atât pentru retail, cât și pentru furnizori, incluzând soluții predefinite sau funcții personalizate pentru nevoile clienților.
Alătură-te companiei a peste 400 de clienți enterprise, inclusiv Coop, Transgourmet, Coca-Cola Elveția, L’Oréal Elveția și mulți alții.
Handlekraft România – expozant
HANDLEKRAFT WAREHOUSE SOLUTION propune o gamă largă de echipamente pentru dotarea depozitelor și magazinelor:
- sisteme de rafturi diversificate
- transpalete manuale
- transpalete electrice
- stivuitoare
Merchant Pro – expozant
Cu peste 2.000 de magazine online în portofoliul curent, platforma SaaS de eCommerce MerchantPro înglobează un ecosistem puternic și agil, alimentat de o suită completă de componente out-of-the-box și susținut de capacități nelimitate de customizare on-demand.
Prin flexibilitatea sa, nivelul ridicat de automatizare și performanță tehnică ridicată, MerchantPro susține comercianții online din faza de start-up către scalare internațională.
Platforma furnizează funcționalități complete pentru a lansa, administra și dezvolta un business eCommerce de succes. În MerchantPro sunt pre-integrate toate tipurile de instrumente vitale pentru un magazin online – de la procesatori de plăți, curieri, marketplace-uri, până la soluții de marketing & analytics și sisteme detaliate de raportare. Business-urile mature își pot crește eficienta cu ajutorul integrarilor pre-configurate cu sisteme ERP, WMS și de gestiune.
Magazinele create pe MerchantPro au viteză ultra-rapidă de încărcare, clasare superioară pe toți indicatorii SEO și oferă o experiență optimă de navigare și checkout. Sistemul de proiectare a interfețelor de storefront oferă libertate de expresie completă, permițând crearea de design-uri personalizate pentru magazin.
Panoul de control super-flexibil susține fluxurile de lucru indiferent de numărul de angajați și de dimensiunea afacerii, în timp ce gradul înalt de automatizare a platformei sporește nivelul de productivitate, simplificând procesele complexe de lucru.
Sistemele ERP pre-integrate, posibilitățile de integrare cu furnizori dropshipping, funcționalitățile de sincronizare mulți-store & mulți-depozit și integrarile cu instrumente AI optimizează performanță operațională și oferă o infrastructură stabilă pentru scalare.
Capabilitățile dedicate comerțului online cross-border și integrarile cu soluții specifice permit o localizare facilă a business-ului în momentul extinderii internaționale, iar sistemele centralizate de sincronizare și gestionare a magazinelor dedicate fiecărei piețe susțîn dezvoltarea business-ului fără multiplicarea eforturilor și a resurselor.
De ce să fii expozant EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech?
- este singurul târg profesional din România unde poți să-ți prezinți soluțiile tehnologice, echipamentele și serviciile exclusiv în fața managerilor de achiziții din retail, eCommerce și industria FMCG
- este o expoziție B2B care pune față în față, foarte pragmatic, cererea cu oferta
- beneficiezi doar de vizitatori profesioniști în achiziții din retail, eCommerce, industria FMCG, Food Service, HoReCa
- beneficiezi de awareness pentru compania ta
- expoziția reprezintă o excelentă oportunitate pentru new business dar și pentru awareness, branding sau întreținerea și imbunătățirea relației cu actualii clienți
- participi, astfel, la cel mai mare hub de business din România de pe nișa de tehnologie, echipamente și servicii dedicată retailului, eCommerce-ului și industriei FMCG
Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti
Devino Partener EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech
Poți fi unul dintre partenerii EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, cu beneficii precum:
- un stand expozițional inclus – diferit din punct de vedere suprafață, în funcție de pachetul de partener
- expunere in publicația retail-FMCG.ro, cea mai citită publicație în mediul online din România, de pe nișa de retail & FMCG și în publicațiile grupului Retail FMCG Media din care mai fac parte BricoRetail.ro și ElectroRetail.ro
- expunere în publicațiile partenerilor media, înainte și după eveniment
- expunere în Social Media înainte și în timpul evenimentului
- expunere pe platforma dedicată evenimentului www.expo-retail.com (cu logo + link catre website)
- expunere pe parcursul evenimentului în materialele video care rulează în interiorul expoziției
- întâlniri programate prin platforma B2B Meetings incluse
- articole dedicate în publicația retail-FMCG.ro
- campanii de promovare în publicația retail-FMCG.ro (articole, inserții în newsletter, poziționări pe prima pagină a publicației etc)
- newslettere dedicate retail-FMCG.ro
- afișare bannere în publicația retail-FMCG.ro
Pachete de partener disponibile: GREEN Partner, TECH Partner și SMART Partner
Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Cine sunt vizitatorii EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech?
EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech ramâne un eveniment B2B închis, în sensul în care vizitatorii sunt doar profesioniști din retail, eCommerce, industria FMCG, Food Service, HoReCa, sectorul de bricolaj etc, care participă în cele două zile de expoziție doar pe bază de invitație din partea organizatorilor, din partea partenerilor și expozanților sau se înregistrează pe platforma dedicată, dar trebuie să se încadreze în urmatorul profil:
- technical buyeri
- directori IT
- directori de achiziții
- directori de dezvoltare
- supply chain manageri
- directori de marketing
- purchasing manageri
- owneri de business
- top managers
- alți manageri care decid achiziția
Dacă te încadrezi în profilul de mai sus, înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-diy.com/vizitatori
B2B Meetings, o oportunitate de business în plus la EXPO RETAIL 2024
O altă caracteristică aparte a expoziției o reprezintă B2B Meetings, platforma online care promovează furnizorii de tehnologie și echipamente și programează întâlniri de business între aceștia și buyerii din retail, eCommerce și industria FMCG.
Astfel, pe parcursul celor două zile, în cadrul evenimentului EXPO RETAIL 2024, vor avea loc și întâlniri de business, programate anterior prin intermediul platformei B2B Meetings, care se vor desfășura face-to-face într-o zonă special amenajată din cadrul expoziției.
Înregistrează-te în platforma B2B Meetings
Doar partenerii EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech au întâlniri de business incluse, acestea fiind programate în cele două zile de eveniment: 25 și 26 septembrie 2024.
EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech
EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech este un eveniment expozițional organizat de retail-FMCG.ro, cea mai citită publicație B2B din mediul online, din România, de pe nișa de retail & eCommerce & FMCG & Food Service, parte din Retail FMCG Media, din care mai fac parte publicațiile de business BricoRetail.ro și ElectroRetail.ro.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail